Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum i pewnie nie ostatni
Mam następujący problem, tak jak w tytule podejrzewam wyciek z ww czujnika.
Tylko pytanie czy jest możliwe żeby po 150 przejechanych kilometrach mogło tyle z niego wylecieć oleju? zdjęcia poniżej.
Wczoraj kupiliśmy auto, wszystko było czyste i nie było nic myte. Samochód stał parę tygodni.
Żona przegoniła ją trochę na trasie , ze 140km h. Pod samym domem zapaliła się kontrolka oleju. Przy zakupie było trochę mniej jak połowa na bagnecie, pod domem dolałem 250-300ml do max na bagnecie.
Zdjęcia robione wieczorem.
Z czujnika na pewno cieknie bo widać to po nim, tylko pytanie czy może być wyciek gdzieś jeszcze?
Będę bardzo wdzięczny za sugestie. Rano jadę do aso po ten czujnik i jeśli dodatkowo to jakiś uszczelniacz/zimering to od razu bym go kupił.
Najgorsze jest to że auto kupiliśmy dla matki i chciał bym się jak najszybciej pozbyć tych wycieków, bo na ten moment praktycznie auto nie nadaje się do użytkowania.
Widzę że to forum jest martwe.
Dla potomnych, zawalone było pół silnika po stronie czujnika i praktycznie połowa podwozia aż do tylnego koła.
Winowajcą był wyżej wymieniony czujnik. Koszt 13 zł za febi, czas wymiany 3min, czyszczenie wszystkiego półtora godziny. Sikało z niego jak ze strzykawki.
Problem w tym że auto było dobrze nagrzane. Auto kupiliśmy w Kołobrzegu. Zanim wyjechaliśmy na trasę powrotną do Szczecina, to po mieście i wioskach zrobiliśmy ponad 10km. Żona ten dystans zrobiła spokojnie , widziałem, jechałem przed nią swoim autem.
Mimo to jestem pewien że po kilkutygodniowym postoju jak go przegoniła to czujnik uległ uszkodzeniu.
Miałem już kilka samochodów w swoim życiu, ale z czymś takim spotykam się pierwszy raz.
No właśnie, żeby przez czujnik ciekło to jeszcze nie słyszałem. Możliwe, że sprzedający coś przed sprzedaniem grzebał albo zamienił. No to szerokości ...
LPG: Tak
Imię: Krzysztof Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 87 Skąd: Szczebrzeszyn
Wysłany: 15 Marzec 2017, 23:11
Moje auto: Opel Corsa D 1.4
Znajomemu zamarzł czujnik ciśnienia oleju i pokazywał jego brak. W twoim przypadku zamarzająca wilgoć go pewnie uszkodziła. Zamarzł bo olej zawilgocony - krótkie dystanse + mało drożna odma, również te kanały w pokrywie zaworów. Czyszczenie odmy i kanałów przy użyciu odkurzacza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum