Tuning optyczny i mechaniczny - Chipowanie Corsa D 1.4
Norbi545 - 4 Maj 2014, 00:53 Temat postu: Chipowanie Corsa D 1.4 Cześć. Ostatnio sobie szperałem trochę po allegro i znalazłem chip do Corsy D, co wgl powiecie o chipowaniu tego samochodu, jakie są wasze opinie i co powiecie o tym : http://allegro.pl/chip-tu...4168720138.html .
Kaszubski - 4 Maj 2014, 10:58 Temat postu: Re: Chipowanie Corsa D 1.4
Norbi545 napisał/a: | Cześć. Ostatnio sobie szperałem trochę po allegro i znalazłem chip do Corsy D, co wgl powiecie o chipowaniu tego samochodu, jakie są wasze opinie i co powiecie o tym : http://allegro.pl/chip-tu...4168720138.html . |
Poczytaj sobie opinie o tej firmie i ich wynalazku. Na jakimś forum czytałem opinie osoby, która zakupiła ten magiczny sprzęt i udała się na hamownie- żadnego przyrostu mocy.
Co śmieszniejsze oferują nawet chipy do zwykłego diesel'a 1.7 isuzu, z którego naprawdę nie da się nic wykrzesać (gdyby miał turbinę to i owszem... no ale nie ma, więc nie ma nawet jak go podkręcić).
Skontaktuj się z jakimś profesjonalnym zakładem od zwiększania mocy w autach, zapłacisz na pewno dwa, trzy razy tyle (albo i więcej) co za to śmieszne urządzenie, ale będziesz wiedział za co wydałeś pieniądze.
michalck - 4 Maj 2014, 11:22
Zajeb..ista strata pieniędzy. Lepiej kupić wkładkę K&N i na pewno więcej poprawi, chociaż nieznacznie ale poprawi. Podstawa to dobry chip w sterowniku: bez hamowni pod dany samochód i jego stan techniczny to koło 500zł, przynajmniej w mojej okolicy w dieslu. W benzynie, wypadało by zrobić cały dolot, układ wydechowy i wtedy kompa. Chociaż nie wiem czy jest sens dłubania w 1.4. Nie wiem co chcesz uzyskać.
Taki pseudo chip to nic innego jak oszukiwanie sterownika. Są takie boxy dostępne na ebay i ponoć działają ale koszt takiego to koło 2000zł.
CJ - 4 Maj 2014, 22:21
Strata pieniędzy Z gów*a bata nie ukręcisz niestety, a takim czymś jest wolnossąca benzyna. No chyba, że zainwestujesz trochę PLN w dolot, wydech, ale to i tak wiele koników i niutonków nie da
alehandro - 8 Styczeń 2017, 11:45
Pozostają magnetyzery;)
W wolnossącej benzynie o tej pojemności i bez turbo ciężko coś ukręcić. To co chłopaki napisali. Dolot i cały wydech od kolektora i wtedy parę procent choć lepiej zainwestować to w ładną felgę:)
heyhur - 9 Luty 2017, 10:00
Jeżeli koszt powyżej 2k to lepiej zastanowić się nad swapem na 1.6 choćby 100-120 koni w zupełności by wystarczyło
|
|
|