Wysłany: 27 Maj 2008, 17:30 Problem z kierownicą- Corsa B
Witam mam problem. gdy jade powyzej 80km/h to kierownica zaczyna wibrować i się poruszać zbieżność mam dobra bo bylem zrobic wymienialem koncowke drazka po lewej stronie myslicie ze przyczyna moze byc prawa? czy cos jest nie tak z felgami ta prawa nie daje znaku ze cos zlego sie dzieje. a i jak hamuje to autko odbija w lewo nie mam pojecia co jest nie tak nie dawno go kupilem. opel corsa 1,2
Ostatnio zmieniony przez lukbud 25 Luty 2009, 18:19, w całości zmieniany 2 razy
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 27 Maj 2008, 18:46
Moje auto: Opel Astra G
Po 1, sprawdzić ciśnienie w oponach- może coś ubyło i dlatego ściąga przy hamowaniu...
A wibracje... może są źle wyważone koła??? U mnie wibruje przy 120 km/h ale przy 130 już niczego nie czuć :D Tu był właśnie stawiał na wyważenie opon.
pozdro
A może właśnie ten drążek kierowniczy?? a może ściąga ci na lewo bo w lewym kole z przodu, albo w prawym z tyłu klocki hamulcowe ci się zaczynają kończyć. Albo masz tak jak ja- nieszczelny układ hamulcowy i przy gwałtownym hamowaniu ściąga. Mnie ściągało w prawo bo miałem z tyłu w lewym kole takie coś.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 30 Maj 2008, 22:48
Moje auto: ASTRA G
jeżeli chodzi o wibracje w czasie jazdy to stawiałbym na wyważenie kół. a co do hamowania jest taka opcja, że któryś z zacisków hamulcowych z przodu jest zapieczony. Zacznij od kół
majonez147 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 31 Maj 2008, 09:27
klocki wymienialem 3 tygodnie temu cisnienie w kolach jednakowe. zbierzność dobra. nie wiem jak z wyważeniem. może faktycznie ten drugi drazek jest trafny ale nie stuka i nie wykazuje luzow
lukasi525 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 31 Maj 2008, 17:33
wywaz kola a jak nie przestanie to ci napisze W CZYM JEST PROBLEM
a ja na sam początek bym sprawdził czy koła są dokręcone!
majonez147 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 17:43
koła są dokręcone....jak dostane wypłatę to skoczę wyważyć koła może one mi coś powiedzą
lukasi525 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 5 Czerwiec 2008, 21:57
kolego czy masz orginalne kola oplowskie czy jakies od innego samochodu
Dżola [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 08:04
Ja też zauważyłam, że przy ostrym hamowaniu kierownica odbija mi lekko w lewo, tata powiedział mi, że warto byłoby zobaczyć co dzieje się z bębnami (mniejsza sprawność jednego z nich powoduje ściąganie, bo wiadomka nierównomiernie hamują) :roll:
cwirus88 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 10:26
majonez147, albo źle wyważone koła i brak pierścieni centrujący o ile masz nie oplowskie felgi. Ja miałem źle moje alusy wyważone i drgało jak syn źle prowadzącej się matki...pojechałem założyć nowe gumy, wyważyć i gra
poeta_666 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 27 Czerwiec 2008, 23:51
Tak bardzo ważna rzecz przy alu innej marki niż opel pierścienie centrujące objawy są takie że przy prędkości np 110km kierownica mocno drży a przy większej już nie zakładamy pierścienie i po krzyku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum