Silnik i osprzęt - Głowica a pokrywa zaworów (C12NZ)
MoFE Technology - 4 Maj 2014, 18:17 Temat postu: Głowica a pokrywa zaworów (C12NZ) Witam was bardzo serdecznie.
Pisałem ostatnio tutaj o moich problemach i o tym jak wylatuje mi płyn z zbiorniczka cieczy chłodzącej wraz z powietrzem. W płynie znalazłem jawne plamy oleju i stwierdziłem że czas wziąć się za ściąganie głowicy
Dziś w przeciągu 2 i pół godziny na spokojnie ściągnąłem głowice, ale mam jedno ale...
Otóż głowica jest połączona z pokrywą zaworów poniżej zdjęcie:
http://zapodaj.net/cdf27d8bc5f5e.jpg.html
I tu moje pytanie czy oddając do szlifu głowicę muszę rozdzielić tą górną część? Bo szczerze nie wiem jak ją rozdzielić i czy wiąże się z czymś poważnym. Podczas ściągania głowicy wszystko ustawiłem na znaki i chciałbym tak z powrotem złożyć żeby nie było żadnych problemów, więc boję się kręcić wałkiem itd. No chyba że to banalnie proste a ja nie zdaje sobie z tego sprawy
A teraz tak z innej beczki dodatkowo. Podczas rozbierania wszystkiego znalazłem coś takiego:
http://zapodaj.net/0894493125075.jpg.html
jest to jakiś grzybek i to podciśnienie które już było raz klejone ! Idzie do prawdopodobnie przewodu od serwa. Czy ten grzybek jest ważny ? Jest w nim jeszcze większy przewód i on idzie do monowtrysku. Ogólnie to mogę gdzieś to kupić ? Ma to jakąś poprawną nazwe ?
Pozdrawiam !
mike - 4 Maj 2014, 20:36
Pokrywę zaworów zostaw przykręconą dlatego że; jeśli zakład w którym będziesz planował głowicę będzie wykonywał sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego (lub dopłacisz za tą usługę) to przyda im się pokrywa zaworów która będzie przykręcona.
|
|
|