To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Tuning optyczny i mechaniczny - Corsa B - Tuning Mechaniczny Czyli zrób to sam

Anonymous - 20 Luty 2009, 23:31

spidan napisał/a:
Cwirek ma racje, czipy dają "tanie konie" w silnikach z turbiną bez różnicy czy to benzyna czy diesel. W naszych corsach na wzrost mocy masz dwa wyjścia: albo tak jak cwirek podpowiada albo inny silnik tz. swap



no tak w zasadzie myślałem nad innym silnikiem np. od Calibry ale doszedłem do wniosku że to przecież Corsa, a podstawa to jest to małe R w kółku nie ?:-) Dzięki wszystkim za rady, będę pracował nad silnikiem w stylu Cwirka. :-)

Anonymous - 22 Luty 2009, 19:58

cwirus88 napisał/a:

7)Odchudzenie koła zamachowego - ok 150 zł - jakbyś chciał namiary na gościa który to robi PORZĄDNIE to napisz mi PW.


Nie jestem znawcą ale z odchudzaniem koła zamachowego bym nie przesadzał, silnik szybciej będzie wkręcać się na obroty ale na niskich obrotach będzie pracować nierówno.

Anonymous - 22 Luty 2009, 22:35

pabael napisał/a:
ale na niskich obrotach będzie pracować nierówno.


ja mam koło 3,75 kg z seryjnych 6,1 i taki objaw nie występuje w żadnym zakresie obrotów.

Anonymous - 23 Luty 2009, 16:25

no wkońcu znalazłem coś takiego o co mi chodziło , czyli poradnik jak można podnieść moc corsiny ;) ... powiedz mi cwirus88, czy wszystko z tego co wypisałeś trzeba robić pokoleji czy np. splanować głowice można poza kolejnością;p
Anonymous - 23 Luty 2009, 19:14

hmm kolejności jako takiej nie ma :P

najpierw najlepiej głowice rozebrać na części pierwsze i zawieść ją do planowania, w między czasie odchudzić zawory i wypolerować je na lustro, wymienić uszczelniacze, potem złożyć głowicę do kupy i dotrzeć zawory.

A reszta:

-jeżeli chodzi o przepustnice to musisz koniecznie rozwiercić kolektor ssący bo np. przepustnica z c18nz jest o wiele większa aniżeli gardziel kolektora dolotowego.
-rozebrać silnik
-wsadzić graty
-złożyć z powrotem
-cieszyć się z jazdy :P

Anonymous - 24 Luty 2009, 12:40

aha ;p z tego co piszesz to chyba tylko łatwo się to pisze bo niewygląda mi to na łatwą robote ;p :szok:

A powiedz mi ile to znaczy delikatnie liznąć głowice 1mm , 1cm ?

Anonymous - 24 Luty 2009, 13:06

jak sie nie znasz to oczywiście nie jest to łatwa robota, a warsztaty za robotę przy głowicy krzyczą straszne pieniądze :zdziwko:

co do liźnięcia głowicy to nie ma sensu jej za bardzo doprężać (im więcej splanujesz tym większy stopień sprężania)

do efektu kosmetycznego wystarczy głowicę liznąć o jakieś 0,1-0,3 mm, to wystarczy :ok:

Anonymous - 24 Luty 2009, 16:57

no niestety niedam raczej rady dojść do głowicy samemu , może uda mi sie znaleść kogoś taniego ;p

A co można zrobić najprościej bez wyciągania połowy silnika itp ;p

Anonymous - 24 Luty 2009, 17:47

marces napisał/a:
A co można zrobić najprościej bez wyciągania połowy silnika itp ;p


hmm najprościej? to chyba tylko wtryskiwacz większy wtryskiwacz oraz przepustnica. Możesz pokombinować z zestawem c16nz / c18nz.

Anonymous - 25 Luty 2009, 10:18

ok majster :) będe kombinował dzieki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group