Wysłany: 10 Marzec 2013, 20:02 Obnizajace springi na seryjny amortyzator?
Witam.
Tak jak w temacie. Chce obnizyc moja CB poprzez zalozenie springow (mysle -60/-40) na ori amortyzatory. Pytanie jak to sie ma do zakresu pracy amortyzatora? Czy tylko szybciej bedzie sie zuzywal?
zawsze można dać gumy usztywniające na sprężynę żeby amor nie dobijał i będzie dużo lepiej na chwile obecną u mnie jest identycznie. Na ogół możesz smiało założyć i polatać trochę ale po jakimś czasie lepiej zmienić na sportowe
zawsze można dać gumy usztywniające na sprężynę żeby amor nie dobijał i będzie dużo lepiej na chwile obecną u mnie jest identycznie. Na ogół możesz smiało założyć i polatać trochę ale po jakimś czasie lepiej zmienić na sportowe
Jakie masz kolego obniżenie teraz? Przy seryjnym amorku?
Przy -40 dużo siądzie corsa w porównaniu do serii? Macie może jakieś zdjęcie poglądowe?
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 11 Marzec 2013, 23:50
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
No Coż to Drut Projekt ;/ Ale spoko.. Przy seryjnych amorach i gumach auto zachowuje się dziwnie ale to moje osobiste zdanie, kolejna sprawa to ile mają twoje Amo. Jeśli są w miarę świeże to dadzą sobie rade nawet mają wiecej obniżenia ale Jak wyżej Proponuje zmianę na sportowę ( po jakimś czasie jeśli teraz szkoda ci funduszu no i przy tym obniżeniu z doświadczenia zalecam rozpórkę )
Wysłany: 12 Marzec 2013, 08:32
Moje auto: Corsa B 1.2i
Mam jedno pytanko, a nie chcę zakładać nowego tematu.
Czy w Corsie B istnieje możliwość ustawienia kąta pochylenia koła?
Sprawdzałem na zwrotnicy, ale nie widzę tam, żeby na otworach była możliwość regulacji (owalny kształt)...
Drut projekt to jest dla damiana raz że nie nazwałbym tego projektem a dwa że skoro i tak masz zamiar kupić amory to co to za różnica czy za jakiś czas kupisz nowe sportowe jak będziesz miał hajs? Czy wrzucisz sobie springi zglebisz furę a za jakiś czas dorzucisz tylko sam amor Jest to rozłożenie kosztów na pół więc wiadomo łatwiej zrealizować a jeździć się da i nie ma tragedii bo na chwilę obecną mam tak u siebie ale tak jak pisałem po jakimś czasie warto zmienić na sportowe.
Co do fotek wejdź sobie w moją prezentację tam lukniesz jak to wygląda
ja mam przód -60 tył -40
PS: Dla mnie drutem to jest rozklejanie fabrycznych lamp i ich malowanie by oszczędzać kasę a mieć coś ala podobnego do Artebów
Ta technix to najtansze jest już lepiej wziąć mtsa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum