Ustaw sobie swój silnik.
Za stówkę za sztuke masz monroe, za 138 sachs.
Oryginały to chyba magneti Marelli były.
Pamietej że przy wymianie amortyzatorów powinno się wymieniać również odbój z osłoną.
Ale jak są dobre to hmm...
PS. Jaki masz przelot że musisz je wymienić ? Masz w miare świeże auto.
Świeży rocznikowo ale ma 145 tys .
To auto poleasingowe.
Corsa 1.4 100 KM
Wczoraj na przeglądzie powiedziano mi ze się wylewa " coś "( nie znam się na tym zupełnię )z lewego tylu .wiec może warto oba .
Dodatkowo ktoś mi wczoraj powiedział ze słyszał jak coś mi strzeliło jak jechałem na przegląd wiec pewnie właśnie coś zaczyna wyciekac.
Podejrzewam że są to fabryczne jeszcze amory
[ Dodano: 15 Listopad 2015, 12:27 ]
te marelli to od fiata... to widze ze sa...
a sa lepsze niz te za 100 ?
ten sklep jest jakis " wiarygodny?
ps a te osłony czy jak to sie tam zwie to oddzielnie trzeba kupic ?
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 15 Listopad 2015, 12:33
Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
90tomash napisał/a:
Świeży rocznikowo ale ma 145 tys .
To auto poleasingowe.
Corsa 1.4 100 KM
Wczoraj na przeglądzie powiedziano mi ze się wylewa " coś "( nie znam się na tym zupełnię )z lewego tylu .wiec może warto oba .
Dodatkowo ktoś mi wczoraj powiedział ze słyszał jak coś mi strzeliło jak jechałem na przegląd wiec pewnie właśnie coś zaczyna wyciekac.
Podejrzewam że są to fabryczne jeszcze amory
[ Dodano: 15 Listopad 2015, 12:27 ]
te marelli to od fiata... to widze ze sa...
a sa lepsze niz te za 100 ?
ten sklep jest jakis " wiarygodny?
ps a te osłony czy jak to sie tam zwie to oddzielnie trzeba kupic ?
kiedyś od nich kupowałem i było wszystko ok. jeszcze możesz popatrzeć na iparts, europarts i motoneo. Też od nich było ok. Jak chcesz coś lepszego to sachs. Jeszcze kiedyś były dobre kyb. Nie wiem jak teraz. Osłony i odboje kupuje się osobno. Popatrz czy są ok jeśli tak to bym chyba zostawił.
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 16 Listopad 2015, 22:55
Moje auto: AG Z14XEP
amorki z tyłu proste do wymiany. wystarczy podnieść tył/bok auta i mieć dostęp od tyłu i od bagażnika do amorka. Sprężyn nie trzeba demontować przy tym. Zaopatrz się w ospowiednie klucze i ew imbus do kontrowania tłoka amorka.
Byłem dziś w sklepie z częściami u siebie w miejscowości i tych oryginałów nie mają .Sachs aż 170 zł a polecali mi jakiś zamiennik za 80 zł.
Sprzedawca mówił ze z tej firmy biorą u niego dużo do Sprinterów które jak wiemy są bardzo eksploatowane i przeladowywane.
Sam nie wiem jakie kupić ...
Nie zakładałem akurat kayaby tylko inne jak Ci pisałem ale cenowo podobnie i półka co najmniej średnia.
Jakich byś nie kupił będzie dobrze, wiadomo nie za 50zł ale kayaba, monroe to jest ta sama półka cenowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum