Przesunięty przez: Kaszubski
7 Lipiec 2016, 16:53
Przepalona żarówka w pokrętle wentylacji.
Autor Wiadomość
 csscss
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 21:05   Przepalona żarówka w pokrętle wentylacji.

Witam. Mojej dziewczynie przepaliła się jakiś czas temu żarówka w jednym z pokręteł regulacji nawiewów.
Chciałbym jej to zrobić. I tutaj pytanie bo lepiej zapytać niż samemu główkować i coś jeszcze połamać. Co trzeba wykręcić by tam się dostać. ( radio ? ) czy po wyjęciu radia i ramki ( radio standardowe , nie oplowskie) już bez problemu wykręce regulacje nawiewów.?
Drugie pytanie . Jak montowany jest air bag w kierownicy. ( jakieś śruby , czy na zatrzaskach)
chciałbym dać kierownice do obszycia skórą. ( czy po wyjęciu airbagu i jego ponownym wsadzeniu, bez odpalania w między czasie samochodu nie pojawi się jakiś komunikat airbagu, który będzie trzeba skasować na serwisowym komputerze ?
Pozdrawiam.
 
     
 mauro



Informacje
lodzkie

LPG: Nie
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 356
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Listopad 2009, 08:35   
   Moje auto: Bagażnik Flex Fix


Co do żarówki to Ci nie pomogę, ale co do Airbaga to jest on mocowany na zatrzaskach i trzeba uważać jak będziesz wyciągać jak coś złamiesz to kaplica, bo latać ci to będzie jak szalone, więc zastanów się czy nie lepiej robić tego z kimś kto już coś takiego wymontowywał.
 
 
     
 Jurek 46



Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Wiek: 77
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Październik 2010, 19:59   

Przerobiłem to i pozwalam sobie opisać w miarę dokładnie całą procedurę: Żarówki (typ W1,2W – całoszklane, L=20mm, moc 1,2W) zamocowane są w oprawkach w płycie bazowej mechanizmów pokręteł i dostępne są po zdjęciu płyty czołowej z pokrętłami i przyciskami załączania sprężarki klimatyzatora, cyrkulacji wewnętrznej powietrza i ogrzewania szyby tylnej oraz specjalizowaną płytką drukowaną, wiązką przewodów i maskownicą. Ażeby po wymontowaniu radia (przy pomocy kluczy-wyjmaków o rozstawie 85mm, cena na „Allegro” około 8 zł./komplet) wyjąć płytę czołową pokręteł należy przede wszystkim ustalić ich pozycję wyjściową w jakiej będzie przebiegał później ponowny montaż po wymianie żarówek. Zwolnić jej 2 zaczepy górne (obok śrub z łebkami sześciokątnymi) wspomagając się np. szerokim śrubokrętem w celu odchylenia krawędzi kasety radia w której znajdują się otwory skojarzone z zaczepami. W przypadku trudności z wyjęciem płyty czołowej należy podważyć w kilku miejscach i próbować jednocześnie wyciągać jej dolną krawędź. Zdemontowana płyta (z wiązką przewodów i płytką drukowaną ) odkrywa gniazda z żarówkami na płycie bazowej, które najlepiej przy całej operacji wymienić w komplecie na nowe. Montaż po wymianie polega na wciśnięciu zdemontowanej płyty pokręteł w jej miejsce docelowe aż do zaskoczenia zaczepów zabezpieczających w swoje gniazda. Należy jednak przedtem ustawić pokrętła w pozycje jaką przyjęło się wcześniej przed demontażem jako wyjściową. Końcową operacją jest połączenie radia z okablowaniem i wprowadzenie go do kasety w we wnęce kolumny (przed operacją montażu wyjąć oczywiście klucze-wyjmaki).
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa D - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa D » Wyposażenie wnętrza » Przepalona żarówka w pokrętle wentylacji.
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.