Przesunięty przez: Kaszubski
19 Marzec 2016, 13:15
1.2 8v
Autor Wiadomość
 dziki42


Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: wwa
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
  Wysłany: 21 Listopad 2012, 04:23   1.2 8v

Ostatnio cos się dzieje z moim Corsidlem bo czasem odpala normalnie a czasem nie chce załapać a po jakimś czasie odpala i nie wiem czy to zapycha się filtr paliwa czy to może papa ??? ;(

A drugi problem to temperatura silnika ze w korkach podnosi się do 97 a czasem do 102 i dopiero włącza się wentylator i chlodzi. Da się tak zrobić żeby max 95 i włączał się wentylator ??


I Czy da się coś więcej mocy wycisnąć z silnik 1.2 45km???
;D
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 21 Listopad 2012, 09:21   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Musiał byś podać jeszcze jaki rodzaj masz Zapłonu... A Jeśli chodzi o Temperature to wszystko w Normach dopuszczonych przez producenta... Podobno są na to sposoby ale jeszcze poszukuje odpowiedniego czujnika włączenia wentylatora zeby działało od 95-98 st
 
 
     
 mds


Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 28
Skąd: warszawa
Ostrzeżenia: ( 3/3 )
Wysłany: 21 Listopad 2012, 11:20   

idziesz do intercarsu i mowisz ze chcesz chlodniejszy czujnik, ja mialem taki, ze przy troche ponad 90stopni otwieral obieg wody
wycisnac wiecej mocy? tak, zmien silnik, to najtansza opcja
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 21 Listopad 2012, 12:16   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


To Chyba Lepiej najpierw trochę na forach po czytać o Autach w danych technicznych kiedy im się włącza wentylator i dopasować a dopiero potem iść do IC. Bo Przypuszczam ze dnia braknie zanim znajdą taki żebyś nie musiał przy okazji wtyczki rzeźbić... Z tego co ja się teraz dowiedziałem to Silniki Opla 1.3 i 1.2 w Kadettach i Corsach A mają włącznik Wentylatora na 95 st.

Co do Podnoszenia Mocy to Ciężki Temat w przypadku 1.2 a co do Swapu to jak auto ma służyć wyłącznie do Jeżdżenia to lepiej odpuścić i przeboleć moc...
 
 
     
 tomaszstn
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 21 Listopad 2012, 13:20   

Jeszcze tego nie sprawdzałem ale prawdopodobnie ten czujnik pasuje p&p:

http://allegro.pl/czujnik...2774712466.html

a jeśli chodzi o moc to wywal kata, jedyna rzecz która coś tam pomoże, reszta bez sensu, ewentualnie jakiś swap silnika ale pewnie nie będzie Ci się to opłacać.
 
     
 Yogi97037



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 21 Listopad 2012, 17:43   

tak jak kolega wyżej napisał kata wytnij ale to znowu może być metaliczny dźwięk itd a przyrostu mocy nie wiadomo jakiego nie będzie.

Ewentualnie jakiś stożek może ciut lepiej sie bd wkręcać na obroty ale to naprawdę w tym temacie jest wiele podzielonych opinii
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt » 1.2 8v
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.