[Corsa B] Corsiak II
Autor Wiadomość
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 14 Listopad 2010, 08:41   [Corsa B] Corsiak II
   Moje auto: GSI 94'


MODEL: CORSA B
ROK PRODUKCJI: 1994
SILNIK: C16XE
UKŁAD DOLOTOWY:Mg Motorsport
UKŁAD WYDECHOWY:Mg Motorsport
ELEKTRONIKA:
UKŁAD NAPĘDOWY:
ZAWIESZENIE: -25 Saschs
FELGI: 14"GM
OPONY:
UKŁAD HAMULCOWY: ATE
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO:
WYPOSAŻENIE:Wspomaganie,Klimatyzacja.

W aucie firma MG Motorsport wykonała na indywidualne zlecenie pod ten silnik (C16XE) układ dolotowy CAI zakończony stożkiem KN, oraz układ wydechowy - kolektor 4-2-1, tłumik środkowy przelotowy, tłumik końcowy komorowo-przelotowy - elementy wykonane z stali nierdzewnej kwasoodpornej
Przeprowadzone roboty poprzedniego właściciela:
Przeprowadzone naprawy:
2006.06 - chłodnica cieczy, zapchana była
2006.07 - rozrząd kpl wraz z pompą wody SKF
2006.08 - czujnik wysokiego ciśnienia klimatyzacji,
2007.04 - wymiana amortyzatorów przednich Sachs Advantage, końcówki drążków i sworznie Moog
2007.10 - akumulator 55Ah Centra Futura,
2008.03 - filtr paliwa, przewody zapłonowe, tarcze hamulcowe ATE + klocki FEREDO, bębny ATE hamulcowe + szczęki, cylinderki hamulcowe, linka hamulca ręcznego, płyn DOT 5, amortyzatory tył Sachs Adventage
2008.08 - tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko oporowe, linka sprzęgła,
2008.07 - czujnik temp. cieczy chłodzącej,
2009.07 - przegub napędowy zew.(jak się okazało nie potrzebnie), poduszka pod skrzynie biegów
2009.09 - łożyska kół tylnych,
2009.04- układ wydechowy oraz dolotowy,
2010.04-spreżyny tył, konserwacja podwozia
Plany na przyszlość.:
Wygląd w środku,kolor czarny akryl,audio,jakieś progi i masę innych rzeczy które rozpoczną się w

Autko kupiłem od Hanki-docelowo miało być jej ale w końcu życie pozmieniało plany:)
resztę historii dopisze wieczorem jak wrócę z pracy:)

Historia:Pochodzi z Szwajcari w polsce odkupione od pierwszego właściciela.Było lekko stukniete z przodu<to już drugi zderzaczek> ale bez naruszenia konstrukcji dzwonów itp oraz z tylu <tez poszedł zderzaczek-dlatego gości tam ten ohydny znaczek ;p muszę go usunac>
Oto parę zdjęć jeszcze przed "ogołoceniem" jej :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez Rumcajs 2 Listopad 2011, 21:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 14 Listopad 2010, 08:48   
   Moje auto: VW Golf 4


sexi bicz ;p hehe Rumek nieźle musiałeś Hankę udobruchać żeby Ci ją odsprzedała co ? ;p czekam na więcej info :D
a tak to lać brynę i dbać ;p
kiedy ten Corsiak będzie na spocie? ;p :krzesłem:

P.S - poprzedni koleś troszkę ją katował z tego co tam powymieniał ;p
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 14 Listopad 2010, 08:53   
   Moje auto: GSI 94'


No właśnie,wymaga trochę wkładu pieniężnego dlatego Hanka mi oddała bo trzeba było do silnika pozaglądać itd itd po prostu koszta :)No i napewno by nie wykorzystała pełni mocy tego auta a to grzech ;) :D Ok lecę do pracy bo się spóźnię :)
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Listopad 2010, 10:10   

Rumcajs napisał/a:
ZAWIESZENIE:obniżone ale szczerze mówiąc jeszcze nie wiem o ile

GSi w serii od zwykłej corsy siedzi -25
a Rumcajs - nie wygląda na to by była jeszcze niżej ....

doprowadź ją do stanu odpowiedniego dla siebie - i jej nie żałuj ;)
bo do tego jest stworzona ;p - by zap***lać a nie jechać jak 1,2 :sex:
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 14 Listopad 2010, 10:35   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Widzę poszedł Spory wkład w Autko :) no Myślę ze Szybko się zwróci w Przyjemności z Jazdy :)

Czekam na Dalsze relacje :) I do Zobaczenia na Jakimś Spocie :)
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 14 Listopad 2010, 21:52   
   Moje auto: GSI 94'


Ok powróciłem z roboty już więc mogę pisać: )

Najpierw tą corsę nabyła ją Hanka.Wziąłem ją ustawiliśmy zbieżność plus inne bajery upłynął tydzień i niestety coś silniczek zaczął głośniej chodzić i zaczęły skakać obroty:/ Była chwilowa załamka wiele pomysłów co teraz,czy oddać czy nie oddać itd itd W końcu zdecydowałem się ją przygarnąć po długiej rozmowie z Hanka i wpakować w nią kasy trochę :) więc już po tygodniu zaczęła być rozbierana :) oto kilka fotek z demontażu:



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Różne przyczyny próbowaliśmy dopatrywać razem z bratem <mam przeorem w sprawie motoryzacji:D>Hanki.W końcu wykryliśmy luz na cylindrze ale że nie było dokładnie jak tego zmierzyć stwierdziłem że idę do jakiegoś zakładu co się na tym zna.Brałem pod uwagę szlif cylindrów plus nowe tłoki itd.Po długim zgraniu czasu itd pojechałem z blokiem silnika<przejeździł ze mną w bagażniku ze 2-3 tygodnie nim skombinowałem kasę na ewentualny szlif>.Mechanik zerknął i powiedział żebym przywiózł tłoki do tego bo na jego oko to nie wymaga szlifu po zmierzeniu też.Więc znów musiałem znaleźć czas żeby się tam przejechać.Nastąpiło to po tygodniu i znów musiałem zatachać blok plus tłoki koleś pomierzył posprawdzał i powiedział że jest mały luz ale spokojnie jeszcze zrobię ze 100tyś i żebym wymienił pierścienie bo to trzeba by już zrobić i jeden tłok bo może mi hałasować <i tu rozwiązał się problem hałasowania silnika>.Chciałem Początkowo kupić oryginalny tłok z GM ale jak zadzwoniłem do serwisu to powiedzieli mi ze jeden tłok pod ten blok to 1400zł -hahahah:D i że się raczej opłaca cały silnik kupić.Więc GM sobie podarowałem.Kupiłem tłok i pierścienie z innych lepsiejszych zamienników.

Silnik i wszystko z komory silnika jest praktycznie na zewnątrz w środku nie zostało nic.Przy okazji okazało się że przydałoby się wymienić sprężarkę klimy co zrobię na wiosnę razem z chłodnicą przewodami itd oraz kupiłem wszystkie uszczelki śruby rozrząd i masę innych rzeczy których już nawet nie pamiętam dokładnie łącznie ze 3 pudełka w tym lakier póki co na komorę silnika,przy okazji tez całą zakonserwuję wyrzucę resztki rudy z niej i komora silnika łącznie z silnikiem + pomalowanie+ ogólna walka z małą ruda +konserwacja powinna być zamknięta na przełomie miesiąca ; )Na wiosnę tak jak wspomniałem:

-Klima zrobiona całościowo
-Felgi plus dobre opony<najprawdopodobniej Goodyear F1 Assymetric>
-Całość będzie pomalowana tak jak komora czyli na najczarniejszy akryl jaki mieli
-możliwe że zagości jakieś ciekawe audio
-możliwe że jakiś mały tuning optyczny <lampy,coś do wnętrza itp>
-Nowe fajne tarcze sportowe plus klocki
-nowe bębny
- lepsiejsze poskładania zderzaka i sierpów bo ktoś to zrobił niezbyt równo wcześniej

W czasie gdy silnik stał ,pomalowałem parę elementów ze środka na taki oto kolorek:



Uploaded with ImageShack.us


Musze jeszcze zakupić parę drobnych rzeczy i byc może jeszcze będzie szlif głowicy ale to się zobaczy czy będzie tego wymagała :) poza tym panewki wał itd są w stanie idealnym :)

Szacowana moc to niby 120-130km ale jak się wszystko zrobi i dotrze to sprawdzę na hamowni :)

[ Dodano: 7 Kwiecień 2011, 14:28 ]
A wiec powitać,robi się coraz cieplej więc w warsztacie można dalej działać.Na dzień dzisiejszy silnik poskładany wymieniony tłok , pierścienie uszczelki śruby ,pomalowana pokrywa zaworów itd i czeka na włożenie,no może jeszcze odświeżę czarną pokrywę kolektora.
oto i on :



Uploaded with ImageShack.us



Wyciągnięta skrzynia czeka także na odnowienie wizualne ,na razie leciutko wyczyszczona<efektem tego było solidne pranie spodni przez olej ;p >:




Uploaded with ImageShack.us

Na ten czas jednak z powodów czasowych zachowa swój dotychczasowy kolor <docelowo będzie czarny akryl> z mała zmiana komory silnika-ona już jest czarna. Było pozbywanie się rudy,malowanie i przy okazji "baranek" :)Niektóre elementy będą malowane jeszcze srebrzanką ale które dokładnie to jeszcze się zobaczy. tutaj małe ujecie : )



Uploaded with ImageShack.us


Sprężarka trafiła do regeneracji ,odmalowana wyczyszczona ,wlany nowy olej ,uszczelki,nie trzeba było jej szlifować.Dorobione zostały jeszcze przewody od klimatyzacji, oryginalne trochę już dziurawe były :) oraz nowe czujniki.Koszt zabawy 1000zł :D
Zdjęć przewodów i sprężarki nie robiłem ,chyba że są gdzieś na telefonie :D

Tutaj jeszcze małe ujecie z daleka:



Uploaded with ImageShack.us


Dzisiaj zakupiłem nowe tarcze , będą nawiercane i nacinane z firmy MIKODA malowane na czarno,klocki ferodo premier,cały mechanizm do zamontowania elektrycznych szyb bębny hamulcowe na tył tez z Mikody malowane tez na czarno. Listę zakupów na Maj tez mam aczkolwiek jeszcze zobaczę o ile się zmieni w liście będzie pewnie Bilstein B6 przód i tył felgi i oponki.Ale to może ulec jeszcze zmianie. Będę na bieżąco informował :D Pozdro 600
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 16:44   
   Moje auto: VW Golf 4


Rumek jestem pod wrażeniem :D oby tak dalej :D 3mam kciuki że bestia będzie się sprawować jak ta lala :) :cmok:
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 18:13   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Jest Relacja
Jest Foto
Jest Progress

Czekam Na wiecej i Kibicuje projektowi :D
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 22:55   
   Moje auto: GSI 94'


No i doszły nowe gratki :) )) oto i one :) Tarcze Mikoda i bebny,zetaw do elektrycznych szyb,klocki ;p czekam jeszcze na dwie drobnostki :) :



Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 07:25   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Fajnie Fajnie :) Ale Mam małe Pytanko ;) Ile Dałeś za elektryczne?? No i czy to masz fabryczne??
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 07:29   
   Moje auto: GSI 94'


Tzn? w jakimś sensie fabryczne?A za ten komplet zapłaciłem dość srogo bo aż 300zł ale muszę przyznać że wszystko w dobrym stanie.Mógłbym jechać na szrot szukać wykręcać itd ale niestety mój brak czasu neguje to wyjście więc zakupiłem wszystko.
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 07:49   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Fabryczne w Sensie wydobyte z Corsy ??

Ale teraz Przyjrzałem się fotką i cofam pytanie..

Co do zestawy to trochę drogo
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 11:04   
   Moje auto: GSI 94'


wiem,drogo drogo ,innego nie było niestety.a opcja ze szrotem i szukanie no cóż no times :/ A seryjne chciałem przede wszytkim,słyszałem ze z tymi "do wszystkich aut"dectane np jest rożnie. ale doszły do mnie póki co ostatnie zabawki:





Uploaded with ImageShack.us


Następne w maju ;p

Zostały jeszcze amory,opony felgi i oc ;p
 
 
     
 ilmi



Informacje
dolnoslaskie

Imię: Ilona
Pomogła: 6 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 08 Maj 2009
Posty: 56
Skąd: Jelenia Góra
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 15:50   
   Moje auto: Vectra C


Oj dzieje się tu, dzieje.... i bardzo dobrze się dzieje :)
Wiele serca i nie tylko serca wkładasz w tą Corse, także brawa dla Ciebie i autka :brawo: :brawo: :brawo:
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 18:23   

Rumcajs, graty za dobry wybór przednich heblów Mikody
jedna tarcza - coś ok 150 zł ?
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 18:43   
   Moje auto: ASTRA G


Ja narazie wiele się nie udzielam - ale naprawdę czekam, na możliwość obejrzenia wszystkiego w realu. Graty za Mikodę :sex: .
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 18 Kwiecień 2011, 07:15   
   Moje auto: GSI 94'


Ok a wiec wielkie dzięki za wszystkie wasze wpisy,dzięki za kibicowanie -to mnie zawsze dodatkowo motywuje :)


Co do tarczy to kosztowała 125zł za sztukę.


Ok był weekend miałem wolne a więc nowe nowiny :
Pomalowana po czyszczeniu skrzynia biegów :



Uploaded with ImageShack.us

Oraz kolektor:



Uploaded with ImageShack.us

i jeszcze rzut oka na nowe przewody do klimy i odnowiona sprężarkę:




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

No i w gratisie jeszcze taka mała fotka z boku :D



Uploaded with ImageShack.us

Oto to tyle,jak coś nowego się stanie to dam znać :)
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 18 Kwiecień 2011, 10:42   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Haha Dzieje Się :D :zyzio: no to czekamy Na więcej :) Zacnie się to bedzie komponować Czarna wnęka, Zielone Zewnątrz a Silniczek Srebrny :D
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 12 Maj 2011, 22:14   
   Moje auto: GSI 94'


NOWE WIEŚCI Z FRONTU :zyzio:

Witam Was Wszystkich ponownie :) Wieści nie są zbytnio zadowalające ale cóż.Life is Brutal.

Na czym to ja tu skończyłem ,aha chyba na tym co wyżej napisane...a więc od tego momentu się działo DUŻO złego i dobrego.

Mianowicie był zapakowany już silniczek wewnątrz było pierwsze odpalenie które skutkowało urwaniem się jednego końca zbiorniczka wyrównawczego<tej wchodzącej cienkiej rurki> na sam koniec,oraz trochę puściła uszczelka od pompy oleju i minimalnie spadały krople oleju,więc zbiorniczek zakupiłem nowy ,co do uszczelki chcieliśmy kupować nowa ale jakimś cudem <nie wiem jakim-nie pytajcie mnie> taka uszczelka leżała u mnie w popielniczce w corsie nowa, oryginalna z gm-a :D wiec tez się założyła:)

Przy drugiem odpaleniu było gites, do czasu.A mianowicie jak go później lekko przygazowalismy
niestety znów zaczęło go być słychać tak jak przed pierwszym ruszeniem go.Wiec była załamka czasowa,ale pozbieraliśmy się i stwierdziliśmy ze skoro duł niby jest dobry< robiliśmy tak jak mechanik mówił którego się radziliśmy jak jechałem z bokiem na szlif,powiedział że nie trza szlifu wymienić pierścienie i jeden tłok-wiec mówimy jak się chłop zna lepiej od nas no to niech i tak będzie >no to więc już na bank głowica hałasuje wiec ściągnęliśmy ja , obejrzeliśmy dokładniej i stwierdziłem ze posyłam ja do remontu generalnego i problem będzie z głowy.Mój master stwierdził ze ma silnik z astry jeszcze 1.6 16v i z niego weźmiemy głowice, obejrzeliśmy ja dokładniej itd była taka sama no to stwierdziliśmy że po co robić remont starej skoro mamy na miejscu silnik z taka sama głowica która jest w idealnym stanie <silnik przejechane 70 tysięcy z roku 2002- 2004 jeśli dobrze pamiętam ,kupiony 4 lata temu mało jeżdżony zadbany itd>.Ba nawet jeszcze myśleliśmy ze to stukanie t panewki ,wiec na próbę podmieniliśmy te nowe chociaż stare ni wskazywały jakoś na zużycie tez.Więc mówimy -głowica.

Wczoraj założyliśmy głowicę wszystkie bajery szmery nowe uszczelki itd itp odpaliliśmy , poczekaliśmy aż popychacze się napełnia olejem ,no i po paru minutach przyszła pora na chwile prawdy....no i znów to samo...jak stukało coś tam tak stuka <stuka w przedziale 2500-3000 obrotów>więc, już nie ma innej możliwości jak te cylindry.Są nie w porządku.Zwiódł nas "mechanik" nie wiem ale na to wychodzi że on pomierzył tylko luz owalizacji pewnie nie robił i może być tak że na jednym jest jakiś malutki "pagórek" i przez to hałasuje.Wiec mój mentor już nie ma czasu teraz na jeszcze jedno rozkładanie silnika itd itp ja już nie mam kondycji psychicznej więc to składamy tak jak jest ,moc ma<przynajmniej nie odczuwam jakiejś straty >
Chodzi generalne ok , trochę faluje na wolnych no i pod otwarta maska bez tej plastikowej osłony słychać że hałasuje trochę w tym zakresie obrotów co opisywałem.Jeździć pewnie spokojnie będzie jeździł noc chyba żebym go piłował na 6-7 tysięcy obrotów to mogło by coś tam się wtedy stać ;p :d Na razie tak zostaje...na razie do października...;p


Ale to nie koniec działań z silnikiem :D bo mamy taki sam blok <z tego nowszego silnika co głowice braliśmy >moja stara głowice wiec mamy drugi silnik :D Jedyne o to muszę dokupić nominalne tłoki do C16XE bo te z astry nie maja nacięć wymiary są te same,przy okazji odnowić honowanie choć na dobra sprawę to i pewnie nie ma takiego przymusu bo, to prawie nowe bo przejechało 70 tysięcy :D No i wrzucić głowice,wcześniej splanować jeszcze , test szczelności <JUŻ U INNEGO MECHANIKA NIE TEGO CO SIĘ WTEDY DORADZAŁEM wrrr>i sprawdzić czy trzeba coś w niej zrobić jak trzeba będzie to i całą zrobię no i tyle:) i w październiku włożyć nowy silnik :)już zrobiony na cacy :D Na tym pojeżdżę parę miechów i może się nawet robić z nim co chce ;p :D Wały itd tez mam generalnie mam cały osprzęt na drugi silnik :) Nie mam jedynie tych tłoków,ale kupie może i w tym tygodniu heheh.Przełozyc mój stary dolot i kolektor ssący<bo tym się różni ten silnik>no i tyle:)ale myślę że ten silnik co mam obecnie sporo jeszcze przejedzie nim coś się w nim stanie:)

Tu tez trochę my daliśmy ciała że wcześniej na to nie wpadliśmy.żeby włożyć ten nowszy silnik i tylko zmienić tłoki do C16Xe i kolektor i byłoby zrobione no ale cóż jak go wcześniej pierwszy raz odkręcaliśmy i zobaczyliśmy inne tłoki że nie mają nacięć no to odrazu stwierdziliśmy że to już pewnie tez inna głowica jest i nie rozbieraliśmy dalej.Szkoda trochę tego czasu że tyle to trwało itd a jednak główna przyczyna nie osunięta ale są tez plusy:
A jest to :
-zaliczona już walka z rudą oraz konserwacja w jej zakamarkach
-powiedzmy ze nowa głowica
-zrobione hamulce całkowicie
-wykrycie w czym jest problem<co prawda dużym kosztem psychicznym-finansowego nie liczę :D >
-staż w rozkładaniu C16 Xe i odkryciu różnic miedzy silnikami :D
-usłyszenie tego ładnego dźwięku z układu wydechowego
-malowanie komory silnika
-nowa klima
-odkrycie fajansiarskich warsztatów<w sumie to jednego> do których już na pewno nie pójdę
-zdobycie drugiego silnika za naprawdę małe pieniążki
-nie wiem pewnie by się znalazło trochę ale już nie mam głowy do tego :D Generalnie ta praca jednak nie poszła w las całkowicie bo potem już tylko szybka wymiana silnika i tyle bo reszta jeśli chodzi o komorę silnika jest już ogarnięta:D

Minusy:
-urazy na psychice < ciągle tylko w głowie silnik,silnik,silnik i silnik>
- czas
-no i to ze jednak nie jest dopięte na ostatni guzik ;p ale cóż dopnie się w październiku ;p no a na next lato może to malowanko na czarno całe -ale to się zobaczy :D czy będę chciał :D


no i tu dorzucę jeszcze parę fotek :D



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


Dzięki tutaj wszystkim za pomoc w szczególności memu mentorowi/"prywatnemu mechanikowi" który chyba już nienawidzi cors<to już jest któraś z rzędu z która SA jakieś dziwne historie:D>
i bez niego to w ogóle pewnie by się mało stało w tym temacie tej corsy bo sam bym nie rozłożył silnika itd Na jego psychice tez się ta corsa odbiła tak jak i na mojej hehe

WIELKIE DZIEKI MARCIN :)
WIELKIE DZIEKI JUSTYNKA :)
Oraz WIELKIE DZIĘKI ZA WSPIERANIE I POMOC W NIEKTÓRYCH PYTANIACH :

-ILMI-<za wsparcie duchowe i mówienie ze będzie dobrze :D >
-DAMIANOWI<za rozmyślania o corsie oraz pytanka>
-ZYZIOWI<za telefon,pytania o głowice oraz inne małe pytanka>
-OLIEMU<którego ciągle mecze o pytania na temat felg i amorów :D >
ORAZ WAM WSZYSTKIM którzy czytają ten TEMAT ;P :D POZDRO :)

[ Dodano: 18 Maj 2011, 07:35 ]
Autko w czasie dotarcia,jeździ bardzo w porządku :) nie mam żadnych uwag i jestem zadowolony póki co :)

[ Dodano: 27 Maj 2011, 08:13 ]
Zrobiona klima,musiałem wymienić jeszcze ostatni cz czujników jednak ;p A więc ciepło mi nie straszne ;p nabijam kilometrów i działam :)narazie zrobione prawie 3000 tysiące ;p

uwidoczniła się jedna z małych usterek tj linka od hamulca ręcznego już nie jest w idealnym stanie, poza tym w porządku :)

[ Dodano: 2 Czerwiec 2011, 23:34 ]
Ok a więc z nowych rzeczy było trochę małego grzebania tj zmiana swiec<standardowo NGK>,hamulce no i dzisiaj wymieniana była linka od predkosciomierza i wszystko wróciło do normy bo jej brak powodował problemy z chodzeniem silnika na luzie.Dodatkowo przerzucone radyjko.Planów co do dalszych zakupów mnóstwo ale jak zwykle bede je rozpatrywał 10 tego.


A tymczasem od dzisiaj przyjemnie się jeździ :)
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 8 Czerwiec 2011, 08:10   
   Moje auto: VW Golf 4


Rumcajs jestem pod wrażeniem - najważniejsze że daliście radę :D to co tu przeczytałem to nadaje się na serial ;p
Teraz to tylko dbać o gadzinę i będzie git.
Gratulacjone ! ! !
:cmok:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 3 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Prezentacja naszych pojazdów » [Corsa B] Corsiak II
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.