Przesunięty przez: Kaszubski
9 Marzec 2016, 23:27
Obnizajace springi na seryjny amortyzator?
Autor Wiadomość
 Alcio_92


Informacje
lubuskie

LPG: Nie
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Nowa Sól
Ostrzeżenia: ( 3/3 )
Wysłany: 10 Marzec 2013, 20:02   Obnizajace springi na seryjny amortyzator?

Witam.

Tak jak w temacie. Chce obnizyc moja CB poprzez zalozenie springow (mysle -60/-40) na ori amortyzatory. Pytanie jak to sie ma do zakresu pracy amortyzatora? Czy tylko szybciej bedzie sie zuzywal?
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 10 Marzec 2013, 22:14   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Teoria obniżania mówi tak że do -40 może zostać amor w Serii i jakoś wytrwa ale powyżej trzeba już sportowy amor (patrz o skróconym skoku)
 
 
     
 Yogi97037



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 11 Marzec 2013, 17:42   

zawsze można dać gumy usztywniające na sprężynę żeby amor nie dobijał i będzie dużo lepiej na chwile obecną u mnie jest identycznie. Na ogół możesz smiało założyć i polatać trochę ale po jakimś czasie lepiej zmienić na sportowe
 
 
     
 Alcio_92


Informacje
lubuskie

LPG: Nie
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Nowa Sól
Ostrzeżenia: ( 3/3 )
Wysłany: 11 Marzec 2013, 23:23   

Yogi97037 napisał/a:
zawsze można dać gumy usztywniające na sprężynę żeby amor nie dobijał i będzie dużo lepiej na chwile obecną u mnie jest identycznie. Na ogół możesz smiało założyć i polatać trochę ale po jakimś czasie lepiej zmienić na sportowe


Jakie masz kolego obniżenie teraz? Przy seryjnym amorku?
Przy -40 dużo siądzie corsa w porównaniu do serii? Macie może jakieś zdjęcie poglądowe?
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 11 Marzec 2013, 23:50   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


No Coż to Drut Projekt ;/ Ale spoko.. Przy seryjnych amorach i gumach auto zachowuje się dziwnie ale to moje osobiste zdanie, kolejna sprawa to ile mają twoje Amo. Jeśli są w miarę świeże to dadzą sobie rade nawet mają wiecej obniżenia ale Jak wyżej Proponuje zmianę na sportowę ( po jakimś czasie jeśli teraz szkoda ci funduszu no i przy tym obniżeniu z doświadczenia zalecam rozpórkę )
 
 
     
 - Wolf! -



Informacje
podkarpackie

Imię: Tomek
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: 12 Marzec 2013, 08:32   
   Moje auto: Corsa B 1.2i


Mam jedno pytanko, a nie chcę zakładać nowego tematu.

Czy w Corsie B istnieje możliwość ustawienia kąta pochylenia koła?
Sprawdzałem na zwrotnicy, ale nie widzę tam, żeby na otworach była możliwość regulacji (owalny kształt)...
 
 
     
 Alcio_92


Informacje
lubuskie

LPG: Nie
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Nowa Sól
Ostrzeżenia: ( 3/3 )
Wysłany: 12 Marzec 2013, 10:59   

moje pytania mialy na celu eozeznanie sie w temacie ;)

jezeli mowicie, ze to dryt projekt to dozbieram.na komplet amorkow i sprezyn a w miedzy czasie zajme sie kolami, lakierem i wypiore wnetrze.

tak na przyszlosc - jakiej firmy szukac kompletu? bo znalazlem ta-technix, ale to ponoc sie nie nadaje.
 
 
     
 Yogi97037



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 12 Marzec 2013, 15:48   

Drut projekt to jest dla damiana raz że nie nazwałbym tego projektem :D a dwa że skoro i tak masz zamiar kupić amory to co to za różnica czy za jakiś czas kupisz nowe sportowe jak będziesz miał hajs? Czy wrzucisz sobie springi zglebisz furę a za jakiś czas dorzucisz tylko sam amor :) Jest to rozłożenie kosztów na pół więc wiadomo łatwiej zrealizować a jeździć się da i nie ma tragedii bo na chwilę obecną mam tak u siebie ale tak jak pisałem po jakimś czasie warto zmienić na sportowe.

Co do fotek wejdź sobie w moją prezentację tam lukniesz jak to wygląda
ja mam przód -60 tył -40

PS: Dla mnie drutem to jest rozklejanie fabrycznych lamp i ich malowanie by oszczędzać kasę a mieć coś ala podobnego do Artebów :)

Ta technix to najtansze jest już lepiej wziąć mtsa
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Tuning optyczny i mechaniczny » Obnizajace springi na seryjny amortyzator?
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.