Przesunięty przez: Kaszubski
10 Lipiec 2016, 16:53
Zapowietrzony silnik Corsa C
Autor Wiadomość
 strazak
[Usunięty]

Informacje
  Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 12:47   Zapowietrzony silnik Corsa C

Proszę o pomoc. zapomniałem zatankować na czas. skończyło się paliwo i zgasł. Już nie odpala. w instrukcji jest napisane ze odpowitrzanie to skomplikowany zabieg i można go zrobić tylko w ASO. czy to prawda? a może da się zrobić to samemu? Proszę o pomoc




++++++++++++++++++++++++++++++
TO POLSKIE FORUM PROSZĘ UŻYWAĆ POLSKICH LITER
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit junior admin dudu
Ostatnio zmieniony przez dudu 4 Listopad 2008, 16:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 15:41   
   Moje auto: Porshe 911


diesel?
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 15:45   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


Ale kolego jaki masz silnik?? podejrzewam że diesla skoro nie zapala po dolaniu paliwa. Więc odpowietrzyć diesla nie jest łatwo. Musisz "jakoś" wtłoczyć ropę do silnika, bo wtryski same sobie z tym nie poradzą. W niektórych dieslach( niektórych) jest specjalna pompka( często można ją zobaczyć po lewej stronie silnika przy polskich ciągnikach ursus). A corsy tego nie mają, więc radzę zaprowadzić samochód do kogoś kto ma o tym pojęcie.
 
 
     
 StitchRD
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 23:37   

Ja tam miałem taką sytuację że zabrakło mi paliwa : :-D Wracałem z uczelni i wiedziałem że mam mało paliwa ale nie że aż tak mało. Gdy wyjechałem z miasta a do domu zostało mi jakieś 35 km auto się nagle zmuliło ale po chwili załapało. I nastał dylemat zawrócić i zatankować czy ryzykować i jakoś wybrałem to drugie. 10 km przed celem zabrakło :mrgreen: ale miałem takie szczęście że na zgaszonym silniku jeszcze udało mi sie wtoczyć na stację. Po zatankowaniu chwilkę nim pokręciłem , zapalił i zgasł i potem już normalnie zapalił & pognałem do domciu :-P Nie wiem jak to jest w corsie C ale u mnie w B dieslu jakoś dało radę

Pozdro 8-) :hahaha:
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 11:01   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


Dało rade bo jeszcze zostało paliwo w przewodach, więc nie wyciągnąłeś całego paliwa z baku i przewodów. Gdybyś tak jeszcze go odpalił bez tankowania( a podejrzewam że byś odpalił) do wtedy miałbyś kłopoty.
 
 
     
 StitchRD
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 12:03   

No właśnie w tym rzecz że zaczął mi sie dławić to jak gaz do dechy żeby jeszcze go rozpędzić, sprzęgło i mi zgasł. przetoczyłem się przez wioskę na zgaszonym i zjechałem na pobocze. Wtedy zostało mi jakieś 200 metrów do stacji. Pokręciłem nim trochę i jeszcze załapał to ja gaz w podłoge i zdążyłem się rozpędzić do 80 km/h i padł. No ale udało mi sie wtoczyć jeszcze pod dystrybutor, także szczęście jak cholera.

Być może dudu tak jak mówisz coś tam jeszcze zostało. Tak czy siak samochodu nie musiałem pchać :-D
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 18:35   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


To że gaśnie to nie oznacza że paliwa nie ma. choć paliwo jest poniżej kranika w baku, to gdy jedziemy po dziurach, wybojach, wzniesieniach, czy chociaż wchodzimy w zakręt albo hamujemy czy przyspieszamy to linia paliwa w baku zmienia swoje położenie i paliwo zaczyna wpadać do kranika. chyba wiecie o co mi chodzi
 
 
     
 StitchRD
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 20:00   

Wiem dudu :-) Najwidoczniej miałem farta że wszystkiego nie wypił. Bo wtedy może tez bym miał problem. pozdro ;-)
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 20:36   

zatankować auto
jaki masz silnik?
pod maską powinna byc obudowa filtra paliwa z wkładem ,odkrecic dekiel wyjąc wkład,zalać ropą pod korek zakrecic tekiel
poluzować śrubunki na kazdym z wtryskiwaczy
wsadzic kumpla do auta niech kreci rozrusznikiem
ze śrubunku powinno po jakims czasie iśc paliwo
odpowietrzac az poleci paliwo ze śrubunku bez piany
robic to na kazdym z wtryskiwaczy
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Silnik i osprzęt » Zapowietrzony silnik Corsa C
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.