Witam
Czy przewody, które doprowadzają paliwo do filtra wciśnięte są tylko na te plastikowe zatrzaski czy w środku powinny być jakieś oringi? Druga sprawa przy montażu te zatrzaski powinny być w przewodzie i wciśnięte na filtr czy na filtrze i na to wciskać przewody? Podczas demontażu zostały one na starym filtrze.
Jeszcze jedno pytanie czy oba zatrzaski sa takie same? Jeden krociec w filtrze na pewno ma mniejsza średnice, ale do kupienia mam komplet 2 o takim samym numerze.
Silnik 1.3cdti a13dtc 2012, filtr metalowa puszka.
LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 225 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Marzec 2018, 17:53
Moje auto: Z12XEP
michal-800 napisał/a:
Czy przewody, które doprowadzają paliwo do filtra wciśnięte są tylko na te plastikowe zatrzaski czy w środku powinny być jakieś oringi?
są w środku też oringi
michal-800 napisał/a:
Druga sprawa przy montażu te zatrzaski powinny być w przewodzie i wciśnięte na filtr czy na filtrze i na to wciskać przewody? Podczas demontażu zostały one na starym filtrze.
na przewodzie
michal-800 napisał/a:
Jeszcze jedno pytanie czy oba zatrzaski sa takie same? Jeden krociec w filtrze na pewno ma mniejsza średnice, ale do kupienia mam komplet 2 o takim samym numerze.
o ile dobrze pamiętam to dwa zatrzaski są takie same i jeden mniejszy
LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 225 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Marzec 2018, 11:07
Moje auto: Z12XEP
michal-800 napisał/a:
Widzę, ze ogarniasz temat. Byłbyś w stanie sprawdzić wymiary lub numery części np? Żeby ustalić co potrzebuje zanim to rozbiorę.
Niestety widzę że w Oplu występuje to tylko razem z całym przewodem. Zaraz zajrzę jeszcze do EPC i popatrzę
Mogę Ci zmierzyć zapinki z Corsy C 1.3cdti bo mam teraz akurat taką pod ręką, ale nie jestem pewien czy te zapinki są takie same jak CD
EDIT, jest na pewno inny. Zrób mi zdjęcie Twojego filtra. Prawdopodobnie u Ciebie zatrzask będzie na filtrze i nowe zatrzaski będą w opakowaniu z nowym filtrem. A w przewodzie są oringi, ale żeby je wymienić to musiałbyś je dobrać.
Są tylko czarne i niebieskie 8 i 10mm odpowiednio, ja mam oryginalnie niebieskie. Przełożyłem je na to samo miejsce nie zwracając dokładnie uwagi, założyłem ze musza być inne, ale teraz już nie wiem. Ogólnie wypiąłem i wcisnąłem je dosyć lekko, liczę ze może one są wyrobione albo oring się po prostu zawinął w środku. No nic rozbiorę to i zajrzę tam. Jakbyś coś ustalił to będę wdzięczny, dzięki wielkie za pomoc!
Jeszcze na innej aukcji były podane zewnętrzne średnice króćców 7.89 i 9.49mm tylko czy oring wchodzi na nie czy to jest na styk?
Czyli zewnętrzna średnica krocca to wewnętrzna średnica oringu? Spróbuje się zaopatrzyć w kilka zanim to rozbiorę, bo problem jest wiadomo, nigdzie nie pojadę rozebranym autem
Dodam, co ustaliłem.
W przewodach są po 2 oringi oddzielone plastikowa podkładka. Wizualnie rozmiar jest ten sam, ale jeden jest żółty, drugi brązowy.
Zamówiłem 9.25x1.78 i ten wydaje się pasować. Drugi komplet 7.8x1.9 i te są za duże. Dziś tylko krótka przejażdżka i jest sucho, u mnie chyba właśnie z tego grubszego ciekło, który udało mi się złożyć na nowych oringach. Zobaczę po czasie, czy będzie wszystko okej.
Niebieskie zatrzaski są dwa inne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum