Układ zawieszenia - Męczarnia przy skrecie w prawo...
lucas330 - 17 Czerwiec 2013, 15:56 Temat postu: Męczarnia przy skrecie w prawo... Witajcie.Przeszukalem forum ale nie znalazłem podobnego problemu.Samochod przy skrecie w prawo(np.zawracanie) robi mega slad na asfalcie.Przednie lewe kolo wyklada sie mocno górną czescia opony do zewnatrz i wydaje [color=red]sie[/color] jakby tyl samochodu pchał całe auto,koło nie jedzie po okregu tylko sie slizga na zewnątrz.Ustawialem juz zbieżnosc,kąty są nieregulowane a na poduszkach amorów nie ma luzu.Kierownica po skrecie w lewo wraca a w prawo - trzeba jej pomagac...Nie mam juz zdrowia do tego samochodu,objezdzilem kilku mechanikow i najlepiej jakbym caly przod wymienil włącznie z drazkami,amorami i poduszkami!!Moze mial ktos taki przypadek?Masakra jest jak popada deszcz,bo auto nie skreca w prawo tylko sunie do przodu jak koła są skrecone.Nawet na raz sie nie da zawrocic jak nie mam co najmniej 30 m srednicy,masakra :ojj:Za długa koncówka drążka moze?Pozdrawiam.
Zyzio - 17 Czerwiec 2013, 16:17
Popraw pisownię (4pkt Regulaminu) bo inaczej post poleci do kosza.Czas 24godziny.
DAMIAN1991 - 17 Czerwiec 2013, 16:18
Możliwe że złe drążki (drążek) , A nie masz skrzywionego czegoś? Co do Kątów teoretycznie są nie regulowane ale jeśli wychodzą straszne różnice(przy zbieżności) To może pod Tym kątem patrzeć ?
A i Sprawdź Sprężyny ( niedawno kolega Zyzio przerabiał problem Ciężkiej Pracy układu kierowniczego i była to Sprężyna pęknięta )
Dodam od siebie(żeby nie pisać posta) że jeszcze wymieniłem łożyska mcphersona.(Zyzio)
Poprawiłem jak by komuś to przeszkadzało - jeden błąd w całym poście jest do zniesienia
lucas330 - 17 Czerwiec 2013, 17:06
No własnie na zbieżnosci wyszło ok.Zbieżnosc robiłem w dobrym warsztacie na maszynie Hunter Hawk Eye z kamerami i wogole na bogato :lolo: Problem jest tylko przy skręcie w prawo,ewidentnie widac ze kolo górą wykłada sie w strone lewego reflektora.Nie chce na ślepo wymieniać częsci ale chyba bede musiał :pff: Tak jak pisałem:poduszki amortyzatorów są ok,sprężyny też,ogólnie nie ma luzów nigdzie wiec nie mam pomysłów już :smutas:
Przychodzi mi do głowy jeszcze czujnik kąta skrętu(ten od EPS) ale czy to by mialo wpływ?
DAMIAN1991 - 17 Czerwiec 2013, 17:33
Brzmi Jak byś miał coś z z Drążkiem albo Wahaczem .. Ale to by wyszło na zbieżności
lucas330 - 17 Czerwiec 2013, 17:56
Chyba wymontuje drążek kierowniczy i pojade do sklepu sprawdzic czy nowy bedzie tej samej dlugosci.Jesli tak to bez sensu kupowac skoro mój jest dobry :uuu: Jak to nie pomoze to pojade na CPN i kupie 5 l benzyny i ją podpale! :złyy: :złyy: :złyy: :złyy:
Zyzio - 17 Czerwiec 2013, 18:00
Poprawisz te błędy bo kolejny post i dalej to samo jeszcze jeden i poleci nagroda a temat do kosza! :krzyk:
lucas330 - 17 Czerwiec 2013, 18:24
Zyzio napisał/a: | Poprawisz te błędy bo kolejny post i dalej to samo jeszcze jeden i poleci nagroda a temat do kosza! :krzyk: |
Kurde juz poprawialem,nie wiem które jeszcze?Poza tym przeczytaj swoje zdanie i powiedz czy ono ma składnie?Po "dalej to samo"powinna byc kropka....skoro juz mam byc ukarany :pff: :krzyk:
Zyzio - 17 Czerwiec 2013, 18:45
lucas330 napisał/a: | Po "dalej to samo"powinna byc kropka....skoro juz mam byc ukarany | jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy.
Zaznaczyłem na czerwoni wyrazy które należy poprawić.
Wracając do tematu jak masz możliwość to sprawdź sprężyny,moje też były ok ; ) lecz jak się okazało pękł zwój może troszkę więcej a sprężyna nie zeszła niżej ( jak masz mc pherson na dole jak osiada sprężyna jest taki wypust na którym blokuje się sprężyna) corsa stała równo.Po wymianie sprężyn i łożysk mc phersona problem znikł.
Hornet - 17 Czerwiec 2013, 19:28
DAMIAN1991 napisał/a: | Tym kontem patrzeć ? |
A tego nikt nie widział ?
Yogi97037 - 17 Czerwiec 2013, 19:45
Kolego napisz na priva umówimy się podjedziesz to zobaczę co i jak może coś ci podpowiem też jestem z mińska
Anonymous - 17 Czerwiec 2013, 20:30
Temat zamykam powód znany - Zyzio ostrzegał :zamykam:
|
|
|