To wyboru.Termostat albo czujnik. Po odpaleniu samochodu sprawdź rurę łączącą chłodnicę i termostat. Jeżeli jest zimna to termostat jest dobry - trzyma.
Witam!
U mnie też podobnie z temperaturą nagrzewania silnika, więc chyba nie ma co się przejmować. Martwi mnie jedynie zapalająca się w lato lampka z kluczykiem po przejechaniu paru, nieraz kilkudziesięciu km, bo zimę nie mam z tym problemu. Miał ktoś podobny przypadek, co to może być?
To może być wszytko. Należy udać się do ASO gdzie podłączą do komputera i powiedzą co dolega twojej corsie. Podłączenie i odczyt błędów koszt ok. ~ 150 zł.
Dobrą alternatywą (przynajmniej ja tak zrobiłem) jest zakup podróbki oryginalnego testera diagnostycznego OP-COM, pozwala na pełną diagnostykę każdego opla. Zwraca się natychmiast bo kosztuje ok. ~ 200 zł.
@xxyy777e
Mój tester ODB2 ELM327 nie pokazał mi błędu, sprawdzałem w czasie jazdy, gdy kontrolka z kluczykiem się zaświeciła. Wiadomo, że nie jest to profesjonalny sprzęt, ale do odczytu komunikatów powinien wystarczyć i to za niewielkie pieniądze w porównaniu z ASO:).
Na razie zima zamroziła mój problem:) a wskazówka temp. silnika ani drgnie ;|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum