Używana corsa e 1.4 lpg 2015
Autor Wiadomość
 mietrusz


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: sigi
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 515
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Marzec 2018, 13:01   
   Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM


Ja bym dał do serwisu do oceny i czekał na telefon i wtedy podjął decyzje co dalej.
Masz dwuletni samochód,jeździ nic się nie dzieje.Nawet jakby miał odkręcony licznik to więcej jak 100tys. nie ma.Te silniki są nie do zdarcia.
To jest salonowy czy niemiaszek za nim płacze?
Może jakaś złota rączka grzebała i to tylko drobiazg żeby sprzedać.
Poczytaj opinie o tym serwisie w necie.Są dobrzy elektrycy zapewne w terenie u ciebie ale to nowy model i jeszcze nie znają tego auta,ja bym u złotych rączek nie ryzykował bo czasami a nawet często drożej jak w serwisie biorą wykorzystując to że ludzie cen nie znają.
Ostatnio rozrząd wymieniłem w Astrze w serwisie za 850zł i to z kółkiem na wale i gwarancją na 150tys.Złote rączki chciały 1200zł+ pompa wody bo bez tego nie dają gwaranci chociaż w tym modelu pompa nie ma nic wspólnego z rozrządem,chcieli po prostu naciągnąć.Kółka ostrego nie wymieniają,nacina nowy pasek i kazali za 60tys.przyjechać na ponowną wymianę,niestety trafili na swojego.
Ostatnio zmieniony przez mietrusz 8 Marzec 2018, 21:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
 Adam10


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 225
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Marzec 2018, 16:35   
   Moje auto: Z12XEP


Ludzie, to jest prosta sprawa. Kabel do zlutowania i do znalezienia gdzie jest skrosowana kontrolka.

mietrusz napisał/a:
Ostatnio rozrząd wymieniłem w Astrze w serwisie za 850zł i to z kółkiem na wale i gwarancją na 150tys.Złote rączki chciały 1200zł+ pompa wody bo bez tego nie dają gwaranci chociaż w tym modelu pompa nie ma nic wspólnego z rozrządem,chcieli po prostu naciągnąć.


w jakim to silniku?

PS Pompa wody mimo że kręci się na pasku klinowym to wytrzymałość łożysk jest najczęściej zbliżona do wytrzymałości rozrządu, dlatego często wymienia się to razem. Oczywiście nie przy każdym silniku, bo np. przy silnikach Z..XE i Z..XEP pompy wody są pancerne. Natomiast przy wielu silnikach do wymiany rozrządu trzeba zdjąć pompę wody, a jak już to robisz i spuszczasz płyn chłodzący to pewnego rodzaju wychowanie techniczne nakazuje pompę wody wymienić aby klient za pewne rzeczy dwa razy nie płacił. Przykład silniki benzynowe V6 opla. Pompa wody kręci się na pasku klinowym, ale nie wyorbażam sobie wymienić rozrządu i nie wymienić pompy wody, bo wiem że to kwestia kilkunastu tyś km i ta pompa będzie huczała.
 
     
 Minos


Informacje
kujawsko pomorskie

LPG: Tak
Imię: Bartek
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 8
Skąd: Osielsko
Wysłany: 7 Marzec 2018, 16:42   
   Moje auto: Corsa E 1.4 90KM


Wrzucam filmik z odpalania auta:
http://patrz.pl/film,moj-film2-mp4,164082.html

Jeżeli nie ma innych sugestii to zlutuję i zobaczymy co będzie...
 
     
 Adam10


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 225
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Marzec 2018, 16:57   
   Moje auto: Z12XEP


jak zlutujesz to nic się nie stanie ;) Bo gdzieś to jest skrosowane z inną kontrolką. Spróbuj pójść po tym kablu i zobaczyć czy nie ma gdzieś jakiegoś lutowania po drodze ;)

Swoją drogą jestem zaskoczony żeby takie rzeczy robić w tak nowym aucie

Wcale się nie zdziwię jakby po odpięcie wzbudzenia alternatora zapaliło Ci się ciśnienie oleju :P
 
     
 mietrusz


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: sigi
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 515
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Marzec 2018, 18:45   
   Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM


Szkoda ci parę groszy na ocenę i chcesz ryzykować,że elektronika poleci i zapłacisz grubą kasę to lutuj.Elektryk może mieć z tym problem a ty jak wynika z komentarzy to nawet amatorem nie jesteś.Polutujesz może nic nie będzie a jak poleci dym to się oczy otworzą ale będzie za późno i drogo.Gdyby kabel urwał się sam to też bym napisał lutuj ale tam ktoś kombinował.
 
     
 Minos


Informacje
kujawsko pomorskie

LPG: Tak
Imię: Bartek
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 8
Skąd: Osielsko
Wysłany: 15 Marzec 2018, 11:31   
   Moje auto: Corsa E 1.4 90KM


Ostatecznie pojechałem do Opla... Kabelek został zlutowany i tyle w temacie. Mam wrażenie, że estetycznie lepiej sam bym to wykonał. Elektryk z którym rozmawiałem stwierdził, że kabelek pewnie przegryzł jakiś gryzoń, i że nie widzi powodu dla którego zwykłe zlutowanie nie miałoby pomóc... Koszt 50 zł.

Temat do zamknięcia, dzięki wszystkim za sugestie. :ok:
 
     
 mietrusz


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: sigi
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 515
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Marzec 2018, 14:06   
   Moje auto: Corsa E 1,4 75 KM


Dzisiaj odłączyłem ten czujnik z ciekawości w swojej Corsie i wszystko się świeciło co powinno się świecić i wszystko po uruchomieniu silnika zgasło tak jak powinno zgasnąć.Samochód pracował bez zmian tak jakby ten czujnik do niczego nie był potrzebny.
 
     
 Adam10


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 225
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Marzec 2018, 16:41   
   Moje auto: Z12XEP


:o ciekawe....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa E - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Opel Corsa E » Inne » Używana corsa e 1.4 lpg 2015
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.