Przesunięty przez: Kaszubski
11 Lipiec 2016, 18:28
Zmiana zegarow Z10XEP
Autor Wiadomość
 hildek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 8 Luty 2009, 16:33   Zmiana zegarow Z10XEP

Witam,
Planuje zmienic zegary w corsie i mam pare pytan, bo nie znalazlem odp na forum.
Z tego co sie zorientowalem immo jest poza zegarami, wiec czy bedzie z nim problem po podpieciu nowych zegarow?

Jezeli trzeba robic adaptacje, to prosze podpowiedziec jakie kody potrzebuje i mniej wiecej jak to zrobic.
Mam opeltecha2, ale nie laczylem sie jeszcze z zegarami, bo musze przejscowke zrobic na pin syganalowy do zegarow.

Bede wdzieczny za kazde info.

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 9 Luty 2009, 09:22   

jaką przejściówke?ja robie przez OBDII
immo jest w zegarze,muszi miec car pass taka karta kodowa dodawana do auta z pinami... do immo ,radia i kodem cyfrowym kluczka.
z zegarami sie nie trzeba łączyc tylko z immobiliserem

[ Dodano: 9 Luty 2009, 09:23 ]
no albo immo readerem wyjać pin z immo z zegarów
 
 
     
 hildek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 9 Luty 2009, 10:51   

Fahoo napisał/a:
jaką przejściówke?ja robie przez OBDII
immo jest w zegarze,muszi miec car pass taka karta kodowa dodawana do auta z pinami... do immo ,radia i kodem cyfrowym kluczka.
z zegarami sie nie trzeba łączyc tylko z immobiliserem

[ Dodano: 9 Luty 2009, 09:23 ]
no albo immo readerem wyjać pin z immo z zegarów


Tez sie lacze przez OBD2. Piasalem o przejsciowce rs na rs - cross na 7 i 9 chyba pin ( ten na zegary), ale z tego co piszesz to nie trzeba z zegarami sie laczyc. To w takim razie potrzebne jest zmienianie czegokolwiek, skoro immo siedzi osobno (bo siedzi osobno, sprawdzilem namacalnie-tylko nie wiem czy ma jakakolwiek synchronizacje z zegarami)?

Z tego co zrozumialem nie bedzie problemu po zamianie zegarow tak?

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Luty 2009, 20:40   

jak zmienisz zegary na inne to nie odpalisz auta...w nowych zegarach muszisz poprogramowac piny z car pass lub jesli nie masz to przed zdemontowaniem starych wyciagnąc pin z nich i to cała filozofia
 
 
     
 hildek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Luty 2009, 01:08   

Fahoo napisał/a:
jak zmienisz zegary na inne to nie odpalisz auta...w nowych zegarach muszisz poprogramowac piny z car pass lub jesli nie masz to przed zdemontowaniem starych wyciagnąc pin z nich i to cała filozofia


Oki, dzieki za info. Pin mam (rozumiem, ze jest to security code), czy jest mozliwosc zrobienia tego ab-comem? Jezeli nie, to czy moge prosic o wskazowki, czym zabrac sie samemu do tego? pzdr

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 12 Luty 2009, 22:46   

ab com to kiszka i nie radze ci nim robic czego kolwiek...juz sam fakt iz nie posiada blokow pomiarowych daje do myslenia ...nie prcuje do konca w standardzie/protokole obd2 i mozna cos uszkodzic w ECU
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Luty 2009, 22:49   

Na szczęście w Corsie B nie ma takich problemów, wymieniłem zegary i wszystko działa bez zarzutu.
 
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 13 Luty 2009, 18:57   

PiotrK65, bo nie masz immo w zegarach :wykrzyknik:
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Luty 2009, 19:08   

No wiem, dlatego właśnie napisałem, że na szczęście w Corsie B nie ma takiego problemu
 
 
     
 hildek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 15 Luty 2009, 00:06   

Fahoo napisał/a:
ab com to kiszka i nie radze ci nim robic czego kolwiek...juz sam fakt iz nie posiada blokow pomiarowych daje do myslenia ...nie prcuje do konca w standardzie/protokole obd2 i mozna cos uszkodzic w ECU


a masz jakis lepszy soft? pod fejsa na max232?
ps. ab-com ma bloki pomiarowe.

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
7 postów - warn
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 Fahoo
Master of diagrams



Informacje
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246
Skąd: Białystok
Wysłany: 15 Luty 2009, 12:36   

PiotrK65, sory poj..myliłem sie myslalem o opel-tech2 :dobani:
ab-com jak najbardziej jest ok i sa bloki pomiarowe;p moj błąd
zawodowo nie zajmuje sie oplami robie audi,vw,skoda,seaty jako hobby...opla robie jak musze bo uzytkuje takie autko
 
 
     
 acerek2
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 7 Lipiec 2009, 11:35   

witam a jak wyjme zegary aby wymienic zarowki to tez mi sie zablokuje immbi.corsa c

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 hildek
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 7 Lipiec 2009, 12:56   

Nie powinienes miec problemow. pzdr

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Ostatnio zmieniony przez 7 Lipiec 2009, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Wyposażenie wnętrza » Zmiana zegarow Z10XEP
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.