LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 17 Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 30 Maj 2013, 20:17 [ Corsa B] Corsa B 2.0 + Moje auto: Corsa B 1.2
Przepraszam jeżeli już się przewina taki temat.
Jestem w trakcie remontu Corsiaka. Od zawsze mnie fascynowały te samochody, jak dla mnie mankamentem ich jest jedynie to że były w nich montowane za małe silniki (jak dla mnie). Jestem całkowicie laikiem w temacie mechaniki , wiec pytam was drodzy forumowicze , jaki największy silnik zmieszczę pod maska CB?
Ostatnio zmieniony przez Kaszubski 16 Lipiec 2016, 16:19, w całości zmieniany 3 razy
holden [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Maj 2013, 22:53
Bez większych problemów włożysz 2.0 8v (C20NE, 20SEH), wejdzie też 2.0 16v (np. C20XE)
oraz były też corsy gdzie ludzie wkładali silniki 2,5 oraz nawet 3.0
( :czerwkart: Ps pisz używając polskich liter - jeżeli nie jest to możliwe zgłoś to administratorowi ponieważ następnym razem otrzymasz bonus twój post z edytowałem )
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 31 Maj 2013, 08:52
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Dla Ludzi którzy Poszukują większych wyzwań Powinny się zmieścić. Silniki 2.0 i 2.3 Saaba są doładowane albo z Opla C20LET, no i jak Wyżej Józek mówił. C20SEH,C20XEV,C20XE. X18XE1
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Czerwiec 2013, 18:28
Jak ma być w miarę tanio i fajnie, to polecam c20ne.
Można z niego wyjąć tyle
Bez większych problemów włożysz 2.0 8v (C20NE, 20SEH)
Czym różnią się te dwa silniki?
sirche, też myślę tak samo jak Ty, ja już mam słupek 1.8 8v od vectry A.
Myślę, że w sierpniu podziałam, i tak jak już wspominałem, na początek na osprzęcie od 1.4.
holden [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Czerwiec 2013, 21:02
Mocą
C20NE ma w serii (zdrowej oczywiście) 115 KM
20SEH ma 129 KM
oraz budową tłoków stopniem sprężania i wałkiem rozrządu
Jeżeli się mylę niech Pan Dzyna mnie poprawi
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Czerwiec 2013, 21:04
c20ne - 115KM
20seh/c20seh - 129KM.
Różnica w tłokach, wałku, wtryskach i komputerze.
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 14:51
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Co zrobi na Męczy się ze wsadzaniem i Dalej będzie miał mułowate auto .. Bo Twierdzę że jak Już na Big Blok to musiał by mieć ponad 100 ps. a najlepiej SEH albo XE choć podobno największy potencjał ma NE
ja37 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 15:38
Potencjał może nie, ale tańsze wyrwanie kilku KM jest niż w 16V.
W 16V same wałki, to najbiedniej 1500PLN, a do NE można wałek nawet za 80zł wyrwać.
A od wałków trzeba zaczynać.....mierząc dość wysoko.
Ostatnio zmieniony przez 30 Czerwiec 2013, 19:56, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum