Przesunięty przez: Kaszubski
16 Lipiec 2016, 16:44
robienie dolotu Corsa C 1.2 Twinport
Autor Wiadomość
 ilovemaluch



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Bielsko-biała
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 28 Wrzesień 2010, 17:32   robienie dolotu Corsa C 1.2 Twinport

Robię dolot do swojej CC puszkę oraz całość obudowy chcę zostawić raczej serie jeśli będzie to możliwe
modyfikację które chcę dokonać:
-termo izolacja (na całą rurkę dolotową daję się specjalną taśmę)
-wkładka filtra bawełniana na K&N mnie nie stać więc myślę nad "Simota" żaden druciany stożek nie wchodzi w grę
-polerowanie dolotu
-Odcięcię odmy +filtr na odmę (producentowi nie wolno ze względu na wytwarzane gazy)
Pytania:
Czy gra jest warta "świeczki"? Czy dostane chociaż 2 Kuce?
Czym zaślepić otwór po odmie? czy proponujecie raczej zmienić kolanko?
Jak i czym wypolerować dolot?
 
 
     
 Hakus



Informacje
mazowieckie

LPG: Tak
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Radom
Wysłany: 2 Październik 2010, 12:49   
   Moje auto: Vmax: 170 km/h


ja odpowiem ci na pierwsze pytanie. Kuca możesz nie dostać ani jednego a nawet na papierze po shamowaniu auta może się okazać że jest to samo albo nawet zgubisz 1-2 konie. Ale dzięki temu zabiegowi powinieneś zyskać większą elastyczność silnika powinien ładniej wkręcać się na obroty od samego dołu dzięki czemu wrażenie z jazdy będą lepsze i pojawi się tzw. efekt placebo że moc wzrosła ale to wszystko dzięki wcześniej wspomnianej większej elastyczności silnika. Czy jest to warte to zależy jak patrzysz na kasę która tu będziesz inwestował.

Pozwolę sobie jeszcze przytoczyć jedną istotną kwestię gdyż prawda jest taka trochę smutna że silnik 1.2 w tej budzie nigdy nie będzie zapie****jechał szybko, gdyż do bolidu mu daleko, i szczerze ja osobiście nie widzę sensu pakowania kwot pieniężnych w coś takiego. Bo nie sprawi to że będziesz łykał na światłach co drugie auto na mieście a swoje. Jeśli brak ci mocy pomyśl nad modyfikacjami typu virus, ostrzejszy wałek etc... czyli podzespołów które faktycznie widocznie coś ci zmienią a dolot zostaw sobie na koniec. Bądź po bandzie jadąc wymień motor na większy ;) . Taka jest moja prywatna opinia Kolego, mam nadzieję że coś pomogłem pozdrawiam.
 
 
     
 Cz@rek



Informacje
opolskie

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 163
Skąd: Opole
Wysłany: 2 Październik 2010, 13:15   
   Moje auto: Corsa C 1.2 Black&Silver


Hakus napisał/a:
Jeśli brak ci mocy pomyśl nad modyfikacjami typu virus, ostrzejszy wałek etc... czyli podzespołów które faktycznie widocznie coś ci zmienią a dolot zostaw sobie na koniec. Bądź po bandzie jadąc wymień motor na większy ;) . Taka jest moja prywatna opinia Kolego, mam nadzieję że


A ja dodam jeszcze waga waga i jeszcze raz waga ostatnio miałem przyjemność przejechać się CC z totalnie wybebeszonym tyłem (przygotowywana do zmiany z Van na osobówkę) i wrażenie porażające w porównaniu z seria faktycznie dąło się odczuć wzrost elastyczności ale pojawił się problem miałem odczucie niepewności z lekkim tyłem
 
 
     
 ilovemaluch



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Bielsko-biała
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 2 Październik 2010, 22:27   

Wiem że corsa jest ciężka jak na 80 kucyków.:) Jednak mnie chodzi o sam dolot póki co obecnie mam inne wydatki niż corsina więc myślę jedynie nad dolotem. Czemu? bo w przyszłości chciałbym by udało mi się swapa zrobić jedynie na 1.4 twinport więc pewnie dolot z tego zostawię.
Czyli elastyczność silnika wzrośnie?
 
 
     
 Hakus



Informacje
mazowieckie

LPG: Tak
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Radom
Wysłany: 4 Październik 2010, 10:42   
   Moje auto: Vmax: 170 km/h


ilovemaluch napisał/a:
Czyli elastyczność silnika wzrośnie?


No tak.

ilovemaluch napisał/a:
bo w przyszłości chciałbym by udało mi się swapa zrobić jedynie na 1.4 twinport więc pewnie dolot z tego zostawię.


Ale pamiętaj że przejeżdżony dolot, wkładka, filtry etc to już nie to samo co nowe.
 
 
     
 ilovemaluch



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 23
Skąd: Bielsko-biała
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 5 Październik 2010, 01:19   

ilovemaluch napisał/a:
bo w przyszłości chciałbym by udało mi się swapa zrobić jedynie na 1.4 twinport więc pewnie dolot z tego zostawię.


Ale pamiętaj że przejeżdżony dolot, wkładka, filtry etc to już nie to samo co nowe.[/quote]

Wiadomo.Ale słyszałem że te bawełniane Simota długo wytrzymują.
dzięki za upewnienie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Tuning optyczny i mechaniczny » robienie dolotu Corsa C 1.2 Twinport
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.