W jaki sposób usunąć wodę z filtra paliwa w corsie d z silnikiem CDTI
Filtr nie ma u dołu żadnego zatyczki aby spuścić wodę.
Model filtra GM 13 211 358 lub UFT 55 176 00
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 15:52 Re: INSP4 - na wyświetlaczu Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
xxyy777e napisał/a:
W jaki sposób usunąć wodę z filtra paliwa w corsie d z silnikiem CDTI
Filtr nie ma u dołu żadnego zatyczki aby spuścić wodę.
Model filtra GM 13 211 358 lub UFT 55 176 00
Mnei jak spaliła się żarówka z przodu, to pokazywało komunikat INSP2 i INSP4. Jak wymieniłem żarówke to oba komunikaty zgasły. Też początkowo myślałem, że jest coś nie tylko z żarówką ale i z wodą w filtrze. Może u ciebie jest podobnie?
xxyy777e, i jak poradziłeś sobie? Ja aktualnie jestem po wymianie wszystkich filtrów w ASO oprócz filtra paliwa, bo chcieli za niego 300 zł + robocizna!!!!!!!! Powiedz mi czy na filtrze będę miał info jaki to rodzaj? Podobno mam jakiś nietypowy i tam nie wymienia się wkładu tylko całą puszkę, tak mi powiedzieli w ASO, więc się wstrzymałem i podpytam na forum. Wie ktoś może o co kaman?
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 13 Lipiec 2010, 18:14
Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
mauro napisał/a:
xxyy777e, i jak poradziłeś sobie? Ja aktualnie jestem po wymianie wszystkich filtrów w ASO oprócz filtra paliwa, bo chcieli za niego 300 zł + robocizna!!!!!!!! Powiedz mi czy na filtrze będę miał info jaki to rodzaj? Podobno mam jakiś nietypowy i tam nie wymienia się wkładu tylko całą puszkę, tak mi powiedzieli w ASO, więc się wstrzymałem i podpytam na forum. Wie ktoś może o co kaman?
Niestety tak jest. Możesz kupić zamiennik z firmy Mann kosztuje jakos 205 zł na allegro. I z tego co wiem ze starego filtra przekręca się coś do nowego jakis czujik chyba czy cos. Ile zapłaciłes za taki przeglądzik? Z tą klimą już zrobiłes?
Przegląd bez filtra paliwa i klimy kosztował mnie 570 zł, a z klimą to wyszły takie jaja, że szok. Przez telefon pacjent mi powiedział, że serwis klimy z nabiciem i full service to koszt 260 zł, dlatego postanowiłem zrobić to w ASO, a po przyjeździe już ni było tak wesoło, bo okazało się, że Pan wprowadził mnie w błąd i to 260 zł to sama robocizna!!!!!!!!!!!!!!! A wraz z filtrem, ozonowaniem, czynnikiem chłodzącym i olejem to koszt około 550 zł!!!!!!!!!!!! Powiedziałem im, że chyba ich poj..... i zabrałem się z tamtą zrobię sobie gdzie indziej za 300 zł.
Może się komuś przyda
# Włożyć przewód elastyczny do korka spustowego i umieścić końcówkę przewodu elastycznego w odpowiednim pojemniku, który przymie oprócz wody niewielką ilość oleju napędowego.
# Otworzyć korek spustowy w kierunku strzałki na ok. 2 obroty
# Włączyć zapłon na ok. 20 sek. W wyniku ciśnienia, które tworzy się podczas włączania zapłonu, woda jest wypychana z filtra.
# Zamknąć korek spustowy i zdjąć przewód elastyczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum