To jest przewód od jakiegoś czujnika (jakiego poczekajmy na wypowiedź kogoś bardziej pojętego w temacie).
Co do akumulatora:
pierwszy człon (60Ah) to informacja mówiąca o pojemności akumulatora. Im większa, tym akumulator dłużej "wytrzymać. Nowy akumulator możesz kupić z odrobinę większą pojemnością, ale nie musisz (nie można przesadzać z pojemnością, bo za duża spowoduje, że alternator nie będzie w stanie go naładować). Powiedzmy, że tak 70-705Ah powinien alternator naładować. Jednak proponowałbym pozostać przy tej pojemności (60Ah).
Drugi człon (640A) to maksymalny prąd chwilowy, jaki akumulator teoretycznie jest w stanie oddać. Im większy ten prąd, tym lepiej (głównie dla diesla). Pozwala on na łatwiejsze uruchomienie silnika, między innymi zimą.
Ten parametr powinien być możliwie największy.
Co to jest za przewód nie podpowiem bo bardzo mało miałem do czynienia w Corsie z silnikami diesla mogę tylko podpowiedzieć, żebyś kupił gdzieś na szrocie taką samą wtyczkę tylko z przewodami i się po prostu wlutował, będzie po problemie.
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Luty 2013, 23:42
Jest to kabel od czujnika temp. podgrzewacza filtra paliwa. Załącza grzałke dopiero gdy temp paliwa spadnie do określonej wartości, wówczas paliwo przepływające przez filtr zostaje podgrzewane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum