Przesunięty przez: Kaszubski
16 Lipiec 2016, 16:54
Kute elementy silnika
Autor Wiadomość
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
  Wysłany: 12 Listopad 2009, 14:03   Kute elementy silnika

Witam
Trafiła mi się niezwykła okazja kupna silnika isuzu 1.7 TD od vectry A. Już w wakacje zrodził się w mojej głowie plan zakucia tej jednostki. Dlatego też chciałbym się zapytać czy możecie polecić jakieś firmy zajmujące się produkcją kutych elementów silnika w relatywnie przystępnych cenach.
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 12 Listopad 2009, 14:27   
   Moje auto: Porshe 911


http://www.promotormocy.p...&id_category=13
to do tanich rzeczy nie należy! więc słowo przystępna cena się tu nie sprawdzi
Kolega zakuł hondę koszt całe operacji 10 tyś...
 
     
 kruszyn1
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Listopad 2009, 15:02   

Kurak111, po co chcesz to robić? żeby mieć mocnego dizla czy żeby mieć mocne auto?
możesz szukać kutych części ale tanie to nie będzie... jesli wogóle coś takiego produkują...
 
     
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Listopad 2009, 09:36   

wiem że te części nie są tanie, dlatego też napisałem relatywnie. Dlaczego chcę to zrobić bo nic nie kręci mnie tak jak tuning, bo warta zapamiętania jest mina człowieka z, którym ruszasz spod świateł :uoou: Promotor oferuje części jedynie do hondy, proszę o coś bardziej uniwersalnego.
 
 
     
 kruszyn1
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Listopad 2009, 10:32   

pogadaj z Lokerem z ocfc, on swego czasu wydlubal z 1,7td około 135KM, może coś doradzi ;)
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 13 Listopad 2009, 17:25   

Matko ! Co za pomysł zakuwać 1,7 TD!!! Bo ten silnik przecież osiąga masakryczne prędkości obrotowe i pracuje pod mega obciążeniem!

Gratuluję pomysłu, nie mniej jednak uważam że zakuwanie tego silnika mija się co najmniej z celem. Za kasę, którą chcesz przeznaczyć na kuciznę kup c20let, wyremontuj, dłubnij lekko, zadbaj o quaife, fajny zawias, spowalniacze i będziesz zadziwiać EVO i imprezy. Nie tylko spod świateł.
 
 
     
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2009, 15:22   

Pomysł z 2.0 jest super, ale po pierwsze trzeba mieć silnik, po drugie dużo kasy na paliwo( większy więcej pali). Już mam taki, więc proszę polećcie jakieś firmy produkujące kute elementy.
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 16 Listopad 2009, 15:58   

nie uznawaj mnie za marude, ale jaki jest sens i wartosc dodana kucia tego silnika? łoker z tego co pamiętam na ori gratach wycisnął 120 KM? I to jest przypuszczam granica tego silnika (no moze pare kucy wiecej). Po za tym z samego kucia mocy nie wydobędziesz. Potrzebny by był rozwiert, wałki, zawory, pierdoły itp. Za tą kasę, która defacto i tak nie będzie miała odwzierciedlenia w mocy, starczy ci na to co napisałem wyzej + sporo kasy na fundusz paliwowy c20let :hurra:

a co do firmy - ciocia google.pl ponoc zna firmy które kują. No ale przemyśl to. Jak rzeczywiscie masz fure kasy na wydanie - zrob projekt z rozmachem. Tyle że z porządną motorownią.
 
 
     
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Listopad 2009, 18:06   

no tak 120 KM, ale pojawia się teraz pytanie na tak obciążony silnik wytrzyma? planowałem zakuć by wytrzymał więcej.
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 17 Listopad 2009, 19:33   

zależ to w dużej mierze od stopnia sprężania pod jakim będzie działał silnik. szczegóły uzgodnij z łokerem, on ci wszystko objaśni.

pozdro
 
 
     
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Listopad 2009, 17:30   

No dobrze w takim razie co mogę w miarę bezpiecznie zrobić z takim silniczkiem bez zakucia? Wiadomo, że operacja na pompie, turbince, IC. Czy wchodzi w grę odciążanie, wyważanie wału, mały szlif głowicy? Jak myślicie?
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 19 Listopad 2009, 18:34   

Myślę, że tutaj nie ma sensu bawić się w zabiegi N/A (czyli robota na tłokach, głowicy, wałkach) bo ten silnik nie kręci się do sporych prędkości obrotowych. Ważne jest żeby nie przedobrzyć ze stopniem sprężania, bo na serio możesz zaszkodzić silnikowi. Więcej Ci nie podpowiem bo w Dieslach nie siedze kompletnie. Lepiej zagadaj do łokera.
 
 
     
 robert_j
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Grudzień 2009, 20:54   

A ile masz pieniędzy ? Tylko bez gadania że ile trzeba to będzie, tylko konkretna kwota.
 
     
 Kurak111


Informacje
malopolskie

Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Styczeń 2010, 12:21   

koło 2000PLN z montażem na lato się uzbiera + silnik do sprzedaży z całym osprzętem tj. turbo, alternator itd.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Tuning optyczny i mechaniczny » Kute elementy silnika
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.