LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 17 Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 6 Czerwiec 2013, 17:49 [Elektryka] Resetujący sie wyświetlacz "Godz/data/temp Moje auto: Corsa B 1.2
Tak wiec ponownie przychodze do was po radę w związku z moim "Słoneczkiem"
Ile razy bym nie ustawiał daty i godziny , to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki one się resetują.
Przerabiałem temat u siebie. U mnie winowajcą był zimny lut na pinie odpowiedzialnym za + po wyłączeniu stacyjki.
Musisz zdemontować wyświetlacz, rozebrać obudowę i zerknąć na luty pinów złącza wyświetlacza.
Jeśli tam nic nie znajdziesz, to szukaj przerwy w wiązce.
LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 17 Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 8 Czerwiec 2013, 17:07
Moje auto: Corsa B 1.2
Ale jak awaryjne działają prawidłowo to chyba wyświetlacz też powinien , pod warunkiem ze wszystko jest na kablach i pinach ok.
Powiem szczerze że jestem w tym temacie całkowicie zielony i nawet nie wiem co to są "piny" Był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia , lub schematy
LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 17 Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 10 Czerwiec 2013, 16:02
Moje auto: Corsa B 1.2
Po rozebraniu wyświetlacza (w celu zmiany koloru) zobaczyłem na tylnym (białym) panelu ślad i to dosyć spory. Wyglądał on jak przypalona kartka papieru. Nie znam sie na tym całkowicie , wiec postanowiłem zostawić to jak jest i pozostawić diagnozę profesjonaliście z warsztatu. I tak będę montował cały system "Car Audio" to i przy okazji powiem żeby zerkną na wyświetlacz
LPG: Nie
Imię: Julian
Wiek: 35 Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 17 Skąd: frankfurt am main
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 19:14
Moje auto: Corsa B 1.2
Odsłaniają sie i owszem. Problem tylko będzie jak ci wypadną wkręty i ich nie złapiesz. Wtedy będziesz musiał cały panel rozbierać
holden [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 20:13
Jeżeli zamkniesz klapy od nawiewu to zbytnio daleko nie spadną w innym przypadku owszem Panowie koniec OT temat dotyczy resetującego się TID-a myślę że temat demontażu został wyczerpany. Kolejne posty nie na temat będą nagradzane :ban:
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 22:09
Moje auto: Corsa B 1.4
Mam problem, jak przekręcam kluczyk w stacyjce to wyswietlacz sie nie włącza.
Jednak jak włącze światła to automatycznie załacza sie wyświetlacz, nawet przy wyłączonym zapłonie. Ustawiam date i godzine i dopóki światła są włączone to jest git, natomiast gdy wylacze światła na 5sekund wszystko sie resetuje. Więc, problem polega na złym podłączeniu zasilania ? (ktoś podlączył przewód zasilajacy pod światła?) czy poprostu w elektryce wyswietlacza coś poszło ?
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 14 Czerwiec 2013, 21:08
Moje auto: AG Z14XEP
znajdź rozpiskę pinów TIDa i potem sprawdź:
1) czy plus po stacyjce dochodzi do kostki.
2) może być obluzowane złącze od strony TIDa - dosyć delikatna płytka i może wymagać podlutowania.
3) może być uszkodzenie na płytce TIDa. Tutaj nie pomogę co mogłoby paść, bo TIDa już nie mam - nie sprawdzę, ale może być że jakaś dioda przepalona itd.
w każdym bądź razie stawiałbym na to że plus po stacyjce nie wchodzi do układu , tylko w momencie włączenia świateł 'cofa' się i dlatego TID się włącza, Normalnie powinno być tak, że TID się włącza po przekręceniu stacyjki, a po włączeniu świateł podświetlenie przygasa nieco (przynajmniej tak pamiętam).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum