Przesunięty przez: Kaszubski
6 Lipiec 2016, 19:56
Otwieranie i zamkanie centralnego zamka z pilota instalacja?
Autor Wiadomość
 diabliz


Informacje
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: białystok
  Wysłany: 27 Styczeń 2010, 16:54   Otwieranie i zamkanie centralnego zamka z pilota instalacja?

Witam

Chciałbym zainstalować w swoim aucie otwieranie i zamykanie centralnego zamka (drzwi) z pilota. Mam fabryczny centralny zamek otwierany z kluczyka. Nie zależy mi na alarmie. Widziałem na allegro różne zestawy. Chodzi mi o instalacje krop po kroku najlepiej ze zdjęciami i opisem. Moje auto to Corsa B 99rok 5 drzwi. Wiem ze trzeba odnaleźć wpierw sterownik centralnego zamka podpiąć tam jakiś moduł i tyle. Ale jak to wygląda w praktyce :)
 
 
     
 Gradz


Informacje
lubelskie

LPG: Nie
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 28
Skąd: Zamość
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 17:09   

jak się dorwę jutro aparatu to zrobię zdjęcie tak jak jest u mnie :) z tego co pamiętam to tylko 2 lub 3 kabelki są podłączone do sterownika
 
 
     
 emil_Z



Informacje
mazowieckie

Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Otwock
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 17:31   
   Moje auto: ISUZU POWER :)


Ja kupiłem taki zestaw od tego gościa tylko że z innymi pilotami i bez możliwości podłączenia diody led.
Montaż zajmuje ok.godziny, masz załączoną szczegółową instrukcję. Podpinasz się pod parę kabli do sterownika i 2 kable z wiązki co idzie przy progu i gotowe. Ja mam już zamontowane kilka miesięcy i zero problemów jak do tej pory.
 
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 18:56   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


Całość trwa chwilę. Dłużej trwa dostanie się do modułu centralki i znalezienie odpowiednich kabli. poszukaj na autokącik, tam powinno być opisane krok po kroku podłączenie centralki na pilota.
 
 
     
 PatricoWroc
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 11:48   

Z alarmu, musisz pod moduł sterowania centralnym podpiąć dwa kable, są to tak zwane masę chwilowe. Odpowiedzialne są za otwieranie i zamykanie drzwi z pilota.
 
     
 diabliz


Informacje
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: białystok
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 17:35   

emil_Z, no tak mówisz jakieś tam 2 kabelki + do sterownika wiązka teraz zamówiłem zestaw i czekam ma być tam instrukcja. Może posiadacie takowa to by mi się przydała. Co z czym połączyć jakie kolory kabli itp

[ Dodano: 28 Styczeń 2010, 23:40 ]
ktoś mi wspomniał ze w drzwiach kierowcy po zdjęciu plastików znajdują się tam wszystkie kable potrzebne do wpięcia tego nowego sterownika. Tylko nie wiem jak wygląda kwestia kierunkowskazów czy tam tez są kable? Zależy mi żeby było sygnalizowane to mignięciem.
Ostatnio zmieniony przez 28 Styczeń 2010, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 PatricoWroc
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 10:40   

Podaj nazwę i model alarmu oraz centralnego, bo tak to szukanie igły w stogu siana.
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:14   

diabliz napisał/a:
ktoś mi wspomniał ze w drzwiach kierowcy po zdjęciu plastików znajdują się tam wszystkie kable potrzebne do wpięcia tego nowego sterownika. Tylko nie wiem jak wygląda kwestia kierunkowskazów czy tam tez są kable? Zależy mi żeby było sygnalizowane to mignięciem.


A kierunkowskazy masz w drzwiach? Nie wiec po co by były tam kable od nich? Skoro jak masz centralny sterowny z kluczyka to kierunki nie są do niego podłączone. Najlepiej dostać się do kabla włączającego światła awaryjne i do niego podpiąć wyjście kierunkowskazów z centralki od pilotów.
 
     
 emil_Z



Informacje
mazowieckie

Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Otwock
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:52   
   Moje auto: ISUZU POWER :)


Ja stosując się do wskazówek z instrukcji montażu do kierunków podpiąłem się korzystając z kabli z wiązki biegnącej przy progu po stronie kierowcy. Według mnie tak jest najprościej, po co kombinować z włacznikiem awaryjnych.
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:59   

Napisałem: Najlepiej dostać się do kabla włączającego światła awaryjne i do niego podpiąć wyjście kierunkowskazów z centralki od pilotów.

emil_Z napisał/a:
korzystając z kabli z wiązki biegnącej przy progu po stronie kierowcy.


To jest właśnie kabel sterujący awaryjnymi. Nie pisałem o żadnym wyłączniku.

:piwo:
 
     
 emil_Z



Informacje
mazowieckie

Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Otwock
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 15:01   
   Moje auto: ISUZU POWER :)


Finos napisał/a:
Nie pisałem o żadnym wyłączniku.


Racja, nie wiem skąd on mi się wziął :uuu: . :)
 
 
     
 diabliz


Informacje
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: białystok
Wysłany: 1 Luty 2010, 22:50   

Finos, Dzis 1sze podejście do podłączenia. No niestety się nie udało proszę o radę. W instalacji fabrycznej w corsie interesuje mnie 6 kabli czyli:

Funkcje kabli w oplu:

+12 - czerwony gruby
masa - czarny przykręcony śrubka do blachy
brązowo biały - otwiera centralny zamek
brązowo - czerwony - zamyka centralny
czarno - biały - kierunkowskazy lewe lub prawe
czarno - zielony - kierunkowskazy prawe lub lewe

U mnie masa jest czarna szukałem brązowego grubego kabla no niestety się nie udało. Grubych czerwonych to mam z 3 i teraz kwestia który jest pod +12V.
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 1 Luty 2010, 22:56   

diabliz napisał/a:
Grubych czerwonych to mam z 3 i teraz kwestia który jest pod +12V.


Najprawdopodobniej każdy, ale najlepiej zrobisz jak zmierzysz miernikiem, bądź chociaż sprawdzisz próbówką na ich złączach czy rzeczywiście jest tam (+)
 
     
 emil_Z



Informacje
mazowieckie

Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Luty 2010, 16:04   
   Moje auto: ISUZU POWER :)


diabliz napisał/a:
szukałem brązowego grubego kabla no niestety się nie udało.



Muszą tam być, w wiązce idącej do drzwi. Zobacz dobrze. I jak sprawdzasz czerwone kable, to musi tam być cały czas +, a nie po stacyjce.
 
 
     
 diabliz


Informacje
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: białystok
Wysłany: 6 Luty 2010, 14:21   

Już podłączyłem. Udało się :P Trochę to trwało ale z winy "fachowej" instalacji w ASO 10 lat temu. Instalacja centralnego zamka nie była zrobiona profesjonalnie. Kabel od zamykania był pomarańczowy, a otwierania zamka cały biały. Musiałem zdejmować całe poszycie z drzwi żeby zgadnąć które są to kable bo ta wiązka była pod podłogą.

Dobra rada dla zakładające podobne sterownie na pilota. Musicie mieć miernik. Kabli jest masa i ciężko po kolorach dojść które są które. U mnie np od kierunkowskazów prawych i lewych były podobne kable czyli czarno białe. Od masy czarny. Zamykanie i otwieranie pomarańczowy i biały. Bierzecie miernik jedna końcówka do masy a druga dotyka styków.

Włączacie np prawy kierunkowskaz i szukacie napięcia +12v w którym styku się pojawi to macie już 1 kabel. Tak samo zasilanie. pozdro
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Układ elektryczny, zapłon » Otwieranie i zamkanie centralnego zamka z pilota instalacja?
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.