Programowanie kluczyka
Autor Wiadomość
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Listopad 2017, 02:50   Programowanie kluczyka
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


Witam serdecznie.
Właśnie próbowałem zaprogramować nowy czysty klucz do Opel Corsa D 2008r programem opcom ale podczas programowania wyskakuje komunikat " programowanie nieudane ".
Zresetowałem wzystkie klucze i spróbowałem ponownie nowy tak samo a stary zaprogramował się bez problemu.

Może popełniam jakiś błąd albo sam kluczyk jest padnięty. Proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Bodzio5 16 Listopad 2017, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 bartong1


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Adam
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 80
Skąd: Katowice
Wysłany: 15 Listopad 2017, 17:43   
   Moje auto: Corsa D


Opcom oryginał czy China clone? Kluczyk jest na pewno nowy? Bo jak raz był gdzieś programowany to do innego samochodu już nie pójdzie
 
     
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Listopad 2017, 00:34   
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


bartong1 napisał/a:
Opcom oryginał czy China clone? Kluczyk jest na pewno nowy? Bo jak raz był gdzieś programowany to do innego samochodu już nie pójdzie

Witam.
Op Com china clone v1.45 ,soft Op Com 08/2010 pl, kluczyk kupiony na ebay nowy z czystym grotem, nie sądzę by był używany. Może transponder uszkodzony ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić.
 
     
 renatan


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Imię: renata
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 29 Kwi 2017
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2017, 08:21   
   Moje auto: Corsa D 1.2 enjoy


czysty grot? no to ,,ktoś" musiał go Ci wycinać
 
     
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Listopad 2017, 09:09   
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


renatan napisał/a:
czysty grot? no to ,,ktoś" musiał go Ci wycinać

Dokładnie, gościu przy mnie wyciął grot.
 
     
 renatan


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Imię: renata
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 29 Kwi 2017
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2017, 12:17   
   Moje auto: Corsa D 1.2 enjoy


a był to fachowiec czy piplak domowy (dorabiacz) ja byłam u gościa który nie tylko wycinał klucz z surówki ale i programował mając do dyspozycji mój zapasowy ;)
 
     
 bartong1


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Adam
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 80
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Listopad 2017, 19:35   
   Moje auto: Corsa D


Bodzio5 napisał/a:
bartong1 napisał/a:
Opcom oryginał czy China clone? Kluczyk jest na pewno nowy? Bo jak raz był gdzieś programowany to do innego samochodu już nie pójdzie

Witam.
Op Com china clone v1.45 ,soft Op Com 08/2010 pl, kluczyk kupiony na ebay nowy z czystym grotem, nie sądzę by był używany. Może transponder uszkodzony ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić.


To już masz odpowiedź na Twoje pytanie, chińczykiem nie zaprogramujesz nic w D, a nawet jak masz komunikat o powodzeniu to fizycznie w 99% w kompie czy innym modułach nic się nie zmieni. Chińczyki do Corsy D można używać z powodzeniem do diagnostyki, do programowania już nie, tylko oryginał z Adako albo tech2 rozwiąże Twój problem
Pozdrawiam
 
     
 bartong1


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Adam
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 80
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Listopad 2017, 19:37   
   Moje auto: Corsa D


renatan napisał/a:
a był to fachowiec czy piplak domowy (dorabiacz) ja byłam u gościa który nie tylko wycinał klucz z surówki ale i programował mając do dyspozycji mój zapasowy ;)


Szlifowanie grotu nie ma tu nic do rzeczy (można zaoszczędzić i go po prostu przełożyć bo jest na metalową zawleczkę) gdyby szlif był zły to nie przekręciłby kluczyka w stacje, problem jest z programowaniem złym sprzętem
 
     
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Listopad 2017, 01:12   
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


bartong1 napisał/a:
To już masz odpowiedź na Twoje pytanie, chińczykiem nie zaprogramujesz nic w D, a nawet jak masz komunikat o powodzeniu to fizycznie w 99% w kompie czy innym modułach nic się nie zmieni. Chińczyki do Corsy D można używać z powodzeniem do diagnostyki, do programowania już nie, tylko oryginał z Adako albo tech2 rozwiąże Twój problem
Pozdrawiam


Problem dotyczy tylko Corsa D czy chińczykiem nie można żadnego opla programować?
 
     
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Listopad 2017, 01:17   
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


bartong1 napisał/a:
renatan napisał/a:
a był to fachowiec czy piplak domowy (dorabiacz) ja byłam u gościa który nie tylko wycinał klucz z surówki ale i programował mając do dyspozycji mój zapasowy ;)


Szlifowanie grotu nie ma tu nic do rzeczy (można zaoszczędzić i go po prostu przełożyć bo jest na metalową zawleczkę) gdyby szlif był zły to nie przekręciłby kluczyka w stacje, problem jest z programowaniem złym sprzętem


Oryginalny kluczyk mam ze stałym grotem a ja kupiłem ze składanym grotem jako dodatkowy zapasowy klucz
 
     
 Bodzio5


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Boguslaw
Wiek: 51
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Listopad 2017, 01:24   
   Moje auto: Opel Corsa D 1.2 16v Z12XEP 2008r


Dziękuję wszystkim za porady i biore się za szukanie kogoś kto zaprogramuje mi kluczyk.
A tak na marginesie bartong1 dlaczego tym chińczykiem mogę usunąć wszystkie klucze i po tej operacji nie mogłem odpalić samochodu oryginalnym kluczykiem i następnie zaprogramowałem go ponownie i bez problemu wszystko działa. Problem dotyczy tylko programowania czystego klucza?
 
     
 bartong1


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Adam
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 80
Skąd: Katowice
Wysłany: 17 Listopad 2017, 09:36   
   Moje auto: Corsa D


Bodzio5 napisał/a:
Dziękuję wszystkim za porady i biore się za szukanie kogoś kto zaprogramuje mi kluczyk.
A tak na marginesie bartong1 dlaczego tym chińczykiem mogę usunąć wszystkie klucze i po tej operacji nie mogłem odpalić samochodu oryginalnym kluczykiem i następnie zaprogramowałem go ponownie i bez problemu wszystko działa. Problem dotyczy tylko programowania czystego klucza?


Chińczyk ma ogólnie problemy z kodowaniem czegokolwiek co jest dostawiane, ale też z niektórymi istniejącymi modułami - spróbuj np wylogować tid/gid który masz, będzie info ze operacja zakończona sukcesem a fizycznie nic się nie zmieni, chińczykiem można zrobić bez problemu starsze samochody np corse C ale nowszych nie rusza, typu D, z astrą H ma też problemy, za to tech z kolei już nie robi insygni, taki psikus.

Jak chcesz możemy spróbować to ruszyć techem bo mam, właśnie ze względu na to że opcomem wielu rzeczy nie szło ruszyć
 
     
 Adam10


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 225
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Listopad 2017, 10:26   
   Moje auto: Z12XEP


ja mam ori op-coma i bez problemu programuje corse D czy nowsze ople :)
 
     
 elektryx


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Tomek
Wiek: 55
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: chorzów
  Wysłany: 10 Grudzień 2017, 17:59   
   Moje auto: Corsa D 1.3


Panowie, a jak sprawdzić czy do naszej corsy da się zaprogramować kluczyk? Chodzi mi o to, że kupiłem auto z centralnym ale bez pilota. Mam jeden kluczyk zwykły drugiego nie mam w ogóle więc nie wiem czy czasem ten zagubiony nie był z pilotem. Teraz przed zakupem jakiegoś pilota chciał bym jakoś sprawdzić czy dam radę to zaprogramować czy może brakuje też modułu odbiornika i trzeba dołożyć te dwie rzeczy.
 
     
 xxvvcc


Informacje
zachodniopomorskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 20:05   
   Moje auto: z12xep


Dwa kluczyki są z pilotem.
Sprawdź czy masz elektronikę w kluczyku, jeśli tak wymień baterię.
filmik: https://www.youtube.com/watch?v=QDytmQHGhgI
Jeśli zaś nie masz elektroniki to trochę kiszka.
Musisz znaleźć wtedy jakiegoś speca albo udać się do ASO.
Nie licz że będzie tanio.
 
     
 elektryx


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Tomek
Wiek: 55
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: chorzów
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 20:11   
   Moje auto: Corsa D 1.3


To w takim razie nie było u mnie fabrycznie pilota. A wiecie czy dołożenie takiego sterowania z oryginalnym używanym kluczykiem z allegro to kwestia dołożenia modułu komfortu czy jakiegoś innego elementu, który ma w sobie odbiornik kluczyka? Da się to zrobić na tyle łatwo jak montaż uniwersalnego pilota z odbiornikiem do centralnego z allegro?
 
     
 xxvvcc


Informacje
zachodniopomorskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 20:13   
   Moje auto: z12xep


Podaj Vin to powiem jakie miałeś kluczyki.
 
     
 bartong1


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Adam
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 80
Skąd: Katowice
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 20:20   
   Moje auto: Corsa D


Nie kupuj używanego kluczyka, raz zaprogramowany kluczyk nie da rady się sparować z innym samochodem!

Kosztowo taniej Cie wyjdzie zakup sterowania centralnego z osobnym pilotem lub alarm z takim sterowaniem. W tej sytuacji zwykły analog lepiej się nada, jest tani, a nie mając fabrycznego sterowania radiowego i tak nie wykorzystasz po CAN

Jakbyś chciał zrobić radiowy centralny bazując na oryginalnych pilotach to będzie to droga zabawa.
Ostatnio zmieniony przez bartong1 10 Grudzień 2017, 20:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
 xxvvcc


Informacje
zachodniopomorskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 20:28   
   Moje auto: z12xep


Lub sam sprawdź.
Pozycja AU0
http://opelvindekoder.pl
Największy problem to właśnie elektronika pilota.
Każde autko ma swoją częstotliwość przypisaną do egzemplarza.
I właśnie zdobyć ten właściwy to taki problem.
Inaczej na parkingu otwierał byś wszystkie Corsy i nie tylko w promieniu 30 metrów. ;p
 
     
 elektryx


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Tomek
Wiek: 55
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: chorzów
Wysłany: 10 Grudzień 2017, 21:17   
   Moje auto: Corsa D 1.3


Ok, dzięki za odpowiedzi, nie mam pozycji AU0 na liście wyposażenia więc odpuszczam z fabrycznym. Ogarnę jakiś pilot/alarm uniwersalny.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa D - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa D » Układ elektryczny, zapłon » Programowanie kluczyka
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.