LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 43 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 1485 Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 19:01 Filmy Moje auto: Porshe 911
zbliża się ponura jezień, zimna zima itp, zaczyna się okres grzewczy co wiaze sie siedzeniem z tyłkiem w domu,
szukam filmów godnych polecenia.. takich przy których nie zasnę po 10 minutach, znacie jakieś napiszcie tytuły i krótkie opisy, obsade itp i dlaczego własnie te filmy polecacie
domel [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 19:16
Piła - wszystkie częsci
Teksańska masakra piła motorową
Oszuka przeznaczenia - wszystkie częsci
oczywiście wszystkie cześci "szybkich i wsciekłych"
Wg mnie godne polecenia:
z kreskówek:
-Kung fu Panda--- fajne, troszke początek nudny, ale nawet spoko
-wall-e --- niby wyglądało na tendete, ale patrząc fragmentami na ten film to zapowiada się ciekawa produkcja
-skok przez płot---troszke słabsze od pandy, ale jeszcze ujdzie
horrory:
z nowości nie wiem nic, ale z "nowej klasyki" to moge polecić:
-wzgórza mają oczy 1 i 2
-hostel 1 ( 2 część taka przesadzona)
-piła (całą seria) dla tych co lubią główkować w filmie
-mgła
-sadysta
komedie ( te romantyczne też)
-nigdy nie będę twoja--- nie pamiętam co tam bylo, ale fajny film
-państwo młodzi czuch i Larry---spoko komedia, jeden strażak musi sie ożenić, by móc zachować polise na życie. Prosi o pomoc... o małżeństwo.... kolege ze straży-największego podrywacza
-ona to on- fajna aktorka udaje swojego brata. Ale jaja. I przy kolegach co sie dzieje....
-nauki przedmałżeńskie--- ksiądz zamiast zbliżać małżonków ich jakby oddala.... to o co w końcu chodzi? fajne... zobacznie...
-stara miłość nie rdzewieje---małżeństwo z lekkim stażem wraca do domu jej rodziców. Tam pojawia się on-jej były. Jest na wózku, dzięki temu jego zarywy do niej nie są zauważalne. Robi co chce. Widzi to tylko zazdrosny mąż.....
-chyba kocham swoją żonę ---o facecie ,który nie wie czy nadal kocha swoją żonę, pech chciał, że przypadkowo spotyka piękną i zgrabną znajomą z dawnych lat.
-muza i meduza---facet by zbliżyć się do straaasznie gorącej laski musi znaleźć kogoś dla jej przyjaciółki. Strasznie brzydkiej przyjaciółki. No to szuka. Ona go kusi, ale nie chce zanim nikogo dla "meduzy" nie znajdzie..... fajne
facet pełen uroku-a jessicą albą. Facet ma takie szczęście, że każda laska która się z nim prześpi, to następnego dnia znajduje miłość swojego życia. Zaczyna to wykorzystywać. Ale jak on znajdzie swoją miłość?? Zobacznie....
-27 sukienek---dziewczyna zawsze jest druchną, a czemu sama niestanie na ślubnym kobiercu?
Samochody:
-bez limitu prędkości---o marnym policjancie który wkręca się w nielegalne wyścigi... fajne samochody...
-redline-też o autach, szybkich autach, i o zakładach. Kto będzie szybszy??
Dające do myślenia(psychologiczne)
-zielona mila---super, ale strasznie długi, i bardzo niedostępny w necie
efekt motyla 1--- super, 2 część gorsza
właśnie ściągam wszystkie części szkoły uwodzenia. Jedynka jest znana z telewizji.
jak będzie ciekawe to napisze.
a i bym jeszcze zapomniał: fajny chorror:
1408--- o pokoju hotelowym. To raczej nie jest pokój. To "coś" co wygląda jak pokój nakłania ludzi by sie sami zabili.....
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 23:46
Moje auto: Opel Astra G
A ja polecam seriale :-P Nie każdy je lubi i nie każdy się wkręci w dany gatunek, ale ja osobiście polecam:
1. Californication (gwarantowana śmiechawa :mrgreen: )
2. Weeds (pol. Trawka) - jw.
3. Dexter (ale w oryginalnej wersji z napisami, bo to jak tłumaczy lektor TVN to jakiś dramat)
pozdro!
radzio [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 19:30
odkupienie - o creepsach
the bank job - na faktach o jednym z większych skoków
rise of the foot soldier - tez na faktach o kibolach i nie tylko.....
paid in full - o dilerce ....
rezerwat -polska komedia całkiem niezła
tożsamość - zajebisty thriller . I takie tam :-D
akitainu [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Październik 2008, 17:28
Odkupienie i rezerwat oglądałem -WARTO jest troche smiechu,szczególnie w tym drugim :mrgreen:
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Listopad 2009, 13:44
Z filmów, które weszły do kin polecam:
Pila VI- dała radę
Odlot- śmiechowo (dla wtajemniczonych- zając :P )
Galerianki- końcówka filmu trochę ciężka, ale ogólnie film daje do myślenia
2012- film w stylu ,,dnia niepodległości,, , amerykanie i chińczycy okazali się bohaterami i ocalili gatunek, trochę bajkowo, ale może być
Ja muszę się zgodzić z lukbudem... Serial przewyższa film pod względem długości- skoro już mówić o długich jesiennych wieczorach... Zależy jeszcze jaki kto lubi klimat...
Co oglądam:
- Heroes- (nie wszyscy wiedzą co to) głównym motywem jest "wyższa" ewolucja ludzi rozsianych po całym świecie, dobrzy kontra źli itp... oglądam 4 sezon i wciąż nie mogę się doczekać następnego odcinka, moja ocena-10/10
- Kyle XY- chłopaczek(efekt eksperymentu naukowego) siedział 16 lat(czy jakoś tak) w inkubatorze, ma dużo bardziej rozwinięty mózg, działa jak komputer i nie tylko, 9/10
- Dr House- tego opisywać chyba nie trzeba, 9/10
- Prison Break- choć w środku 2 sezonu przestałem oglądać a teraz nie chce mi się nadrabiać, brat ogląda do tej pory i sobie chwali,
- LOST- Zagubieni- po 3 sezonie stwierdziłem, że scenariusz nie ma końca albo nie mają pojęcia co ma być dalej i przestałem oglądać... ale pierwsze sezony polecam,
Z anime mogę polecić:
- Death Note,
- Bleach,
Z ostatnio oglądanych filmów podobały mi się:
- Fighting- mordobicie itp :P
- X-Men- Wolverine- dla fanów klimatu niezbędny
- Ciekawy przypadek Benjamina Buttona- dobry film, inny niż wszystkie, opowiada o gościu, który rodzi się stary i z czasem młodnieje(podoba mi się scena w burd...:))
- Slumdog- "od zera do bohatera"- chłopak ze slumsów wygrywa milionerów,
- Red Cliff- coś a'la Przyczajony Tygrys(...), ale bez aż takich bajerów, wojna,
- Knowing- Zapowiedź- główny bohater znajduje się w posiadaniu listy dat tragicznych przyszłych wydarzeń
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 12 Listopad 2009, 19:38
Moje auto: Opel Astra G
Chycu napisał/a:
Ja muszę się zgodzić z lukbudem... Serial przewyższa film pod względem długości- skoro już mówić o długich jesiennych wieczorach... Zależy jeszcze jaki kto lubi klimat...
No to może coś dopiszę... wolę seriale bo po prostu można się wkręcić w fabułę, która trwa dłużej niż średniej długości film- kończy się i często pozostaje niedosyt A serial... w zależności- jedne się ciągną, inne mają wartką akcję, która trwa przez parę sezonów (czasem jednak idzie w złą stronę patrząc na Prison Break ;D )
No to może napiszę co widziałem i co ewentualnie bardziej polecam...
1. Prison Break- 1 sezon- 4 razy, 2gi- 3, 3-2 a czwarty tylko raz umiałem zdzierżyć- dlatego polecam szczególnie 1 i ewentualnie 2... potem szkoda czasu
2. LOST- nie oglądałem w TVP, dlatego obejrzałem 5 serii w przeciągu miesiąca na kompie- co z tego, że im dalej tym coraz bardziej nierealny jest, ale wciąga niesamowicie!
3. Dexter- serial wyprodukowała stacja SHOwtime, a ona nie robi złych seriali- tak jak pisałem parę postów wcześniej- obecnie leci 4 seria i jak do tej pory, każda seria jest na wysokim poziomie- 3 sezon wyraźnie najlepszy ze wszystkich!! Ale polecam wersję oryginalną, bo z lektorem z TVNu to jakiś dramat.
3. Californiaction- też stacja SHOwtime- Hank Moody (David Duchovny) w akcji... znawcy tematu wiedzą o co kaman ;D
4. Six Feet Under (Sześć stóp pod ziemią)- HBO- a HBO nie robi złych seriali- można go oglądać na TVN-ach, ale ja wolę wersję oryginalną
5. Weeds- wyśmienita czarna komedia
6. Lie to me- spod znaku detektywistycznych- gość wie kiedy przestępca kłamie- spoko zrealizowany serial
7. The Mentalist- podobnie detektywistyczny
8. Desperate Housewives (Gotowe na wszystko)- tego chyba nie muszę opisywać
9. Flash Forward- nowość tego sezonu- polecam
10. V- remake serialu z lat 70/80- dopiero był 1 odcinek, ale zapowiada się zajebiaszczo ;D
11. True Blood- mi się nie podoba specjalnie, ale oglądam ;P
12. KLASYK- Miasteczko Twin Peaks- to chyba wszyscy znają
jest jeszcze kilka fajnych, ale nie będę wyznawał moich wszystkich faworytów :krzesłem: :plff:
yooooł
Ostatnio zmieniony przez lukbud 26 Listopad 2009, 21:45, w całości zmieniany 1 raz
Dla fanów Sci-fi jeśli chodzi o seriale jest jeszcze jedna, a w zasadzie dwie pozycje, których niewolno ominąć... Oglądania na bardzo długi czas...
Stargate SG-1 i Stargate Atlantis... Do tego nakręcili jeszcze bodajże dwa filmy. Jak dla mnie ta seria zajmuje absolutnie pierwsze miejsce.
SG-1 jest 10 sezonów, Atlantisa 5... Tego drugiego trzeba zacząć oglądać w momencie jak w SG1 pojawia się ów motyw(01e09s), ponieważ odcinki obu czasem się łączyły...
Do tego dochodzi jeszcze Tajemnice Smallville- "młody Superman",
z innego gatunku:
- Burn Notice- "spalony" szpieg szuka pracy(fajne),
- Psych- zarąbiście spostrzegawczy gość udaje medium i rozwiązuje zagadki(też spoko:))
P.S. Lukbud... V są już dwa odcinki...:)
osobiście uwielbiam wszystkie filmy o wampirach czarownicach itp
ostatnio moi faworyci
1) The Vampire Diaries fajnie nagrany serial o wampirach
2) Eastwick tu z kolei wilkołak i czarownice
3) Zmierzch... kolejna część wyjdzie w piątek czytałem tez książki Stephenie Meyer na podstawi których został nagrany film... ale są nie do przejścia za duże romansidła
4) Osobliwości narodowego polowania, wędkowania oraz w zimie... świetne komedie rosyjskie wszystkim polecam... wódka lala się strumieniami
4) Largo Winch
5) Efekt motyla 1 i 3cia część 2-ga była słaba...
6) Upiorna noc Halloween dziwnie nakręcony "horror" ale ma coś w sobie i się przyjemnie go ogląda:)
Wysłany: 25 Listopad 2009, 02:16
Moje auto: OPEL astra F 1,4
a ja w sobotę byłeem na "Księzycu w nowiu" i powiem, że był dużo lepiej zrobiony i więcej się działo niż w pierwszej części Rozwalił mnie jedynie tabun szesnastoletnich małolat klaszczących do ekranu jak się całowali lub jak kolesie koszulki zdejmowali :złyy:
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 26 Listopad 2009, 20:46
Wiem że źle wsadzone ale został usunięty temat który wcześniej założyłem na ten temat.
Ja z filmów polecałbym:
Takie z intrygą lub zagadką:
- Secret Window (na podstawie powieści Kinga)
- Mechanik
- Oldboy
Z klasyki (dla mnie):
- Pulp Fiction
- Reqiuem dla snu (Naprawdę genialny film!!!)
Z lekkiego Sci-Fic:
- Equlibrium
- Moon
- The Cube
- Projekt Monster (dość specyficzny film)
Z komedii (głupkowatych:D):
- Ali G in da House
- Not Another Teen Movie
Z horrorów/thrillerów:
- The Blair Witch Project (tylko jedynka)
- The Ring
- Rec
- Mama i Tata (ten jest troszkę wykańczający psychicznie i chory!!)
Z filmów akcji:
- Ronin
- Leon Zawodowiec
- Kurier
Z dramatów i takich tam podobnych i chwilami smutnych:
- Dziwny przypadek Benjamina Buttona
- Siedem Dusz
- Bucket List
Dla ludzi z wytrzymałością dla trudnych filmów:
- Hydrozagadka (polski film wyśmiewający metaforycznie PRL)
- Monty Python (i cyrki i pełnometrażowe filmy)
Oraz inne takie jak:
- Hidalgo - Ocean Ognia
- Pi
Byłem wczoraj na filmie AVATAR jeżeli ktoś lubi Sci-Fi to film naprawdę godny uwagi zarówno efektów jak i fabuły.mi film przypadł do gustu i szkoda że nie poszedłem na 3d lub imax
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum