Z tego co kiedyś się dowiedziałem, to powinien minimalnie mniej palić i mieć większą moc. Czy ma? Hmm ciężko powiedzieć, na hamowni nie byłem, a jeśli jest to różnica 1-2 konia, to uznane to może być jako błąd pomiarowy. Ze spalaniem już wcześniej problemów nie miałem, także się nie wypowiem. Nie mniej jednak po prostu jeden problem mniej.
czy same pozytywne to zobaczymy, mam nadzieję - co do tego spalania właśnie miałem pytanie bo gdzieś słyszałem że będzie więcej palił, gdyż nie będzie już dopalał resztek ze spalin - tylko wypełniał to paliwem ?
Zacytuję literaturę i rozwieję wątpliwości: "Wpuszczenie spalin do dolotu sprawia, że w zassanym powietrzu zmniejsza się ilość tlenu, więc spalanie przebiega spokojniej (czyt. gorzej), ale za to temperatura w cylindrach wyraźnie spada, dzięki czemu tlen nie łączy się z azotem. Same spaliny nie uczestniczą w reakcji, ale pełnią rolę „wypełniacza” komory spalania. Oczywiście, efektem ubocznym jest też spadek mocy silnika."
Nie martw się, kiedyś nie było EGR i było OK. Będzie jeździć dopóki nie zaczną sprawdzać na przeglądach analizatorem spalin. A tego nie robią. EGR to wymysł czysto ekologiczny. Pozdrawiam.
Właśnie przegląd mam w grudniu, najlepsze jest to że w zeszłym roku po raz pierwszy mi sprawdzili spaliny, a najlepsze jest to iż wynik pomiaru miał jakby to był nowiutki prosto z fabryki samochodzik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum