Witam,
Planuje zmienic zegary w corsie i mam pare pytan, bo nie znalazlem odp na forum.
Z tego co sie zorientowalem immo jest poza zegarami, wiec czy bedzie z nim problem po podpieciu nowych zegarow?
Jezeli trzeba robic adaptacje, to prosze podpowiedziec jakie kody potrzebuje i mniej wiecej jak to zrobic.
Mam opeltecha2, ale nie laczylem sie jeszcze z zegarami, bo musze przejscowke zrobic na pin syganalowy do zegarow.
Bede wdzieczny za kazde info.
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz
jaką przejściówke?ja robie przez OBDII
immo jest w zegarze,muszi miec car pass taka karta kodowa dodawana do auta z pinami... do immo ,radia i kodem cyfrowym kluczka.
z zegarami sie nie trzeba łączyc tylko z immobiliserem
[ Dodano: 9 Luty 2009, 09:23 ]
no albo immo readerem wyjać pin z immo z zegarów
hildek [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Luty 2009, 10:51
Fahoo napisał/a:
jaką przejściówke?ja robie przez OBDII
immo jest w zegarze,muszi miec car pass taka karta kodowa dodawana do auta z pinami... do immo ,radia i kodem cyfrowym kluczka.
z zegarami sie nie trzeba łączyc tylko z immobiliserem
[ Dodano: 9 Luty 2009, 09:23 ]
no albo immo readerem wyjać pin z immo z zegarów
Tez sie lacze przez OBD2. Piasalem o przejsciowce rs na rs - cross na 7 i 9 chyba pin ( ten na zegary), ale z tego co piszesz to nie trzeba z zegarami sie laczyc. To w takim razie potrzebne jest zmienianie czegokolwiek, skoro immo siedzi osobno (bo siedzi osobno, sprawdzilem namacalnie-tylko nie wiem czy ma jakakolwiek synchronizacje z zegarami)?
Z tego co zrozumialem nie bedzie problemu po zamianie zegarow tak?
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz
jak zmienisz zegary na inne to nie odpalisz auta...w nowych zegarach muszisz poprogramowac piny z car pass lub jesli nie masz to przed zdemontowaniem starych wyciagnąc pin z nich i to cała filozofia
hildek [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Luty 2009, 01:08
Fahoo napisał/a:
jak zmienisz zegary na inne to nie odpalisz auta...w nowych zegarach muszisz poprogramowac piny z car pass lub jesli nie masz to przed zdemontowaniem starych wyciagnąc pin z nich i to cała filozofia
Oki, dzieki za info. Pin mam (rozumiem, ze jest to security code), czy jest mozliwosc zrobienia tego ab-comem? Jezeli nie, to czy moge prosic o wskazowki, czym zabrac sie samemu do tego? pzdr
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz
ab com to kiszka i nie radze ci nim robic czego kolwiek...juz sam fakt iz nie posiada blokow pomiarowych daje do myslenia ...nie prcuje do konca w standardzie/protokole obd2 i mozna cos uszkodzic w ECU
No wiem, dlatego właśnie napisałem, że na szczęście w Corsie B nie ma takiego problemu
hildek [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 15 Luty 2009, 00:06
Fahoo napisał/a:
ab com to kiszka i nie radze ci nim robic czego kolwiek...juz sam fakt iz nie posiada blokow pomiarowych daje do myslenia ...nie prcuje do konca w standardzie/protokole obd2 i mozna cos uszkodzic w ECU
a masz jakis lepszy soft? pod fejsa na max232?
ps. ab-com ma bloki pomiarowe.
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz
PiotrK65, sory poj..myliłem sie myslalem o opel-tech2 :dobani:
ab-com jak najbardziej jest ok i sa bloki pomiarowe;p moj błąd
zawodowo nie zajmuje sie oplami robie audi,vw,skoda,seaty jako hobby...opla robie jak musze bo uzytkuje takie autko
acerek2 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 7 Lipiec 2009, 11:35
witam a jak wyjme zegary aby wymienic zarowki to tez mi sie zablokuje immbi.corsa c
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:41, w całości zmieniany 1 raz
hildek [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 7 Lipiec 2009, 12:56
Nie powinienes miec problemow. pzdr
Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:38, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum