Wczoraj wracałem z pracy, zaświecił się czek, przy dodawaniu gazu średnio reagował do około 2200 RPM , powyżej ciągnął jak nie wiem więc ok, jak puszczam gaz to szarpnięcie tak jakby od razu odcinał moc ale nie gasł.
Na luzie pracuje jak na filmiku ,trzyma około 1200 obrotów. Odpala normalnie. Przypadkowo odpiałem czujnik położenia przepustnicy i nie ma efektu z filmu.
LPG: Nie
Imię: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2018 Posty: 14 Skąd: Knurów
Wysłany: 1 Listopad 2018, 17:10
Moje auto: CC 1,0
Aktualizacja... Reset kompa i przejażdżka nie pomogła - wiem, że komputer się wtedy uczy. Co ciekawe. Jak odłącze wtyczkę czujnika położenia przepustnicy to efektu z filmu nie ma, nie ma szarpania przy ściąganiu nogi z gazu .. jedynie co to auto chodzi na ssaniu czyli 1100 RPM i podczas jazdy wolniej schodzi z obrotów... Ale jeździć się da... Czy dobrze wnioskuje, że to czujnik położenia przepustnicy ??
LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Michał
Dołączył: 21 Paź 2018 Posty: 4 Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2 Listopad 2018, 07:41
Moje auto: C z12xep
Pierwsza opcja to podłączenie pod komputer, jak zaświecił się check engine lub odszukaj na YT jak odczytać błędy z corsy bez komputera bo się da... Równie dobrze może łapać lewe powietrze, jak masz samo start lub plak musisz popsikać w okolicach całego dolotu, od filtra po przepustnicę. Jak wzrosną obroty to masz gdzieś nieszczelność. Na moje nie fachowe oko to łapie lewizne, obroty falują bo silnik krokowy próbuje je wyregulować
LPG: Nie
Imię: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2018 Posty: 14 Skąd: Knurów
Wysłany: 2 Listopad 2018, 22:46
Moje auto: CC 1,0
A nie falowałyby w całym zakresie ?? tak jak pisałem powyżej 2200 są stabilne... wczoraj zamówiłem czujnik przepustnicy, nie jest to duży wydatek a przy okazji zrobię też EGR ... oczywiście napiszę
LPG: Nie
Imię: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 01 Lis 2018 Posty: 14 Skąd: Knurów
Wysłany: 16 Listopad 2018, 22:41
Moje auto: CC 1,0
witajcie
Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy, przy okazji rozebrałem i wyczyściłem EGR (pogratulować patentu z czujnikiem temperatury przy EGR) , sprawdziłem jego działanie, zawór się otwiera. Przy okazji go zaślepiłem.
Reset kompa i spokój... radość nieziemska...400 km dalej... błąd wraca i dalej to samo jak na początku postu... pomysły ?? na razie jeżdżę z odpiętym czujnikiem położenia przepustnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum