LPG: Nie
Imię: Szymon Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 152 Skąd: Rybnik/Gliwice
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 15:20 Nowa CORSA F Moje auto: CD 1.4 101ps
Witam wszystkich!
Oto co za artykuł wpadł mi w ręce niedawno: Corsa F
Już pod koniec ubiegłego roku słyszałem że w 2018 ma przyjść na świat kolejne dziecko w naszej corsowksiej rodzinie, ale byłem przekonany że to będzie Corsa E po faceliftingu. A tu oto taka niespodzianka :O
Udało mi się znaleźć nawet fotkę wersji sedan (coprawda z testów ale apetyt trochę pobudziło):
Osobiście ciekawe jestem jak to się będzie dalej toczyć i wyglądać :P
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 207 Skąd: Kutno / Łódź
Wysłany: 16 Styczeń 2017, 00:23
Moje auto: Opel Corsa B 1.7TD
Grabos92 napisał/a:
Ale Corsa jako sedan? To już nie Corsa wg. mnie
Też o tym pomyślałem widząc to zdjęcie. Corsa jednak kojarzy mi się z małym, miejskim autkiem, więc jak tu z Corsy zrobić sedana.
Chwilę pomyślałem, zastanowiłem się... i przypomniała mi się Corsa A TR:
Tak więc powiedzmy, że "wydłużenie Corsy" wcale nie będzie taką nowością, bo podobny zabieg przeprowadzony był już na początku lat 80 ubiegłego wieku
LPG: Nie
Imię: Szymon Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 152 Skąd: Rybnik/Gliwice
Wysłany: 16 Styczeń 2017, 17:59
Moje auto: CD 1.4 101ps
Corsa D w sedanie też przecież była tylko nie u nas.
Dla meni też to zawsze będzie mały hatchback do popieprzania po mieście, niemniej jednak po prostu jestem ciekawe jak im to wyjdzie :P
Wysłany: 23 Listopad 2017, 12:33
Moje auto: BMW 2.5
Mnie też się nie podoba. Ludzie mają jednak różne gusta i mogą robić co chcą. Poza tym nikt nikogo do niczego nie zmusza. Czasami wydaje mi się, że o tym zapominamy. Mam rację?
Dziś przez przypadek dorwałem niemiecką gazetę motoryzacyjną i była wzmianka, że nowa Corsa będzie miała 3-cylindrowy silnik o pojemności 1.2 z turbo. Ma wejść do sprzedaży w 2019 roku.
Bo najprawdopodobniej nie będzie. Silnik 1,2 to 3-cylindrowy szit występujący w 3 czy 4 wersjach mocy w tym z turbo 2 rodzaje. Pewna jest informacja, że PSA rezygnuje z Oplowskich silników. Mimo, że np. B14NET 140kM spełnia normy Euro-6 to go niedługo nie będzie. Wszystkie silniki mają być z koncernu PSA.
Ciekawostką jest fakt, że PSA przekazał wytyczne GM i zlecił konstrukcję silnika do nowych modeli. Ciekawi mnie tylko, czy to będzie silnik, czy 3-cylindrowe gówno o pojemności kartonika soku...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum