LPG: Nie
Imię: krystian
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: świecie
Wysłany: 7 Marzec 2018, 13:48 opel corsa d 1.3 cdti blad samochodzik z kluczykiem Moje auto: opel corsa d 1.3 CDTI
Po wlaczeniu auta na desce wyskakuje blad samochodzik z kluczykiem palacy sie na zolto. auto jedzie w trybie awaryjnym brak mocy nie przyspiesza. Był podłaczony pod kompa jest blad woda w paliwie czujmik paliwa wymieniony wraz z filtrem wyplukany caly uklad paliwowy, oraz nie mozna skasowac inspekcji olejowej. czasami w trakcie jazdy samochodzik z kluczykiem gasnie wraca moc, po chwili znow brak mocy. czy ktoś mi pomoże?
LPG: Nie
Imię: krystian
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: świecie
Wysłany: 7 Marzec 2018, 17:15
Moje auto: opel corsa d 1.3 CDTI
wszyscy w tego kompa patrza jak w Boga, a komp ciula daje, auto mialem podlaczane z 5 razy pod kompy gm ,byłoby wiadomo to bym to zrobil z tego co sie orientuje ten samochodzik z kluczykiem moze oznaczac kilka awari moze ktos wie jakich o to wlasnie pytam!
LPG: Nie
Imię: Cezary Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 66 Skąd: Pobiedziska
Wysłany: 7 Marzec 2018, 18:18
Moje auto: Opel Corsa C 1.8 GSi
Adam10 ma całkowitą rację, ta kontrolka oznacza tyle że jest jakaś awaria i żeby dowiedzieć się czegoś więcej trzeba podłączyć pod komputer.
Jeżeli bardzo nie chcesz tego robić to ponoć można sczytać błędy w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=2DMrzZh7Ies
Nie wiem natomiast jak to w praktyce wychodzi
tylko że to nie chodzi o to żeby tylko odczytać błędy, bo wtedy to się kończy tak jak autor tematu wyżej napisał... że auto było 5 razy na kompie i nic. Trzeba jeszcze wiedzieć co te cyferki oznaczają i jak od siebie to wszystko zależy
LPG: Nie
Imię: krystian
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: świecie
Wysłany: 7 Marzec 2018, 22:18
Moje auto: opel corsa d 1.3 CDTI
do Adam 10 kolego mieszkasz w pomorskim stosunkowo blisko mnie, skoro jesteś taki ogarnięty jestem w stanie do Ciebie przyjechac na tego kompa i na usunięcie usterki oczywiscie zaplace za Twoj stracony czas. Lecz uwazam ze to nie jest takie proste, bo mam ogarnietego mechanika ktory z niczego robi coś, no ale moze masz racje ze moi mechanicy sa słabi.
Podłacze corse jeszcze raz pod kompa i opisze wszystkie komunikaty i bledy
wszyscy w tego kompa patrza jak w Boga, a komp ciula daje, auto mialem podlaczane z 5 razy pod kompy gm ,byłoby wiadomo to bym to zrobil z tego co sie orientuje ten samochodzik z kluczykiem moze oznaczac kilka awari moze ktos wie jakich o to wlasnie pytam!
ciula to Ty chyba dajesz po to jest żeby podłączać wiadomo że nie zawsze wskarze konkretną usterke . teraz samochody są takporobione że na jedną awarię może byc kilka czynników niestety taka technologia . a jak tak nażekasz na komputery to kup sobie syrenke lub malucha
LPG: Nie
Imię: krystian
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: świecie
Wysłany: 11 Marzec 2018, 15:55
Moje auto: opel corsa d 1.3 CDTI
witam miałem bryczke podłączoną pod kompa i wyświetlił się następujący błąd cyt,, P0651-01 Wysokie napięcie w obwodzie 2 napięcia odniesienia 5 V '' slowo w słowo . auto jedzie bez turbinki na liczniku wyświetla sie samochodzik z kluczykiem czasami znika auto azczyna przyspieszac turbina sie załacza. jakieś pomysły?
LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 225 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11 Marzec 2018, 16:32
Moje auto: Z12XEP
Tak, do sprawdzenia pedal gazu, czujnik wałka rozrządu, sterownik turbo, czujnik ciśnienia na listwie CR. Te rzeczy działają na 5V i jeśli nie dostają takiego napięcia to auto wchodzi w tryb awaryjny. Musiałbym na schemat popatrzeć czy coś jeszcze jest pod 5V.
Op-comem można podejrzeć na blokach pomiarowych pedal gazu. a jak ktoś nie ma kompa to miernik w łapę i trzeba przedwonic instalacje
LPG: Nie
Imię: krystian
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: świecie
Wysłany: 15 Marzec 2018, 11:12
Moje auto: opel corsa d 1.3 CDTI
Witam sprawdziłem przez Cb wskazane rzeczy procz pedału gazu, ale zauważyłem w najblizszym czasie użytkowania jak były temperatury teraz ok+ 15 stopni celcjusza to po całej dobie stania atuo było odpalone w/w bład zapalił sie na chwile i gasł auto przyspieszało pracowało normalnie, a gdzy wrociły temperatury +2 stopnie celcjusza bład po zapaleniu auta cały czas wystepuje i nie gasnie oraz zauwazyłem jakby gorzej odpalał,,,,może jest to jakis problem z paliwem jest ciepło to sie rzoszerza a zimno to kurczy moze listwa wtryskowa cholera wie???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum