Witam nabyłem corse c wersja comfort 2001 rocznik od kobiety. Zastanawia mnie przebieg wynosi tylko 101 tys. Siedzenia są w ładnym stanie kierownica chropowata nieprzetarta tak samo skrzynia biegów chropowata nie popękana skóra. Jedyne co mnie zastanawia to pęknięty przycisk klaksonu po lewej stronie. Czy to normalne? Da się jakoś sprawdzić przebieg? Auto miało tylko jeden przegląd w Aso w roku 2002 przebieg aż 14 tys.Zdjęcia są na ogłoszeniu którego sprzedawca zapomniał wycofać http://otomoto.pl/opel-corsa-C28504394.html. Kupiłem bo stan techniczny okazał się w miarę dobry dałem 7,800.
Da się sprawdzić op-com'em lub Tech2 przebieg. Możesz zajechać do ASO lub poszukać kogoś z takim interfejsem z forum w twoje okolicy.
Ogłoszenia już nie ma, więc wstaw fotki kierownicy, to może one coś zdradzą.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 30 Marzec 2013, 23:31
Moje auto: ASTRA G
sQcha napisał/a:
Da się sprawdzić op-com'em lub Tech2 przebieg. .
Takie możliwości są w autach z grupy audi, VW ale to po 2005 r produkcji. W naszych Oplach jedyne co wiem to można tylko wygrzebać że było coś dłubane w przebiegu ale bez określenia dokładnie ile ubyło kilometrów.
Możesz przybliżyć temat?
co do titka na kierowcy - średnio przecierają się po przekroczeniu 180 tysi.
Takie możliwości są w autach z grupy audi, VW ale to po 2005 r produkcji. W naszych Oplach jedyne co wiem to można tylko wygrzebać że było coś dłubane w przebiegu ale bez określenia dokładnie ile ubyło kilometrów.
Możesz przybliżyć temat?
co do titka na kierowcy - średnio przecierają się po przekroczeniu 180 tysi.
Można odczytać przebieg z ECU i z zegarów. Ostatnio sprawdzałem VC z 2004 roku i odczyt różnił się o 6okkm Może VAGi daje się sprawdzić dopiero od 2k5, w GM'ach można w starszych
Jeśli chodzi o ASO, to mogą nawet sprawdzić ile było impulsów na czujniku ABS, co daje się przełożyć na przebieg.
Sprawdzę przebieg przy okazji na razie oddaje do mechanika na wymianę czujnika oleju bo kapie końcówki drążka kierowniczego i ogólny przegląd. Jak wygląda sprawa świecących się kontrolek? Na necie są różne informacje a to mój pierwszy samochód i jestem zielony. Po przekręceniu kluczka gaśnie tylko kontrolka pasów bezp. Reszta 3 czerwone i dwie żółte gasną po uruchomieniu silnika w czasie jazdy się nie zapalają . To źle? Przed kupnem sprawdzałem tylko na okręgowej stacji kontroli.
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 1 Kwiecień 2013, 19:24
Moje auto: AG Z14XEP
Kiedyś kolega (chyba op-comem) sprawdzał i korygował przebieg w astrze G. W op-comie przebieg dało się zmienić tylko 1 raz. Jako że udało mu się wpisać inny przebieg (dla testu wpisał inny o 2 km ), to znaczy że nikt wcześniej przy tym nie grzebał.
Który to był rok to nie pamiętam, ale raczej coś z początku lat 2000.
Ps. modyfikacja zapisanego przebiegu w zegarach i ECU nie jest wielkim problemem. Jak ktoś się orientuje w tym to wiele czasu mu to nie zajmuje, trzeba tylko wylutować i przeprogramować pamięć. Pytanie czy komuś się to opłaca w takim aucie... [handlarzom chyba zawsze się opłaca :złyy: ]
Kiedyś kolega (chyba op-comem) sprawdzał i korygował przebieg w astrze G. W op-comie przebieg dało się zmienić tylko 1 raz. Jako że udało mu się wpisać inny przebieg (dla testu wpisał inny o 2 km ), to znaczy że nikt wcześniej przy tym nie grzebał.
Który to był rok to nie pamiętam, ale raczej coś z początku lat 2000...
Osobiście się nie spotkałem z jednorazową opcją zmiany przebiegu, ale może i tak być w którymś modelu.
Opcja korekty jest po to by można było ustawić faktyczny przebieg podczas wymiany uszkodzonej części (ECU lub zegarów) niestety najczęściej wykorzystywana jest ona przez nieuczciwych sprzedawców.
Jeśli chodzi o odczyt i zapis pamięci eprom, to nie trzeba wylutowywać układu, taką możliwość daje nawet chiński klon op-coma.
Jeśli chodzi o odczyt i zapis pamięci eprom, to nie trzeba wylutowywać układu, taką możliwość daje nawet chiński klon op-coma.
Możesz podać więcej szczegółów jak to sprawdzić ? Jakiś manual?
Manuala nie mam.
Odpalasz o-c, wybierasz rok => model auta => nadwozie => zegary (lub licznik, nie pamiętam dokładnie) => opcje specjalne i tam jest opcja zmiany przebiegu oraz odczytu i zapisu pamięci eeprom.
Jeśli chodzi o sprawdzenie przebiegu w ECU:
O-C => rok => model => silnik => bloki pomiarowe i tam można znaleźć przebieg zapisany w ECU.
Może być lekka różnica między licznikiem a ecu, wynikająca z rozmiarów kół itd, ale jeśli jest znacząca (kilkadziesiąt - kilkaset tysięcy), to oznaka cofania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum