To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Układ zawieszenia - wkład amortyzatora

Adammmd2 - 12 Sierpień 2013, 18:00
Temat postu: wkład amortyzatora
Witam poszukuje wkładu do amortyzatora o wymiarach 42mm szerokości i wysokości 315mm (ewentualnie może być 305mm lub 325mm), posiadam zawieszenie gwintowane lecz muszę jeden wkład wymienić i nie mogę nigdzie znaleźć o takich wymiarach. Jeśli taki temat już był to przepraszam za spam lecz nie mogłem znaleźć. Z góry dziękuje za pomoc :piwo:
Anonymous - 13 Sierpień 2013, 07:24

A na stronie producenta?

A czy na pewno masz wymienialne wkłady?

Adammmd2 - 13 Sierpień 2013, 12:12

a więc to jest z firmy mts technik i na stronie producenta nie można dostać wkładów, a wkład jest wymienny ponieważ mam go wyciągniętego
Anonymous - 13 Sierpień 2013, 19:12

Dziwne, moje się nie wyjmują......
Ale do rzeczy.
Pozwoliłem sobie skopiować post z forum CA


Cytat:
Z racji tego, że (prawie) wszyscy mają zdłubane zawieszenia poruszam temat dość istotny a mianowicie amortyzatory. Owszem można pakować kasę w gwinty i blisteiny itp.
natomiast i one mogą nie spełniać swojej roli w pełni, z racji tego, że są strojone pod cięższe budy (a nie wydmuszki jakich tu sporo - i słusznie ;D )
Po tym jak sobie dobierzemy sprężynę ( mam tu na myśli szczególnie silniki <1,6, które z racji ich mniejszej wagi i konsekwentnie mniejszego nacisku na oś, dla których dostępne sprężyny do CB i Tigry, są za twarde, a progresywne "nie działają" tak dobrze jak by mogły) (a tylne sprężyny to już w ogóle (wydmuszki))
Czas więc "uszyć sobie na miarę" amortyzator.
W Poznaniu mamy dwóch magików.
Jeden, warsztat z Fabianowa jest tańszą opcją - ceny zaczynają się od ok.70-80zł/oś (!)
i robią wszystko pod zamówienie (na Fabianowie raczej mówi się "twardsza seria, twarde, beton, łamacz kręgosłupów" a na Rzepińskiej bardziej chętnie przyjmują wartości liczbowe, choć są drożsi (ok 170% względem Fabianowa) i dłużej trzeba czekać.) a więc można sobie dobrać zakres pracy, w tym nawet różne reakcje na dobicie i odbicie i twardość.
Na Rzepińskiej z olejowych przerabiają również na olejowo-gazowe, choć osobiście polecam pozostać przy tym z czym się przyszło.
W każdym razie oba polecam.
Rzepińskie amory są katowane przez moich znajomych na SuperOesach poznańskich przez ponad 3 lata i nic się z nimi nie dzieje,
Fabianowskie wysrały się równo po dwóch latach, na raz przednia oś - więc to dobry znak, że trzymają tak samo do końca -ale też przez 2 lata łatwego życia nie miały.
Ogólnie oba warsztaty są bardzo chwalone w środowisku poznańskim.
Jedna istotna uwaga:
Jeżeli będziecie dzwonić, to z konkretami - jakąś wagą, wysokością obniżenia, rodzaju potrzeb (gdzie będą używane, w jakich warunkach) i najlepiej z konkretnymi propozycjami dot. skoku i twardości, bo jeśli zadzwonicie, "że Panie, ja bym tego no, chciał twarde zawieszenie jak najtaniej, nie ?!" to wam odłożą słuchawkę.

Oczywiście, w obu zakładach służą radą i doświadczeniem, nawet przez telefon, ale miejcie konkrety ! :)


60-176 Poznań, ul. Rzepińska 13
wielkopolskie
Tel.: 618689940



Z olejaków robią też gazowo-olejowe, ale zasadniczo polecam albo z gazu robić gaz pod zamówienie, albo z oleju zostać na oleju.
Tu rządzi Pan Mgr inż. Marek Kantorski

lub też

Fabianowo 22
60-005 Poznań
woj. wielkopolskie

Tel.: 061 8304230

Równie dobre, tańsze (robią nawet w kilka godzin) po dwóch latach amory się wysrały, równo jeden i drugi w tym samym czasie, ale ale, dwa lata katowania bez problemu.
ceny od 80 zł za oś


Zadzwoń i pytaj.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group