Siema.
Potrzebne do zrobienia takiego czegoś bedzie:
-przekaźnik 12v
-buzzer 6v-36v
-wsuwki żeńskie i przewod albo gotowy wtyk z przewodami do przekaźnika
1 - napięcie z przewodu od świateł postojowych
2 - masa
3 - napięcie na zapłonie
4 - wyjście z napięciem na buzzer 87a
87 zakrywamy izolacją
Zaczynamy od połączenia ja podłączyłem mase buzzera i przekaźnika razem pod włacznik masy w drzwiach.(trzpień wysuwający sie po otwarciu)
tak to wygląda (mase buzzera i przekaźnika dopiero podłaczyłem potem, wiem wiem takie same przewody
)
demontujemy boczek przy lewej nodze kierowcy i tam ukazuje sie stos przewodów odpinamy te 2 wtyczki czarne co są wpięte a z nimi stos kabli.
mi się udało znaleźć na tym przewodzie napięcie z świateł mijania (1 kostka zewnętrzna od nóg kierowcy , prawej)
ten oto podłaczamy z kablem z styku przekaźnika 30
a z 2 kostki tej po lewej od strony blach udało mi sie znaleść napiecie NA ZAPŁONIE odrazu na pierwszym sprawdzanym
przewód ze styku 85 do tego przewodu co ma napięcie po przekręceniu na zapłon i odpalony silnik.
więc poszukiwania napięcia po zapłonie szybko zakończylem.
kable zostały polutowane wszystkie po ingerencji na sprawdzenie użyłem kostek.
mase podłączyłem do styku w drzwiach i wszystko gra.
Przy włączonym silniku i światłach wychodząc nie słyszymy pisku buzzera ( miałem tak bo ktoś poszedł na łatwiznę i podpiął odrazu pod bezpiecznik i za każdym wysadzeniem pasażera z przodu się mi to darło teraz się drze tylko gdy jest zgaszony silnik by zasygnalizować o włączonych światłach)
Myślę, że pomogłem