Przesunięty przez: Kaszubski
17 Marzec 2016, 22:47
Corsa B - Pasek z alternatora
Autor Wiadomość
 Robson7
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 25 Listopad 2008, 12:34   Corsa B - Pasek z alternatora

Mam pyt jak mozna recznie naciagnac pasek bo slizga mi sie za kazdym razem .Mam teraz Corse piszczalke :P Podobno jest jakis sposob :]
Ostatnio zmieniony przez PiotrK65 26 Luty 2009, 00:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 25 Listopad 2008, 14:36   
   Moje auto: Porshe 911


poluźniasz śruby ,
brecha lub inny łomik,
naciągasz o alternator skręcasz
finisz@
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 25 Listopad 2008, 17:17   

west napisał/a:
poluźniasz śruby ,
brecha lub inny łomik,
naciągasz o alternator skręcasz
finisz@


Dodam tylko że nie można przegiąć z tym naciągiem. Najlepiej naciągnąć tak, żeby pasek pod naciskiem kciuka delikatnie się uginał, podkreślam delikatnie :P
 
     
 skald54
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 25 Listopad 2008, 19:02   

najlepiej wymienic pasek naciąg moze nie pomóc
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 25 Listopad 2008, 20:44   

skald54 napisał/a:
najlepiej wymienic pasek naciąg moze nie pomóc


Jeżeli ząbki są w dobrej kondycji nie bardzo widzę sens wymiany...
 
     
 Robson7
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Listopad 2008, 11:46   

Dzieki za rady ale paskan ie bede wymienial bo przejechalem na nim jakies 8 000 km wiec nie ma tak zle :-)
 
     
 IDEA
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Marzec 2009, 10:03   

Mnie udało się naciągna pasek za pomocą samych śrub.. A może wydaje mi się że naciągłem bo ktoś o łomie pisał... Ale przestał piszczeć :) Mam problem jednak z jego wymianą.. Może ktoś pomoże ? Śruby poluzowałem ale alternator nie cholery ani drgnie. Też trzeba użyć łomu ? :)
 
     
 StitchRD
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 27 Marzec 2009, 10:55   

Odkręcasz jedną śrubę od góry i 2 od dołu alternatora. I najlepiej wziąć właśnie jakąś rurkę lub łomik i przesunąć alternator. Wtedy ściągasz pasek. Po założeniu wkładasz rurkę między alternator a blok silnika i naciągasz pasek. Nic trudnego Pozdro ;)
 
     
 IDEA
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 27 Marzec 2009, 19:37   

Dziękuję :)
 
     
 marek-rz
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 28 Marzec 2009, 10:42   

A jeśli po naciągnięciu dalej będzie piszczał można go nasmarować grafitem to tez działa!
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 28 Marzec 2009, 16:19   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


po pierwsze: jak piszczy po naciągnięciu na maxa to tylko wymiana.

po drugie: smarowanie paska działa, ale na krótką metę
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 28 Marzec 2009, 16:22   
   Moje auto: VW Golf 4


trzeba też na wszelki wypadek zmierzyć koło na którym jest pasek czy nie jest za bardzo wytarte bo będzie można pasek w kółko wymieniać a efektów nie będzie
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt » Corsa B - Pasek z alternatora
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.