Witam. Chciałbym zmienić tarcze licznika w Corsie C. Zakupiłem cały licznik i zabrałem się za demontaż. Utknąłem w momencie demontażu wskazówek. W jaki sposób mam to zrobić by nic nie uszkodzić?
LPG: Nie
Imię: Przemysław
Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 14 Sierpień 2013, 13:07
Moje auto: Corsa C
Dzięki wielkie. Poszło
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 14 Sierpień 2013, 18:46
Tak bardzo się nie ciesz, bo to nie koniec.
Skąd masz pewność, że założysz tak samo wskazówki?
Ja wyjmowałem najpierw kołeczki ograniczające i zaznaczałem punkt, do którego wskazówka opadnie.
I zakładałem na ten punkt.
LPG: Nie
Imię: Przemysław
Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Ostrowiec
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 00:15
Moje auto: Corsa C
Znalazłem instrukcję montażu do Astry C. W moim przypadku będzie zapewnie podobnie.
"Po zamontowaniu tarczy bierzemy wskazówkę i nakładamy lekko tak, aby się trzymała na oś silniczka. Ustawiamy wskazówki w prawidłowe położenie / ustawienie.
Wskazówki od temperatury silnika i ilości paliwa samoczynnie cofają się do „0”. Zakładamy lekko wskazówkę na oś silniczka i ustawiamy wskazówkę wyżej od prawidłowego ustawienia. Następnie cofamy wskazówkę tak, aby pokryła się z pierwszą kreską. Podczas przestawiania wskazówki będziemy czuli opór gdyż oś silniczka będzie stała w miejscu, dlatego ważne jest abyśmy nie wciskali wskazówki zbyt mocno. Następnie
w zależności od grubości użytego papieru podkładamy dwie lub trzy wycięte podkładki, które posłużą nam jako dystans do wciśnięcia wskazówki na oś. Po wyjęciu kartek zostanie przestrzeń między wskazówką a tarczą zegarów. Wciśnięcie do końca wskazówek spowoduje obcieranie lub zawieszanie się wskazówek.
Wskazówki od obrotomierza i prędkościomierza ustawia się nieco inaczej gdyż one nie cofają się samoczynnie musimy zrobi to sami. Zakładamy lekko wskazówkę na oś silniczka i ustawiamy wskazówkę wyżej od prawidłowego ustawienia. Następnie cofamy wskazówkę tak, aby pokryła się z kreską przy liczbie „0”, będziemy czuli opór gdyż oś silniczka będzie stała w miejscu, dlatego ważne jest abyśmy nie wciskali wskazówki zbyt mocno. Gdy wskazówkę puścimy podniesie się odrobinę do góry nad linię. Podkładamy papierowe podkładki i wciskamy wskazówkę na oś. Jeżeli po wciśnięciu wskazówki ustawimy ją tak, aby pokryła się z linią przy cyfrze „0” i poczujemy opór to znaczy, że wskazówka ustawiona jest prawidłowo. Po puszczeniu wskazówki podniesie się znowu, ale po podpięciu do instalacji w samochodzie opadnie od „0”.
Ja już po montażu zegarów. Chyba wszystko działa jak należy;) Nie jestem tylko pewny wskazówki paliwa bo tu ciężko stwierdzić czy jest na właściwym miejscu.
Czy kontrolka od rezerwy paliwa zależna jest od pozycji wskazówki czy zaświeca się dzięki jakiemuś czujnikowi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum