LPG: Nie
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 25 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 15 Lipiec 2012, 19:25 Pytanie o element układu zasilania Moje auto: Renault Clio2 Storia
witam super mechanik grzebał w moim silniku i wykrył usterkę której nie potrafił usunąć,
podobno cześć zaznaczona na zdjęciu jest uszkodzona silnik ma bardzo niskie obroty
i potrafi zgasnąć. Mam w związku z tym pytanie jak się nazywa cześć zaznaczona na zdjęciu.
z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15 Lipiec 2012, 22:22
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Jest to zawór recyrkulacji spalin, inaczej ( EGR ).
Jeśli chcesz wykluczyć ewentualną usterkę EGRu to odkręć go a następnie dorób pod jego powierzchnię przylegania podkładkę z cienkiej blaszki, doskonale nadaje się do tego np. puszka od napoju chłodzącego.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 17 Lipiec 2012, 13:59
Moje auto: ASTRA G
yosh napisał/a:
Jeśli chcesz wykluczyć ewentualną usterkę EGRu to odkręć go a następnie dorób pod jego powierzchnię przylegania podkładkę z cienkiej blaszki, doskonale nadaje się do tego np. puszka od napoju chłodzącego.
Pozdrawiam.
Jak coś jest zepsute to się to wymienia na sprawne, bez zabawy w druciarstwo.
LPG: Nie
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 25 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 21 Lipiec 2012, 14:20
Moje auto: Renault Clio2 Storia
witam. Normalnie masakra wymieniłem egr, wyczyściłem wtrysk, kupiłem nowe świece, kable, oczywiście krokowy tez został wymieniony i silnik przestało trzepać lecz pojawił się nowy problem autko zaczęło robić żabki tzn. naciskam na gaz tak 3/4 i czuje ze się na chwile krztusi a później już jedzie normalnie aha komputer został zresetowany. Mam już jej powoli dość
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Lipiec 2012, 20:14
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Sprawdź map sensor i jego przewód podciśnieniowy, ( czarna kostka na grodzi koło zbiorniczka płynu) wężyk mapa czasem pęka przy kolektorze. Warto zweryfikować jeszcze czujnik temperatury silnika, może ma niewłaściwe wskazania, w tej sytuacji warto było by podłączyć pod kompa i porównać temperaturę z wskaźnikiem na zegarach.
LPG: Nie
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 25 Skąd: Mysłowice
Wysłany: 6 Wrzesień 2012, 20:34
Moje auto: Renault Clio2 Storia
chciałem odkopać temat wina stała po obluzowanym gwincie świecy w głowicy.
Teraz w końcu mogę się cieszyć tymi 45 kucami nic nie przerywa i ciągnie
do odcinki. Z góry dziękuje za pomoc.
Chciałem dodać ze 3/4 warsztatów w Polsce to normalni zdziercy,
wymienili by prawie wszystko zamiast skupić się na usterce, prawie
miałbym już 3 silnik, sam do wszystkiego doszedłem i bardzo mnie to cieszy
przynajmniej znam budowę całego układu zasilania i rożnych innych
przydatnych rzeczy.
Pozdrawiam
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 7 Wrzesień 2012, 17:16
Moje auto: AG Z14XEP
LukaszS84 napisał/a:
Chciałem dodać ze 3/4 warsztatów w Polsce to normalni zdziercy,
wymienili by prawie wszystko zamiast skupić się na usterce,
jak jeszcze coś wymieniają to nie jest tragedia... tragedia to jest jak jedziesz do typa taką corsa na kompa, tam odczytuje błąd czujnika położenia wału i co robi? klika 'kasuj błąd' - a że uszkodzenie cały czas jest w aucie, to po pół sekundy znowu ma ten sam błąd - więc co robi? znowu klika 'kasuj błąd' - i tak 24 razy! (przykład z życia) byle by błąd skasować, kase wziąć i won, następny! To dopiero są zdziercy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum