Kody usterek
Autor Wiadomość
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 30 Marzec 2009, 08:37   Kody usterek
   Moje auto: Porshe 911


Bosh Motronic, GM Multec i Simtec
Kod Opis usterki
12 Rozpoczęcie samo diagnostyki
13 Sonda lambda lub jej obwód, brak zmian napięcia/rozwarty obwód
14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie
15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie
16 Czujnik spalania stukowego lub jego obwód, brak zmian napięcia (Bosh Motronic, Simtec)
17 Czujnik spalania stukowego lub jego obwód, brak zmian napięcia (Bosh Motronic, GM Multec)
18 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwodu, brak sygnału: uszkodzenie urządzenia sterującego (Bosh Monitronic, GM Multec)
19 Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał)
21 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód, wysokie napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód, wysokie napięcie
23 Urządzenie sterujące czujnika spalania stukowego lub obwód (Bosh Motronic, Simtec)
24 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
25 Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie
26 Wtryskiwacz 2. lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
27 Wtryskiwacz 3. lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
28 Wtryskiwacz 4. lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
28 Zestyki przekaźnika pompy paliwa, niskie napięcie (GM Multec)
29 Przekaźnik pompy paliwa lub obwodu, niskie napięcie (GM Multec)
31 Sygnał obrotomierza lub jego obwód (brak sygnału)
32 Wtryskiwacz 6. lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
32 Przekaźnik pompy paliwa lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
33 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód, za wysokie napięcie (GM Multec, Bosh Motronic)
34 Zawór układu recyrkulacji gazów wydechowych – okablowanie lub obwód układu recyrkulacji gazów wydechowych, wysokie napięcie (Simtec, Bosh Motronic)
35 Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód; brak (lub zła) regulacji biegu jałowego (GM Multec, Bosh Motronic)
37 Samo diagnostyka silnika, nieskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
38 Sonda lambda lub jej obwód (modele od 1990 roku), niskie napięcie (Bosh, Motronic, Simtec)
39 Sonda lambda lub jej obwód (modele od 1990 roku), wysokie napięcie (Bosh, Motronic, Simtec)
41 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód, nieskie napięcie (Bosh Motronic)
41 Sygnał sterujący wzmacniacza, 2. i 3. cylinder (DIS) lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
41 Sygnał sterujący wzmacniacza, 1. i 4. cylinder (DIS) lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
42 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
42 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
44 Sonda lambda lub jej obwód, za uboga mieszanka paliwowo – powietrzna
45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna
46 Sygnał sterujący (A+B) wzmacniacza (DIS) lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
46 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód (Simtec)
47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
48 Napięcie akumulatora, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
49 Napięcie akumulatora, wysokie napięcie
51 Błąd pamięci programowej lub obwód (Bosh Motronic)
51 Niesprawne elektronuiczne urządzenie sterujące; odłączyć i podłączyć urządzenie sterujące, po czym sprawdzić ponownie kody usterek (GM Multec)
52 Lampka ostrzegawcza samodiagnostyki: ostatni stopień, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
53 Przekaźnik pompy paliwa lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
54 Przekaźnik pompy paliwa lub obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
55 Niesprawne elektroniczne urządzenie sterujące
56 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, zwarcie do masy (Bosh Motronic, Simtec)
57 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, odłączenie (Bosh Motronic, Simtec)
59 Zawór kolektora wlotowego lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
61 Zawór układu przewietrzania zbiornika paliwa lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
62 Zawór układu przewietrzania zbiornika paliwa lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
63 Zawór kolektora wlotowego lub obwó, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
63 Sygnał sterujący wzmacniacza, 2. i 3. cylinder (DIS) niskie napięcie (GM Multec)
64 Sygnał sterujący wzmacniacza, 1. i 4. cylinder (DIS) niskie napięcie (GM Multec)
64 Obwód pierwotny układu zapłonu z rozdzielaczem lub obwód, wysokie napięcie (GM Multec)
65 Potencjometr CO lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
66 Potencjometr CO lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
67 Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik), zastyki biegu jałowego (Bosh Motronic)
67 Przepływomierz powietrza masowy lub jego obwód (GM Multec)
69 Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
69 Przepływomierz powietrza masowy lub jego obwód (GM Multec)
71 Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód, wysokie napięcie
72 Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik), zestyki pełnego otwarcia przepustnicy (Bosh Motronic)
72 Sygnał sterujący (A+B) wzmacniacza (DIS) lub obwód (GM Multec)
73 Przepływomierz powietrza lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
74 Przepływomierz powietrza lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
75 Wyłącznik skrzyni biegów, niskie napięcie
76 Regulator momentu automatycznej skrzyni biegów lub obwód
79 Urządzenie sterujące układu trakcji (Bosh Motronic)
81 Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, niskie napięcie
82 Wtryskiwacz 2. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
83 Wtryskiwacz 3. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
84 Wtryskiwacz 4. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
86 Wtryskiwacz 6. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
87 Przekaźnik wyłączający klimatyzację lub obwód klimatyzacji, niskie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
88 Przekaźnik wyłączający klimatyzację lub obwód klimatyzacji, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
89 Sonda lambda lub jej obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
91 Sonda lambda lub jej obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic, Simtec)
92 Czujnik położenia wałka rozrządu lub jego obwód (Simtec)
93* Układ (w urządzeniu sterującym) sterowania napędu na 4 koła (GM Multec)
94 Czujnik hallotronowy lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
96 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
97 Urządzenie sterujące układu trakcji lub obwód, nieprawidłowy sygnał (bosh Motronic)
98 Sonda lambda lub przerwa w jej obwodzie (Bosh Motronic, Simtec)
99 Kod nieznany
113 Zawór elektromagnetyczny turbodoładowania lub jego obdód (Bosh Motronic)
114 Ciśnienie doładowania biegu jałowego, przekroczona górna dopuszczalna wartość (Bosh Motronic)
115 Ciśnienie doładowania pełnego obciążenia, przekroczona dolna dopuszczalna wartość (Bosh Motronic)
116 Ciśnienie doładowania, przekroczona górna dopuszczalana wartość (Bosh Motronic)
117 Regulacyjny zawór upustowy lub jego obwód, niskie napięcie (Bosh Motronic)
118 Regulacyjny zawór upustowy lub jego obwód, wysokie napięcie (Bosh Motronic)
121 Sonda lambda 2. lub jej obwód, uboga mieszanka (Bosh Motronic)
122 Sonda lambda 2. lub jej obwód, bogata mieszanka (Bosh Motronic)
123 Zawór kolektora wlotowego 1. (Bosh Motronic)
124 Zawór kolektora wlotowego 2. (Bosh Motronic)
132 Zawór układu recylkulacji gazów wydechowych lub obwód układu recylkulacji gazó wydechowych (Bosh Motronic)
133 Zawór kolektora wlotowego 2. lub obwód, wysokie napięcie (Bosh Motrnic)
133 Zawór kolektora wlotowego 2. lub obwód, niskie napięcie (Bosh Motrnic)
134 Zawór układu recylkulacji gazów wydechowych 2. lub obwód układu recylkulacji gazów wydechowych, niskie napięcie
134 Zawór kolektora wlotowego 2. lub obwód, wysokie napięcie (Bosh Motrnic)
135 Lampka ostrzegawcza samo diagnostyki, niskie napięcie (Bosh Motronic)
136 Elektroniczne urządzenie sterujące (Bosh Motrnonic)
137 Skrzynka elektronicznego urządzenia sterującego, wysoka temperatura (Bosh Motronic)
*UWAGA! Jeśli rozpoznany został kod „93” (układ sterowania napędu na 4 koła), to usterka może dotyczyć:
a) lampki ostrzegawczej
b) klimatyzacji
c) sygnału prędkości silnika do układu sterującego automatycznej skrzyni biegów
Po włączeniu układu sterowania napędu na 4 koła czytnik kodów usterek sprawdzi obwody i wykaże, który z nich nie jest sprawny.


Jeżeli nie wiecie jaki jest system sterownia w Waszym silniku pomocna może stać się ta tabelka…(choć ma ona pewne braki np. nie ma silnika E16SE i nie jestem pewnien co do dat produkcji)


Model Kod silnika Lata produkcji System
Opel Corsa 1.2i, z katalizatorem X12SZ 1993-1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.2i, z katalizatorem C12NZ 1990-1994 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B oraz Combo 1.2i C12NZ Od 1993 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.2i E-Drive X12SZ Od 1993 GM Multec ZE CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14NZ 1990-1993 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.4i oraz Van C14NZ Od 1993 GM Multec ZE CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14SE 1993-1994 GM-Multec MPI
Opel Corsa-B 1.4i oraz Van C14NZ 1993-1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.4i 16V X14XE Od 1995 GM-Multec XS
Opel Corsa-B oraz Combo 1.4i X14SZ Od 1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14SE 1992-1993 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16NZ 1990-1992 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16SE 1992-1993 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16SE 1993-1994 GM-Multec MPI
Opel Corsa-A 1.6i SPI, z katalizatorem C16NZ 1988-1991 GM-Multec ZE CFI
Opel Corsa-B 1.6 GSi C16XE 1993-1995 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6 MPI, z katalizatorem C16SEI 1990-1992 Bosh Motronic 1.5
Opel Corsa-B 1.6i X16XE Od 1995 GM-Multec XS


Jak się do tego zabrać?

W samochodach Opel dostepne są następujące systemy sterujące:
a) Bosh Motronic
b) GM Multec (MPI oraz SPI)
c) Simtec oraz Bosh EZ-Plus

W systemach Bosh Motronic, GM-Multec i Simtec jedno urządzenie sterujące kieruje pracą pierwotnego układu zapłonu, układu paliwa i biegiem jałowym.

Funkcje samodiagnostyki.

Elektroniczne urządzenie sterujące ma funkcję samo sprawdzania polegającą na tym, że sygnały z pewnych czujników silnika oraz elementów wykonawczych są ciągle sprawdzane i porównywane z wartością zaprogramowanymi. Jeśli program samo diagnostyki stwierdzi obecność usterki, to w pamięci urządzenia sterującego jest rejestrowany kod tej usterki. Nie są rejestrowane kody tych elementów dla których oprogramowanie nie przewiduje takiej możliwość. Kody usterek są 2-cyfrowe lub 3-cyfrowe i mogą być odczytane ręcznie lub poprzez czytnik kodów usterek.

Awaryjny tryb pracy.

System Bosh Motronic, GM Multec i Simtec mają awaryjny system pracy, który po wykryciu usterki zastępuje sygnał z czujnia wartością domyślną, co pozwala na bezpieczny dojazd do stacji obsługi. Po naprawie usterki urządzenie sterujące powraca do normalnego trybu pracy. System bosh EZ-Plus nie ma funkcji awaryjnego trybu pracy. Systemy te mają również funkcję adaptacyjną, która modyfikuje zaprogramowane bazowe wielkości w celu uwzględnienia zużycia silnika i zwiększenia jego sprawności podczas normalnej pracy.

Lokalizacja złącza.

Złączne 10-stykowe
Złącza te występują w systemach GM-Multec i znajdują się pod deska rozdzielczą w skrzynce bezpieczników lub w komorze silnika w pobliżu lewej lub prawej części przegrody czołowej.

Złącze 16-stykowe.
Od 1995 roku niektóre modele mają 16-stykowe złącze umieszczone w środku pod deską rozdzielczą. Złącze to służy do odczytu kodów za pomocą czytnika kodów usterek. Niektóre starsze modele również mają 16-stykowe złącze, za pomocą którego można odczytać kody błyskowe.

Odczytywanie kodów usterek.

Uwaga! W trakcie pewnych procedur sprawdzania jest możliwe wytworzenie dodatkowych kodów. Należy zwrócić uwagę na to, by żaden kod nie zafałszował odczytywanych przez nas wyników. Po zakończeniu procedury sprawdzania wszystkie kody muszą być skasowane.

Złącze 10-stykowe
1. Zmostkować styki „A” i „B” w złączu.
2. Lampka ostrzegawcza wyświetla kody w następujący sposób

a) dwie cyfry są reprezentowane przez dwie serie błysków
b) pierwsza seria błysków odpowiada dziesiątkom, a druga jednostkom
c) w serii dziesiątek i jednostek błysków trwają 1 sekundę i są oddzielone krótkimi pauzami
d) serie dziesiątek i serie jednostek podziela pauza; nieco dłuższa pauza oddziela od siebie poszczególne kody
e) kod „42” to cztery 1-sekundowe błyski, pauza i dwa 1-sekundowe błyski

3. Policzyć liczbę błysków w każdej serii i zapisać każdy wyemitowany kod.
4. Pierwszym odczytanym kodem będzie kod „12”, który oznacza rozpoczęcie procedury sczytywania.
5. Każdy kod błyskowy będzie powtórzony trzy razy, po nim będzie wyświetlony następny w kolejności numerycznej.
6. W celu zakończenia procedury wyłączyć zapłon i usunąć mostek.

Złącze 16-stykowe – czynne
UWAGA! Do odczyty kodów 4 cyfrowych potrzebny jest czytnik kodów „P”. W starczych modelach można odczytać kody 2 cyfrowe.

1. Zmostkować styki „5” i „6” w złączu.
2. Kody są wyświetlane przez lampkę ostrzegawczą w tai sam sposób jak powyżej, tu również odczytamy pierwszy kod „12” mówiący o rozpoczęciu procedury sczytywania.

Kasowanie kodów usterek.

Odłączyć ujemny biegun akumulatora na okres co najmniej 30 minut a następnie ponownie go podłączyć. Metoda ta posiada jednak wady. Odłączanie akumulatora powoduje utratę wszystkich wartości adaptacyjnych. Ponowna „nauka” wartości adaptacyjnych wymaga uruchomienia zimnego silnika oraz jazdy z różnymi prędkościami przez około 20 – 30 minut. Silnik należy też pozostawić na biegu jałowym przez około 10 minut. Lepiej kasować kody za pomocą czytnika kodów usterek.

Cytat:
źródło net: corsa-a.pl
 
     
 Patryk


Informacje
lodzkie

LPG: Nie
Wiek: 40
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Październik 2010, 19:22   

Mam takie pytanie ,a mianowicie zapaliła mi się kontrolka inspekcji air bagu więc udałem się do stacji na skasowanie błedu po podłączeniu do tech 2 nie można było odczytac błedu i to w dwóch stacjach diagnostycznych . powiedzieli ze nie da sie tego naprawić prosze o pomoc jesli ktoś wie co to może byc lampka dalej się pali
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 7 Luty 2011, 21:30   
   Moje auto: Porshe 911


http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#

B0132 battery voltage high C-123
B0132 low battery voltage C-123
B0158 outside temperature sensor voltage is too small DIS (Information Display) C-015
B0158 outside temperature sensor circuit voltage to open or big DIS (Information Display) C-015
B0283 rear window heater malfunction heating, ventilation and air conditioning B-015
B1000 replace the control unit - EEPROM errors C-002
B1000 replace the control unit - hardware errors C-002
B1000 replace the control unit - hardware errors C-002
B1000 control device to replace C-002
B1000 control device malfunction C-002
B1001 airbag control unit is not locked hardware and software B-003
B1001 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
B1001 error programming hardware and software B-003
B1001 Linkslenker-/Rechtslenker- configuration errors C-002
B1001 control device is not calibrated hardware and software B-003
B1001 control device is not programmed hardware and software B-003
B1001 control device is not programmed hardware and software B-003
B1001 control device programming hardware and software B-003
B1001 variants code is not programmed hardware and software B-004
B1001 variant configuration is not programmed hardware and software B-003
B1006 control device to replace C-002
B1009 control device programming hardware and software B-003
B1016 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
B1019 control device in the extradition state C-002
B1325 system voltage power too large B-003
B1325 system voltage power too small B-003
B1375 Geschaltete system voltage (A ignition) is not plausible with CAN signal B-005
B1385 terminal 15A dysfunction B-004
B1390 comfort closure circuit voltage power too small windows C-009
B1395 engine runs too small signal voltage EHPS (electro-hydraulic auxiliary power steering) C-003
B1420 power supply voltage is too large C-124
B1420 power supply voltage too small C-124
B1421 supply voltage signal is not in the target area C-124
B1428 relay starters dysfunction C-127
B1441 Geschaltete system voltage (Ignition A) Power too big C-125
B1441 Geschaltete system voltage (ignition ON) voltage too small C-125
B1451-voltage relay equipment too large or open circuit C-106
B1451 accessories relay circuit voltage is too large C-106
B1453 Geschaltete system voltage (Ignition A) Power too big C-125
B1453 Geschaltete system voltage (ignition ON) voltage too small C-125
B2961 position ignition key switch circuit malfunction C-002
B3601 holding magnetic key relay circuit malfunction AF 17-4 Automatic 4-speed gearbox C-005
B3644 switch channel high wheel remote stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3644 switch channel high wheel remote control circuit resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3645 channel down button remote control wheel stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3645 switch channel down steering wheel remote control circuit resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
Scrolling right B3646 wheel stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
Scrolling right B3646 wheel circuit open RQ (Entertainment Head Unit) C-012
Scrolling right B3646 wheel circuit resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3647 switch voice remote control wheel stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3647 switch Voice Control wheel remote resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3648 switch telephone wheel remote stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3648 switch telephone wheel remote resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3649 Scrolling left wheel stuck RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3649 wheel Scrolling left open circuit RQ (Entertainment Head Unit) C-012
B3649 Scrolling left wheel circuit resistance not in the target area RQ (Entertainment Head Unit) C-012
C0252 control device in the extradition condition or defect hardware and software B-003
Wrong C0550 configuration variations programmed control unit or defective hardware and software B-003
C0550 control device to replace C-002
C0550 control device is not programmed hardware and software B-003
C0551 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
Wrong C0551 variant configuration programmed hardware and software B-004
C0551 control device programming hardware and software B-003
C0551 variants code is not programmed hardware and software B-004
C0551 variant configuration is not programmed hardware and software B-004
False C0569 system hardware configuration and software B-003
C0800 system voltage power too large B-003
C0800 system voltage power too small B-003
C0920 control device is not programmed hardware and software B-003
C1523 system voltage power too large C-105
C1523 system voltage power too small C-105
C1550 control device to replace C-002
P0070 sensor ambient air temperature dysfunction B-024
P0100 air mass / volume knife dysfunction C-007
P0100 air mass / volume knife signal too large C-007
P0100 air mass quantities too small knife signal C-007
P0100 air mass meter error
P0105 intake manifold pressure sensor voltage error
P0110 intake sensor signal is too large C-008
P0110 intake sensor signal to small C-008
P0110 AnsauglufttemperaturfĂźhler error
P0110 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P0115 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P0115 coolant temperature sensor errors
P0115 engine coolant temperature sensor is not in the target area cooled engine C-002
P0115 engine coolant temperature signal is too large cooling engine C-002
P0115 engine coolant temperature signal is too small engine cooling C-002
P0120 throttle valves / pedal position donor "A" is not a target area C-005
P0120 throttle valves / pedal position donor "A" signal is too large C-005
P0120 throttle valves / pedal position donor "A" signal to small C-005
No P0130 plausibility between O2 sensor 1 Bank 1 and O2 sensor 2 bank 1 B-020
P0130 lambda probe dysfunction (Bank 1 Sensor 1) B-020
P0130 lambda sensor circuit not in the target area (Bank 1 Sensor 1) B-025
P0130 O2 sensor circuit voltage high (Bank 1 Sensor 1) C-019
P0130 O2 sensor circuit voltage low (Bank 1 Sensor 1) C-019
P0135 lambda probe heating dysfunction (Bank 1 Sensor 1) B-012
P0135 lambda probe heating open (Bank 1 Sensor 1) B-028
P0135 lambda probe heating voltage is too big (Bank 1 Sensor 1) B-012
P0135 lambda probe heating voltage is too small (Bank 1 Sensor 1) B-012
No P0136 plausibility between O2 sensor 1 Bank 1 and O2 sensor 2 bank 1 B-027
P0136 lambda probe dysfunction (Bank 1 Sensor 2) B-027
P0136 lambda sensor circuit not in the target area (Bank 1 Sensor 2) B-026
P0136 O2 sensor circuit voltage high (Bank 1 Sensor 2) C-023
P0136 O2 sensor circuit voltage low (Bank 1 Sensor 2) C-023
P0141 lambda probe heating dysfunction (Bank 1 Sensor 2) B-013
P0141 lambda probe heating open (Bank 1 Sensor 2) B-029
P0141 lambda probe heating voltage is too big (Bank 1 Sensor 2) B-013
P0141 lambda probe heating voltage is too small (Bank 1 Sensor 2) B-013
P0170 fuel correction dysfunction (Bank 1) B-016
P0180 fuel temperature sensor short-circuit/interruption
P0190 Mechanical fault in the fuel system failure
P0195 �ltemperaturfßhler error (at Y17DT and Y17DTL not VERBAUT!)
P0201 cylinder 1 injector signal too large B-011
P0201 cylinder 1 injector signal to small B-011
P0201 cylinder 1 injector circuit open B-011
P0202 cylinder 2 injector signal too large B-011
P0202 cylinder 2 injector signal to small B-011
P0202 cylinder 2 injector circuit open B-011
P0203 cylinder 3 injector signal too large B-011
P0203 cylinder 3 injector signal to small B-011
P0203 cylinder 3 injector circuit open B-011
P0204 cylinder 4 injector signal too large B-011
P0204 cylinder 4 injector signal to small B-011
P0204 cylinder 4 injector circuit open B-011
P0216 Einspritzbeginn error
P0219 engine speed is too large C-025
P0220 throttle valves / pedal position donor "B" is not in the target area C-005
P0220 throttle valves / pedal position donor "B" signal is too large C-005
P0220 throttle valves / pedal position donor "B" signal to small C-005
P0230 fuel pump primary circuit signal is too large B-010
P0230 fuel pump primary circuit signal to small B-010
P0235 boost pressure signal to donors large C-031
P0235 boost pressure donor signal too small C-031
P0243 boost pressure valve voltage too large C-032
P0243 boost pressure valve voltage is too low C-032
P0243 boost pressure valve open circuit C-032
P0251 overflow valve / pump control unit dysfunction (99% pump control unit died)
Several P0300 cylinder misfire detected B-021
P0301 cylinder misfire detected 1 B-021
P0302 cylinder misfire detected 2 B-021
P0303 cylinder 3 misfire detected B-021
P0304 cylinder misfire detected 4 B-021
P0313 misfire at low fuel levels detected B-021
P0325 Klopfsensor 1 signal too big (bank or individual sensor 1) B-022
P0325 Klopfsensor 1 signal too small (bank or individual sensor 1) B-022
P0335 crankshaft sensor wrong signal C-002
P0335 crankshaft sensor no signal
P0335 crankshaft sensor signal is not in the target area C-002
P0340 engine speed error '
P0340 camshaft position donor dysfunction C-009
P0340 camshaft position encoder signal to big C-009
P0340 camshaft position encoder signal to small C-009
P0340 camshaft position encoder circuit open C-009
P0340 camshaft sensor signal is not in the target area C-009
P0370 pumps position signal void
P0380 VorglĂźhanlage short-circuit/interruption
P0381 GlĂźhzeitkontrolleuchte short-circuit/interruption
P0400 EGR valve errors
P0420 catalyst efficiency under limit (Bank 1) B-017
P0441 tank vent system wrong tank vent River B-014
P0443 fuel tank vent valve open District B-014
P0443 fuel tank vent valve voltage high B-014
P0443 fuel tank vent valve voltage low B-014
P0460 fuel level sensor signal is not in the target area IPC (instrument) B-012
P0480 cooler fan (small) short-circuit/interruption
P0481 cooler fan (big) short-circuit/interruption
P0500 vehicle speed signal is not in setpoint range B-023
P0500 distance frequency (employer) error (comes from ABS unit)
P0501 vehicle speed signal is not in setpoint range B-023
P0505 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P0505 idling regulator short-circuit/interruption
P0520 engine oil pressure switch / sensor is not in the target area IPC (instrument) C-018
P0530 air conditioners misprint
P0530 air conditioners pressure sensor signal is too large heating, ventilation and air conditioning C-009
P0530 air conditioners pressure sensor signal is too small heating, ventilation and air conditioning C-009
P0560 battery voltage error (over or under voltage)
P0560 system voltage dysfunction C-110
P0560 system voltage outside Area C-110
P0560 system voltage power too large C-109
P0560 power system voltage too small C-109
P0560 system voltage too high C-110
P0560 system voltage is too low C-110
P0560 supply voltage too high C-110
P0571 Bremslichtschalter short-circuit/interruption
P0571 switches brake malfunction exterior lighting / flasher Appendix B-014
P0601 control device to replace C-002
P0602 vehicle identification number is not programmed hardware and software B-005
P0602 injector volume adjustment is not programmed hardware and software B-015
P0602 tires extent not programmed hardware and software B-003
P0602 Security code is not programmed hardware and software B-003
P0602 Control Unit C-002 program
P0602 control device programming hardware and software B-003
P0602 ECUs programming errors (lack of out-of-code programming or index)
P0602 variant configuration is not programmed hardware and software B-004
P0603 ECU EEPROM errors C-002
P0603 control device to replace C-002
P0604 controller error - RAM C-002
P0605 EPROM errors C-002
P0605 control device to replace C-002
P0606 controller replace error (Worst Case - Total damage control unit)
P0606 control device malfunction C-002
P0606 controller re-initialization C-004
P0606 system voltage too high C-110
P0607 Klopfsensor circuit malfunction B-022
P0607 Klopfsignal module; control device to replace B-022
P0607 controller replace error (see above)
P0610 control device programming hardware and software B-003
P0615 starter relay circuit open C-127
P0615 Amplifier starter relay temperature too large C-127
P0615 starters voltage relay too large C-127
P0615 relay starters voltage too small C-127
P0621 generator control lamp arrangement dysfunction IPC (instrument) C-021
P0650 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003
P0650 error display control light (MI) dysfunction IPC (instrument) B-008
P0703 Bremslichtschalter error
P0704 clutch switch error
P0704 clutch switch dysfunction CRC (electronic speed control) B-010
P0725 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P0725 engine speed error '
P0815 switches High Turn the steering wheel remote stuck C-002
P0815 switches high wheel remote switching circuit resistance not in the target area C-002
P0816 switches Runterschalten wheel remote stuck C-002
P0816 switches Runterschalten wheel remote control circuit resistance not in the target area C-002
P1100 Critical System Error Error
P1105 Barometrischer pressure sensor short-circuit/interruption
P1105 pressure sensor signal Barometrischer too large C-030
P1105 pressure sensor signal Barometrischer too small C-030
P1106 boost pressure donor signal is not in the target area C-031
P1110 vacuum tube switching valve errors
P1120 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P1120 pedal sensor 1 short-circuit/interruption
P1120 pedal sensor 1 signal to high C-004
P1120 pedal sensor 1 signal too low C-004
P1120 pedal position sensor 1 and 2 false signal ratio C-004
P1122 pedal sensor 2 short-circuit/interruption
P1122 pedal sensor 2 signal to high C-004
P1122 pedal sensor signal is too low 2 C-004
P1125 boost pressure solenoid valve errors
P1173 Einspritzmengenbegrenzung because Oeltemperatur error
P1180 fuel temperature sensor errors
P1195 �ldruckschalter short-circuit/interruption
P1220 Einspritzdauer monitoring error
P1230 main relay dysfunction power supply and communication C-013
P1243 turbocharger bypass solenoid valve voltage too large C-033
P1243 turbocharger bypass solenoid valve voltage too small C-033
P1243 turbocharger bypass solenoid valve open circuit C-033
P1243 turbocharger bypass valve not in the target area C-033
P1335 engine speed signal error
P1345 cam shaft speed error
P1481 fan control circuit open 1 engine cooling B-004
1 fan P1481 control circuit voltage engine cooling too large B-004
1 fan P1481 control circuit voltage too small engine cooling B-004
P1482 fan control circuit open 2 engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too big engine cooling B-004
P1482 fan control circuit voltage 2 too small engine cooling B-004
P1483 fan control circuit open 3 engine cooling B-004
3 fan P1483 control circuit voltage engine cooling too large B-004
3 fan P1483 control circuit voltage too small engine cooling B-004
P1490 additional coolant pump circuit open B-015
P1490 additional coolant pump circuit voltage is too large B-015
P1490 additional coolant pump circuit voltage too small B-015
P1500 electronic throttle author dysfunction C-006
P1501 immobiliser coding errors
P1502 immobiliser error
P1503 immobiliser signal error
P1515 donor pedal position error
P1523 throttle author is not in the target area C-006
P1526 throttle author lower position not learned C-006
P1530 high voltage relay climate heating, ventilation and air conditioning B-016
P1530 low voltage relay climate heating, ventilation and air conditioning B-016
P1530 air conditioning requirement error
P1530 air conditioning relay circuit open heating, ventilation and air conditioning B-016
P1540 Climate pressure signal short-circuit/interruption
P1560 battery voltage error
P1560 Geschaltete system voltage (Ignition A) signal dysfunction (CAN) C-109
P1565 interface speed control dysfunction CRC (electronic speed control) B-006
P1600 engine torque is not plausible B-030
P1600 control device to replace C-002
P1600 controller error
P1601 temperature controller error
P1602 Maximum speed is not programmed hardware and software B-003
P1602 programmers / Replace control unit (SG) hardware and software B-003
P1602 control device programming hardware and software B-003
P1602 variant configuration is not programmed hardware and software B-003
P1603 control device to replace C-002
P1604 programmers / Replace control device
P1604 control device to replace C-004
P1606 engine torque is not plausible B-030
P1606 control device to replace C-002
P1610 immobilizer anti-theft function is not programmed B-009
P1610 immobiliser dysfunction Immobilizer B-009
P1610 immobilizer function programming error
P1611 Wrong security code error
P1611 Wrong security code immobiliser B-015
P1612 immobiliser signal error
P1613 immobiliser no signal or wrong signal Immobilizer B-008
P1613 immobiliser signal error
P1614 Wrong transponder key error (the chip is still in the key?)
P1614 Wrong transponder immobiliser key B-006
P1614 immobilizer anti-theft wrong signal B-008
P1615 ECM (engine control unit) Identification failed Immobilizer B-006
P1616 CIM (Steering Column module) wrong environment indicator Immobilizer B-006
Replace P1620 controller error
P1625 relay power supply fault
P1630 Kraftstoffeinspritzmenge error
P1631 controller error injection pump
P1635 VorglĂźhanlage error
P1650 CAN error
P1651 CAN error
P1660 fuel Abschaltventil error
P1680 coolant temperature output short-circuit/interruption
P1690 control lamp voltage error
P1694 control lamp voltage error GlĂźhzeit
P1811 engine torque signal malfunction ABS / TC / ESP (vehicle dynamics system) C-011
P1814 Invalid signal of ECC (Electronic air conditioning) ECC / SAC (Electronic climate control) B-028
P1895 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P1896 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
P2638 control device to replace C-002
U0001 CAN bus maximum configuration list is not programmed hardware and software B-003
U0009 CAN bus communication nodes no C-005
U0101 CAN bus, no communication with gearbox control unit C-003
U0121 CAN bus no communication with ABS / TC C-003
U0140 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003
U2100 CAN bus dysfunction C-005
U2100 CAN bus communication dysfunction C-005
U2100 CAN bus communication errors C-005
U2100 No communication with CAN-bus (High Speed) C-005
U2100 No communication with CAN-bus (Low Speed) C-005
U2100 No communication with CAN-bus (Mid Speed) C-005
U2101 CAN bus (High Speed) maximum configuration list is not programmed hardware and software B-003
U2101 CAN bus (Low Speed) maximum configuration list is not programmed hardware and software B-003
U2101 CAN bus (Mid Speed) maximum configuration list is not programmed hardware and software B-003
U2101 CAN bus maximum configuration list is not programmed hardware and software B-003
U2102 CAN bus (Mid Speed) maximum configuration list is not complete hardware and software B-003
U2103 CAN bus communication nodes no C-005
U2103 CAN bus Rßcksetzzähler overflow C-005
U2103 CAN-bus circuit malfunction C-005
U2103 No communication with CAN-bus (High Speed) C-005
U2103 No communication with CAN-bus (Low Speed) C-005
U2104 CAN bus (High Speed) Rßcksetzzähler overflow C-005
U2104 CAN bus (Mid Speed) Rßcksetzzähler overflow C-005
U2104 CAN bus Rßcksetzzähler overflow C-005
U2104 CAN bus Rßcksetzzähler overflow C-005
U2105 CAN bus, no communication with the engine control unit Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
U2105 CAN bus, no communication with ECM (engine control unit) Fahrzeugbezogene PrĂźfanleitung B-019
U2106 CAN bus, no communication with gearbox control unit C-003
U2106 CAN bus, no communication with TCM (automatic transmission control unit) C-003
U2107 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003
U2107 CAN bus no communication with IPC (instrument) C-003
U2108 CAN bus, no communication with ABS (anti-) C-003
U2108 CAN bus no communication with ABS / TC C-003
U2108 programmers / Replace control unit (SG) hardware and software B-003
U2110 CAN bus no communication with ABS / ESP C-003
U2111 CAN bus no communication with EPS (Electronic Power Steering) C-003
U2112 CAN bus, no communication with CDC "> CDC"> SADS (Part Active damping system) C-003
U2112 CAN bus No communication with CDC (electronic damper control) C-003
U2113 CAN bus not communicate with SDM (airbag) C-003
U2113 CAN bus not communicate with SDM (Sensing and Diagnostic Module, airbag) C-003
U2116 CAN bus no communication with IPC (instrument) C-003
U2116 CAN bus no communication with IPC (instrument) C-003
U2117 CAN bus, no communication with DIS (advertisement) C-126
U2117 CAN bus, no communication with Info-Display C-126
U2120 CAN bus, no communication with AHL (headlamp control) C-003
U2127 CAN bus, no communication with ECC (Electronic Climate) C-003
U2139 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003
U2140 CAN bus no communication with CIM (Steering Column module) C-003
U2140 CAN bus, no communication with UEC (engine room electronics central module) C-003
U2141 CAN bus, no communication with REC (Rear electronics central module) C-003
U2143 CAN bus, no communication with SAS (steering wheel angle sensor) C-003
U2144 CAN bus, no communication with ACC (adaptive cruise control) C-003
U2145 CAN bus, no communication with PAS (Park Pilot) C-003
U2146 CAN bus, no communication with SLM (driving stage / Fahrprogrammwählhebel) C-003
U2147 CAN bus, no communication with AHS (Zuheizer) C-003
U2149 CAN bus, no communication with TPMS (tire pressure monitoring system) C-003
U2173 CAN bus, no communication with PEPS (Open & Start) C-003
U2174 CAN bus, no communication with AHS (Zuheizer) C-003
U2174 CAN bus, no communication with EHS (heating) C-003
U2181 CAN bus, no communication with elektrohydraulischem hardtop C-003
U2201 CAN bus, no communication with RQ (Entertainment Head Unit) C-003
U2202 CAN bus, no communication with CDC (CD changer) C-003
U2206 CAN bus, no communication with DIS (advertisement) C-003
U2207 CAN bus, no communication with UHP (Univ. handsfree) C-003
U2208 CAN bus, no communication with ECC (Electronic Climate) C-003
U2213 CAN bus, no communication with DAB (Digital Audio Broadcast) C-003
U2215 control device to replace C-002
 
     
 lukbud
Luk "Tatra" Łoker



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 511
Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 7 Luty 2011, 23:16   
   Moje auto: Opel Astra G


+ lukbudowy link przyklejony w innym dziale

http://www.klubcorsa.pl/forum/2769.htm

ENJOY! :piwo:
Ostatnio zmieniony przez west 18 Marzec 2011, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Kody usterek
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



Airmax.pl zapewnia szybki internet w Dolnośląskiem, również w Wałbrzychu. Więcej informacji na https://airmax.pl/internet/dolnoslaskie/walbrzych monitoring Częstochowa https://opiniuj24.com
   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.