Wysłany: 27 Styczeń 2010, 16:54 Otwieranie i zamkanie centralnego zamka z pilota instalacja?
Witam
Chciałbym zainstalować w swoim aucie otwieranie i zamykanie centralnego zamka (drzwi) z pilota. Mam fabryczny centralny zamek otwierany z kluczyka. Nie zależy mi na alarmie. Widziałem na allegro różne zestawy. Chodzi mi o instalacje krop po kroku najlepiej ze zdjęciami i opisem. Moje auto to Corsa B 99rok 5 drzwi. Wiem ze trzeba odnaleźć wpierw sterownik centralnego zamka podpiąć tam jakiś moduł i tyle. Ale jak to wygląda w praktyce
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 17:31
Moje auto: ISUZU POWER :)
Ja kupiłem taki zestaw od tego gościa tylko że z innymi pilotami i bez możliwości podłączenia diody led.
Montaż zajmuje ok.godziny, masz załączoną szczegółową instrukcję. Podpinasz się pod parę kabli do sterownika i 2 kable z wiązki co idzie przy progu i gotowe. Ja mam już zamontowane kilka miesięcy i zero problemów jak do tej pory.
Całość trwa chwilę. Dłużej trwa dostanie się do modułu centralki i znalezienie odpowiednich kabli. poszukaj na autokącik, tam powinno być opisane krok po kroku podłączenie centralki na pilota.
PatricoWroc [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 28 Styczeń 2010, 11:48
Z alarmu, musisz pod moduł sterowania centralnym podpiąć dwa kable, są to tak zwane masę chwilowe. Odpowiedzialne są za otwieranie i zamykanie drzwi z pilota.
emil_Z, no tak mówisz jakieś tam 2 kabelki + do sterownika wiązka teraz zamówiłem zestaw i czekam ma być tam instrukcja. Może posiadacie takowa to by mi się przydała. Co z czym połączyć jakie kolory kabli itp
[ Dodano: 28 Styczeń 2010, 23:40 ]
ktoś mi wspomniał ze w drzwiach kierowcy po zdjęciu plastików znajdują się tam wszystkie kable potrzebne do wpięcia tego nowego sterownika. Tylko nie wiem jak wygląda kwestia kierunkowskazów czy tam tez są kable? Zależy mi żeby było sygnalizowane to mignięciem.
Ostatnio zmieniony przez 28 Styczeń 2010, 17:43, w całości zmieniany 1 raz
PatricoWroc [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 10:40
Podaj nazwę i model alarmu oraz centralnego, bo tak to szukanie igły w stogu siana.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:14
diabliz napisał/a:
ktoś mi wspomniał ze w drzwiach kierowcy po zdjęciu plastików znajdują się tam wszystkie kable potrzebne do wpięcia tego nowego sterownika. Tylko nie wiem jak wygląda kwestia kierunkowskazów czy tam tez są kable? Zależy mi żeby było sygnalizowane to mignięciem.
A kierunkowskazy masz w drzwiach? Nie wiec po co by były tam kable od nich? Skoro jak masz centralny sterowny z kluczyka to kierunki nie są do niego podłączone. Najlepiej dostać się do kabla włączającego światła awaryjne i do niego podpiąć wyjście kierunkowskazów z centralki od pilotów.
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:52
Moje auto: ISUZU POWER :)
Ja stosując się do wskazówek z instrukcji montażu do kierunków podpiąłem się korzystając z kabli z wiązki biegnącej przy progu po stronie kierowcy. Według mnie tak jest najprościej, po co kombinować z włacznikiem awaryjnych.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 13:59
Napisałem: Najlepiej dostać się do kabla włączającego światła awaryjne i do niego podpiąć wyjście kierunkowskazów z centralki od pilotów.
emil_Z napisał/a:
korzystając z kabli z wiązki biegnącej przy progu po stronie kierowcy.
To jest właśnie kabel sterujący awaryjnymi. Nie pisałem o żadnym wyłączniku.
Finos, Dzis 1sze podejście do podłączenia. No niestety się nie udało proszę o radę. W instalacji fabrycznej w corsie interesuje mnie 6 kabli czyli:
Funkcje kabli w oplu:
+12 - czerwony gruby
masa - czarny przykręcony śrubka do blachy
brązowo biały - otwiera centralny zamek
brązowo - czerwony - zamyka centralny
czarno - biały - kierunkowskazy lewe lub prawe
czarno - zielony - kierunkowskazy prawe lub lewe
U mnie masa jest czarna szukałem brązowego grubego kabla no niestety się nie udało. Grubych czerwonych to mam z 3 i teraz kwestia który jest pod +12V.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Luty 2010, 22:56
diabliz napisał/a:
Grubych czerwonych to mam z 3 i teraz kwestia który jest pod +12V.
Najprawdopodobniej każdy, ale najlepiej zrobisz jak zmierzysz miernikiem, bądź chociaż sprawdzisz próbówką na ich złączach czy rzeczywiście jest tam (+)
Już podłączyłem. Udało się :P Trochę to trwało ale z winy "fachowej" instalacji w ASO 10 lat temu. Instalacja centralnego zamka nie była zrobiona profesjonalnie. Kabel od zamykania był pomarańczowy, a otwierania zamka cały biały. Musiałem zdejmować całe poszycie z drzwi żeby zgadnąć które są to kable bo ta wiązka była pod podłogą.
Dobra rada dla zakładające podobne sterownie na pilota. Musicie mieć miernik. Kabli jest masa i ciężko po kolorach dojść które są które. U mnie np od kierunkowskazów prawych i lewych były podobne kable czyli czarno białe. Od masy czarny. Zamykanie i otwieranie pomarańczowy i biały. Bierzecie miernik jedna końcówka do masy a druga dotyka styków.
Włączacie np prawy kierunkowskaz i szukacie napięcia +12v w którym styku się pojawi to macie już 1 kabel. Tak samo zasilanie. pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum