Andi i jego "Niunia"
Autor Wiadomość
 Kaszubski



Informacje
lodzkie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 207
Skąd: Kutno / Łódź
Wysłany: 23 Listopad 2011, 20:43   
   Moje auto: Opel Corsa B 1.7TD


Andi napisał/a:
Ostatnio zbyt wiele nie robiłem przy Corsinie ale chodzi mi po głowie założenie takich lamp na przód. http://moto.allegro.pl/la...1904351840.html
Pytanko dla Tych co już maja podobne oświetlenie założone - jak świecą? lepiej niż standardowe lampy


Witam, co do oświetlenia- szału nie ma. Śmiało mogę stwierdzić, że stare seryjne lampy świeciły o niebo lepiej, w porównaniu z NOWYMI angelkami... prawda jest taka, że poprawiają one wygląd autka i niestety na tym plusy się kończą (przynajmniej ja innych nie dostrzegam). Z przeglądem nie miałem żadnego problemu, lampy posiadają homologację więc nikt nie ma prawa się do czegoś doczepić ;)
Przy zakupie warto zwrócić uwagę na to czy mają plastikowy czy szklany klosz (z tego co się orientuje szklane są wyłącznie ABM'y które ciężko dostać, oraz YUNAN'y -> http://moto.allegro.pl/la...1922290640.html ).
Pozdrawiam serdecznie!
 
 
     
 Andi



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 154
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Listopad 2011, 00:00   

No to widzę kolego, że mnie w porę uświadomiłeś co do jakości oświetlenia. Niestety spodziewałem sie wręcz poprawy a tu wcale poza wyglądem na plus nie idzie. Wiec jednak zaoszczędze sobie te pare $$$ i kupie sobie zwykłe takie lampki. http://moto.allegro.pl/op...1922196827.html
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 25 Listopad 2011, 06:58   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Tu w Sumie może mam słabe doświadczenia ale Kolega Darx ma Takie światełka w Nie wmontowane żarówki typy +30% światła(marki nie pamiętam) i daje rade Świecą dobrze , doświetlają jak trzeba... Wiec Nie może w przypadku kolegi wypowiadającego się wyżej to Jest jeszcze problem jakiś ...

Ja znów mam Artebki , z resztą nie tylko Ja ... I ostatnio zauważyłem ze jest problem z Uch ustawieniem... Świetnie świecą(na Podstawowych żarówkach) ,dobrze doświetlają , Ja mam wrażenie ze za dużo światła idzie gdzieś tam...
Dodał bym jeszcze ze mimo ze mam Światła już naprawde nisko skręcone to wielu kierowców Miga mi światłami ze ślepie... :uuu:
 
 
     
 darx1204



Informacje
LPG: Tak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Lędziny
Wysłany: 25 Listopad 2011, 12:49   

Ja mam angele i powiem z żarówką Philips Blue Vision świecą idealnie wg mnie lepiej niż seria i arteby taka jest moja ocena sam posiadam Sonary i nie narzekam:):)
 
 
     
 Andi



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 154
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Listopad 2011, 00:19   

darx1204 napisał/a:
Ja mam angele i powiem z żarówką Philips Blue Vision świecą idealnie wg mnie lepiej niż seria i arteby taka jest moja ocena sam posiadam Sonary i nie narzekam:):)


Jeśli mówisz, że masz je nisko ustawione a mimo to inni kierowcy odbierają Twoje światło jakbyś jechał na długich to uważąj "bo coś sie dzieje" :uuu:
Na moje powinienes odżałować te parę złociszy i pojechac do dobrej stacji diagnostycznej na ustawienie świateł.
A co do żarówek Philips Blue Vision - miałem, fajne ale szału nie ma - zwłaszcza we mgle. Lepsze od nich jest Osram Night Breaker +30% a jeśli zależy Ci na super wizualnym białym świetle to polecam Philipsa Diamonf Vision H4 o barwie światła 5000K
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 26 Listopad 2011, 09:59   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Słuchaj Byłem juz na stacji Ustawili mi to i dalej to samo jest.... Ale nie tylko ja mam Taki problem.... Wiec to może być za dużo światłą rozproszonego...

Co do żarówek to mają świecić nie wyglądać;)
 
 
     
 Andi



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 154
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Maj 2012, 11:12   

Nadszedł chyba ten czas by pomyśleć o zmianie Corsinki z wersji B na C
Mam mały dylemat jaką opcje wybrać czy 1,7 DTI czy jednak 1.3 CDTI. Mimo wszystko postanowiłem zostać przy dieslu. Czym różnią się te dwa silniki od siebie i który jednak lepiej wybrać ze względu na dłuższą żywotność oraz mniejszą awaryjność. Będę wdzięczny za kilka porad na co zwrócić uwagę przy zakupie. Dla chętnych zakupem Corsy B proszę pisać na PW.
Pozdrawiam Andi
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Maj 2012, 18:42   

brat ma 1,7 i jest mułowata - 1,3 jest z turbiną i ma większy polot ;)
tyle ci powiem bo obiema jeździłem ;)
a jeszcze lepiej poszukać 1,7 cdti - w corsa w wersji GSi - będzie miała kłopot by przegonić ;)
 
     
 wojtek_blekitny


Informacje
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: Owińska/Poznań
Wysłany: 27 Czerwiec 2012, 19:50   

A 1.7DTI to nie ma wg Ciebie turbo? :uuu:
Wtrącę swoje trzy grosze, bo nieco ponad 2 lata temu staliśmy przed podobnym dylematem.
Padło na 1.7DTI (a równie dobrze mogłoby na 1.7DI, kwestia trafienia egzemplarza).
Parę za i przeciw:
+Oparty jest o pompę rozdzielaczową, bardziej odporną na ciecz zwaną polskim paliwem
+mentalnie: Japoniec, a nie FIAT
+nieznacznie mniej sensoryki i aktoryki- tutaj układ Common Rail jest bardzo mocno naszpikowany
+mniej wysilony
+obecnie sprawdzone już, obiegowe opinie o niezawodności
+koszty potencjalnych napraw układu wtryskowego, tutaj Common Rail jest droższy od pomp rozdzielaczowych
-nieznacznie, ale zawsze więcej pali od 1.3CDTI
-większa pojemność = wyższa stawka OC
-delikatnie gorszy dół
-podciśnieniowe sterowanie turbo z elektrozaworami vs sprawdzony, klasyczny, niezawodny nadciśnieniowy system regulacji położenia zaworu upustowego w By-pass turbiny w 1.3CDTI

Sam musisz rozważyć, na czym wyjdziesz lepiej (o ile już nie wyszedłeś).

PS. Jeśli Corsa C 1.7DTI brata ma wyraźnie mniejszy polot od 1.3CDTI, to zdecydowanie powinien zainteresować się stanem EGR, sterowaniem i stanem turbosprężarki, przepływomierzem, stanem pompy wtryskowej, czystością filtrów paliwa i powietrza, geometrią i stanem zawieszenia i układu kierowniczego, ruchomością i stanem tłoków zacisków hamulcowych i kilkoma innymi drobiazgami mogącymi mieć jakkolwiek wpływ na straty mechaniczne tudzież dynamikę jazdy.
 
 
     
 Andi



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 154
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Lipiec 2012, 14:40   

Koledzy i koleżanki pytanie z innej beczki czysto technicznej. W CB uszczelka zewnętrzna przedniej szyby jest wklejana czy wciskana w jakiś magiczny sposób. Pewnie odpowiedz będą znali Ci których autko trafiło do malowania...lub też sami malowali. Z góry będę wdzięczny za szybką odp.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 4 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Prezentacja naszych pojazdów » Andi i jego "Niunia"
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.