Ponieważ zakładający temat uwzględnił tylko 3 silniki! - czytaj ze zrozumieniem!
wiem że trzy... więc dlatego się pytam... :uuu:
A odnośnie awaryjności, powiem w skrócie, według mnie jest najmniej awaryjny z wymienionych, tylko trzeba o niego dbać, a nie czekać aż coś sie zacznie "dziać". Temat rzeka, więc nie dyskryminujcie V6, jeśli nie mieliście z nimi doczynienia.
A jeśli już robić swapy to bez kompromisów, do mojej CA na bank wpadło by x30xe :zyzio: bo brać pod uwagę podsterowność w corsie... hehe n/c
Andre42212 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 26 Luty 2010, 15:24
No spokojnie mozna 3.0 wsadzać , ale odnośnie do tematu lepszy jest c20xe :złyy:
Koledzy z opinii w warsztacie wynika ze lepszym rozwiązaniem na co dzień jest silnik 2.0 8v. Jest po prostu nie do zajechania ;] co prawda 16v mocniejszy ale w takiej corsie seryjnymi 115 kucami spokojnie można się zadowolić i te silniki są dosyć oszczędne ;] Przy omedze łykają niecałe 10 litrów ;]
Więc .. ja mam 2.0 8v spala 12l/100km LPG w mieście ..ogólnie spoko,
jestem bardzo zadowolony ale szczerze myślę że na tyle opanowałem
i przyzwyczaiłem się już do 8v ..że potrzebuje powoli większej mocy ..
Powiem tak ..jak masz kasę trochę większą .. to wpakuj se 2.0 8v c20ne
z całym osprzętem.. skrzynia, półosie, kolektor itd. ,a po jakimś czasie jak zacznie
Ci brakować kucy ..a wierz mi że zacznie :P ... to se wpakujesz 2.0 16v c20xe ..
Tylko weźcie se pod uwagę to ..że jak pójdzie wam silnik, to c20ne kupisz za
500 zł :P ..wiem bo ten silniczek kupowałem kiedyś do Omegi
bo w Omedze zawór wypadł z głowicy i wpadł do komory spalania ..
a takie c20xe w dobrym stanie już nie tak łatwo dostać :P
Kwestia spalania .. c20xe ,a c20ne ..150'tka spali góra litr więcej ..
ja moje 2.0 8v często butuje i spala mi do 12l gazu ..przy tak niskiej
masie pojazdu raczej nie powinniśmy patrzeć na spalanie
Wieszak napisał/a:
Koledzy z opinii w warsztacie wynika ze lepszym rozwiązaniem na co dzień jest silnik 2.0 8v. Jest po prostu nie do zajechania ;] co prawda 16v mocniejszy ale w takiej corsie seryjnymi 115 kucami spokojnie można się zadowolić i te silniki są dosyć oszczędne ;] Przy omedze łykają niecałe 10 litrów ;]
jaassSSSssne :P ..raczej trochę przesadziłeś .. D Omesia waży
ok 1500kg ..i wierzcie mi że nie schodzi na trasie poniżej 10l :P
..za słaby silnik na taką masę ..prędzej 2.0 16v 136KM spali mniej niż 8v
PS.
Oczywiście nie zapomnij o odpowiednim dostosowaniu zaiwieszenia i hamulców do silnika :P
bo rozpędzić się jest bardzo łatwo, potem należy się bezpiecznie zatrzymać ..
ja jak narazie nieraz mocno hamowałem z ponad 170km/h i narazie ani razu nie
czułem smrodu hamulców odczuwalnego przy seryjnych heblach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum