Ok super dzięki, a jeszcze jak możesz to wypowiedz się na temat tych boxów
http://www.racechip.de/ra...DTI-1651-r.html
Bo tu jest napisane, że są one do samodzielnego montażu i taki box z przesyłką to ok 650 zł i podnosi moc do 94 km, czy to prawda czy jakaś bujda?
domel [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 5 Grudzień 2009, 20:08
hmmmm. BOXa możesz sam zamontować ale nie wiem jak z tymi co są w linku to nasze mają możliwość dostrajania, nawet sam możesz sobie go w domu dostroić przez złacze usb w swoim komputerze
Ok, a to u was też mogę po prostu zamówić ten chip i sam zamontować? Wtedy jaki jest tego koszt?
domel [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 17:06
akurat my nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej w naszej siedzibie. dowiedziałem się czym się różnią 1.3 i 1.7 w dieslu o różnych mocach fabrycznych , one jedynie się różniły tym że miały inny program program oraz te mocniejsze miały interculer montowany
akurat my nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej w naszej siedzibie. dowiedziałem się czym się różnią 1.3 i 1.7 w dieslu o różnych mocach fabrycznych , one jedynie się różniły tym że miały inny program program oraz te mocniejsze miały interculer montowany
Dzięki.
A 1.7 z oznaczeniem dth i dtj orientujesz sie czy miały intercooler taki sam?
Czy mozna zwiększyć moc dth 100 KM tylko na dtj czyli 110 KM?
Co do dostajania samemu to raczej chyba nie warto bo jak ktoś sie nie zna to może zrobić więcej szkody niż pożytku, czy tez to jest banalnie proste?
Z tego co czytałem to działa to na takiej zasadzie, że wysyłasz swoje oprogramowanie i/lub parametry pojazdu i sterownika, a otrzymujesz gotowego boxa, lecz minus jest taki, że nie ma hamowni, ja jdenak jak będę się decydował to chyba przejadę się do tych chłopaków z Łowicza co podałeś. Niestety muszę kaskę odłożyć bo dużo wydatków teraz na małą mnie czeka, wymiana oleju i przegląd po gwarancyjny, a także opony i felgi na zimę. Jak tylko się odrobię to zabawę czas zacząć
mojo [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Grudzień 2009, 20:47
Mam jeszcze do Ciebie pytanko Domel bo robisz przy tuningu:
opłaca sie wstawić tłumik sportowy czy też nazwijmy to pół-sportowy do turbo-diesla czy też to nie ma znaczenia np coś takiego http://www.tuning1.com/info,278?
Nie chodzi mi o dźwięk tylko mnie wku..... taka zwykła rurka od wydechu, którą mam i która zupełnie nie pasuje do tego "bajer" zderzaka montowanego w Arizonie. Może kupić zwykłą nakładkę czy też tłumik polepszy przelot?
A jaka jest różnica między cdti 75 i 90 ? Słyszałem że tylko komputerek inny, ale czy napewno?
75 KM ma turbinkę o stałej geometrii, 90 KM o zmiennej, w związku z tym inne oprogramowanie. Wersja 90KM ma wzmocnione elementy silnika, np. korbowody, przeniesienie napędu inne np. grubsze półosie itp. 90KM ma skrzynie 6 biegów, różnic jest sporo...
mojo [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 10 Grudzień 2009, 02:24
xxyy777e napisał/a:
75 KM ma turbinkę o stałej geometrii, 90 KM o zmiennej, w związku z tym inne oprogramowanie. Wersja 90KM ma wzmocnione elementy silnika, np. korbowody, przeniesienie napędu inne np. grubsze półosie itp. 90KM ma skrzynie 6 biegów, różnic jest sporo...
A wiesz coś o 1.7 i różnicach między dth 100KM, dtj 110KM i tym dtr 125KM?
Jak są takie różnice jak piszesz w 1.3 to raczej bezsensem bez zmian mechanicznych jest robić zmianę samych map bo to zarżnie w końcu silnik.
Zła wiadomość:
Rozmawiałem dziś wstępnie z gościem z firmy KreatorMocy o której wspominał kolega Domel. Zacząłem go podpytać o różnice w silnikach i najpierw mi powiedział, że różnic nie ma ale jak wytoczyłem argument, że ponoć są inne turbiny, wtryskiwacze czy też intercoolery to powiedział, że rzeczywiście osprzęt może sie różnić no a wg mnie na tym to polega czyli stosowane są wytrzymalsze i wydajniejsze elementy - reasumując - moc nie tkwi tylko w mapach.
Dobra wiadomość:
Powiedział również, że istnieje możliwość indywidualnego zaprogramowania czyli podniesienia np mocy w granicach 10% co uważam z jednej strony za bezproblemowe dla silnika nawet bez zmiany mechaniki a z drugiej strony da to już wzrost, który można odczuć.
Oczywiście im mocniejszy silnik tym ta zmiana będzie bardziej odczuwalna.
Podjadę któregoś dnia do tej firmy pogadać o konkretach to info przekażę na forum.
Jeszcze jedna sprawa a mianowicie tzw boxy, które można samemu wmontowywać i wymontowywać zmieniają tylko dawkę paliwa czyli nie jest to w pełni optymalne programowanie. Tylko nowe pełne przeprogramowanie sterownika silnika daje możliwość ingerencji we wszystko. Czytałem z resztą że boxy są nie najlepszym rozwiązaniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum