no włąsnie coś szukam, i nie ma tego...
z tego co sam patrze, to tak średnio z miejscem...potem o turbo już nie ma mowy nawet
a taki vr w corsie troche by już podawał
LPG: Nie
Wiek: 38 Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 45 Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Luty 2013, 00:14
trochę blachy do pocięcia bo faktycznie przód krótki, łapy pod silnik dobierać z vectry b,
Najbardziej obawiał bym się jednak elektroniki ( tworzenie zegarów od podstaw, sterowanie, abs, imo)
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28 Luty 2013, 19:40
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Mechanikę zawsze da się jakoś ogarnąć , kłopotem będzie podłączenie czegokolwiek do twojej instalacji, bo w corsie D wszystko gada na linii CAN.
Alternator , czujnik ciśnienia oleju , sygnał prędkości obrotowej silnika, temperatura , pompa paliwa, wszystko jest do ogarnięcia, jednak potrzebny jest do tego solidny fachowiec od elektroniki.
Protokoły gadżetów wymienionych wyżej ( w dużym uproszczeniu) trzeba najpierw odczytać a potem wgrać do pudełka które przepisze sygnały analogowe na cyfrowe.
Swoją drogą zastanawiam się czemu vr6, czemu nie v6 opla ?
Wydaje mi się że w przypadku jednostki opla łatwiej było by ci poskładać przeniesienie napędu, choć wiem że jeździ w Polsce mocna corsa A z silnikiem r32 turbo
http://www.youtube.com/wa...ckO0ZzEZJ4&list
A tu fotka mojej corsy z v6
Wtedy z jeszcze z niedokończoną elektryką.
[ Dodano: 28 Luty 2013, 19:52 ]
MiechuLodz napisał/a:
trochę blachy do pocięcia bo faktycznie przód krótki, łapy pod silnik dobierać z vectry b,
U mnie przy v-ce nie trzeba było niczego wycinać a przecież vr6 to znacznie bardziej zwarta konstrukcja.
Łapy z vectry b do vr6 ???? a jakim cudem mają one pasować ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum