LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 23:12
Profi turbo to koszt od 10 tys poważnie w górę. Ale możesz podłubać:
-wałki Risse, CatCams (ok 282 stopni)
-port&polish głowicy
-zawory na 3 kąty, odchudzenie zaworów
-lekkie koło zamachowe + plus profi sprzęgło
-odchudzenie auta do gołej blachy
No i do tego strojenie i myśle że ze 150 kucy (zakładając że masz już dBilasa oraz 4-2-1 + 2" wydech) pęknie.
Co do firm, to chyba pozostaje Grabowski, ProjectXS. Chociaż szczerze wątpie żeby chciało im się dłubać w czymś poniżej 2.0... jakby nie patrzeć 150 masz na starcie, a z samego N/A c20xe ludzie wyciskają po 200 kucy. Uturbisz, masz 350 w górę. No i nie zapomnij o trakcji, zawiasie (najlepiej Bilstein B8/Spax) bo o tym często się zapomina...
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 23:32
tak jak cwirek pisze obeznany chopak aczkolwiek cwirku... te 200KM z c20xe jest troche trudno wyciagnąc jesli użytkujesz auto na codzien... bo same wałki + strojenie niewiele dają... tzn max 20KM a musisz wydac ok 3tysie na to... no ale jakby już założyc ITB czyli tak zwane trąbki (troche problemów z tym jest bo trzeba wybebeszyc troche pod maską żeby to zmieścic... ) to podejrzewam że 200KM bez problemu... tylko... spalanie 25l/100km ... :P
A co do turbinek... uturbianie na naprawde porządnych gratach to można wycisnąc te 350KM ... aczkolwiek żeby nie było tak różowo - cenowo to wychdzi jak 3 lub 4 corsy :P :P dlatego no ... zalezy co kto lubi xP zawsze można uturbiac na podzespołach c20let'a... i wtedy ma sie te 210KM z łatwa możliwością podkręcania
a co do trakcji... w moim c20xe seryjnym prawie... jest trudno o trakcje wiec no... ciężko z tym :P tylko slicki wchodzą w gre
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21 Sierpień 2009, 07:48
west napisał/a:
pytanie z innej beczki:
czy silniki od Voxów ( Anglików) różnią się klamotami od wersji EU? czy wszytko idealnie pasuje?
Same silniki pod względem konstruki są te same. Chyba tylko skrzynia jest po innej stronie i tak samo z przekładnią kierowniczą. Ale konstrukcyjnie to na 90% to samo, tyle że na odwrót :hyhy:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum