Serwis corsy
Autor Wiadomość
 steraf


Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Luty 2018, 21:42   Serwis corsy
   Moje auto: CORSA D Z12XEP


Cześć!

Płyn hamulcowy i chłodniczy pochodzą jeszcze z fabryki, świece zrobiły już 110k km. Myślę że najwyższy czas coś z tym zrobić.

Byłem u mechanika "za rogiem" blisko, szybko i wygodnie. Za w/w czynności zaśpiewali mi 470zł. Jest to duży serwis więc trzeba również zapłacić VAT ;p Nie znam się, ale kwota wydaje mi się wygórowana, ile taka usługa powinna kosztować?
 
     
 Adam10


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 225
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28 Luty 2018, 09:11   
   Moje auto: Z12XEP


Pod warunkiem że wsadzi Ci dobre części a nie najtańsze to cena jest ok.

Komplet świec Beru to 80zł (GM kosztują podobnie)
Koncentrat chłodzący GM trzeba liczyć 25zł/1l a do Ciebie wejdzie prawie 4l
Płyn hamulcowy ATE 40zł/1l i tyle jest potrzebne na wymianę z przepłukanie układu. Polecam też żeby przepłukali od razu wysprzęglik za jedną robotą ;) Wtedy trochę więcej płynu hamulcowego może pójść.

Podsumowując dobre części kosztują 200-250zł w zależności kto ma jakie rabaty. Cena 470 z robocizną jest ok pod warunkiem że nie wleją Ci najgorszego gówna....

[ Dodano: 28 Luty 2018, 09:17 ]
Widzę, że jesteś z Poznania... Polecam Ci podjechać do mojego kolegi https://www.facebook.com/warssztatgarage/

Wiem, że Łukasz robi na porządnych częściach i przez kilka lat wspólnej bytności na innym forum nie widziałem złych opinii na jego temat więc mogę polecić. Zresztą dzwonimy czasami do siebie z różnymi problemami. Łukasz ma też kompy diagnostyczne dokładnie takie jak w ASO więc przy okazji pewnie przeleci całe auto pod względem poprawności działania podzespołów ;)

Jakby co możesz się na mnie powołać
 
     
 steraf


Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2016