To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Silnik i osprzęt - Corsa C 1,0 Problem z silnikiem... SWAP?

agentmariusz - 15 Maj 2013, 19:28
Temat postu: Corsa C 1,0 Problem z silnikiem... SWAP?
Witam

mam Corse z 2002roku w podstawowej wersji z silnikiem o pojemności 1,0

i otóż silnik po przejechaniu 190tyś zaczął brać już trochę olej i zaczęła robić się śmietana,
i przez tą śmietanę tej zimy zamarzła mi odma ;/

i jak się można domyśleć silnik szlak trafił...
jedna grze z braku funduszy i po rozkręceniu okazały się tylko wyklepane panewki dolne wymiana olej itp koszt 150zł wiec jest dobrze
ale jak by tego było mało po 3 tygodniach zaczęły z powrotem strasznie stukać...

no to co :D wymiana panewek i do Żyda

wszystko było by dobrze jak by nie fakt że tego nikt nie chce kupić, zainteresowania brak
prze fakcie że pierwszy właściciel, zadbana, nigdy nie tłuczona i zdaje mi się że cena 7tyś też nie jest aż wygórowana ?



jeszcze jak by było mało ;/ padł komputer od gazu i nie chodzi na gazie ;/


wiec przyszedł czas na remont :D

i mam dylemat...


mam do kupienia za 4tyś Corse c silnikiem 1,8
bądź że 2tyś z silnikiem 1,2

a jeszcze bez problemowo silnik 1,0 za 1tyś zł z miesięczna gwarancją...



tylko.. opcja 1 i 2 jest taka że będzie trzeba ciąć podłużnice i spawać nowe mocowania silnika...
a czy zawieszenie w sensie amortyzatory hamulce itp od 1,8 będą pasować do 1,0 budy czy trzeba coś przerabiać ?

co mi koledzy drodzy doradzicie...
bo szczerze mówiąc jestem w szarej du*ie

DAMIAN1991 - 16 Maj 2013, 08:50

Na starcie Popraw Ten Post pod Względem Optycznym i Ortograficznym bo jakoś Śmiesznie się go czyta .

Co do Samego Auta. Mogłeś się nie przyznawać że Chcesz komuś bubla wcisnąć..

A co do Silników. Wieku nie piszę i nie piszesz czego Chcesz od Auta. Swap na 1.8 to najwięcej pracy dla Ciebie ale Pozytyw jest taki ze skoro masz szansę kupić 1.8 z Całą Karoseria to wszystko sobie po przekładasz i będzie latać.
Corsa C z tego ci wiadomo jest nie zależnie od Silnika w Tej Samej Karoserii Różnią się łapy ale mając Cały Samochód je po zmieniasz. Hamulce Pewnie będziesz musiał z Całą zwrotnicą przełożyć bo jak mnie pamięć Nie myli 1.0 Ma mniejsze otwory na pół ośki a na Ośkach z Litra nie pojedziesz za daleko. Cała reszta Typu zawieszenia itp. Są na zasadzie przekładki.Znając życie i Czytając ze zagazowałeś Liter to 1.8 na bank będzie w gazie.. Wtryski do Wymiany, Komputer Gazu tak padł wiec wymiana.. Resztę wprawny gazownik pewnie podłączy.

Co do Przekładki na 1.2 Chronologicznie jak przy 1.8 tylko Zwrotnic nie trzeba zmieniać bo sa takie same.

Chyba odpowiedziałem na twoje Pytania wystarczająco dobrze ?

agentmariusz - 16 Maj 2013, 17:28

mój "klekotek" jest z 2002roku przejechane dokładnie 191tyś

a tą buda z silnikiem jest z 2003r, przejechane 160tyś km i trochę podejrzana cena jak za 4tyś?
czy tylko mi się zdaje ? a 400km trochę daleko jechać jak okaże się nie wypał ;/


a i nikomu nie wciskałem że jest bubel, same superlatywy :) ze chodzi widać stan i wg...
ale naprawdę zainteresowania brak ;/ znajomy sprzedaje też corse 1,7 i mówi że od marca miał 2 oglądających...


a swap bym praktycznie zrobił sam... tylko że znajomy mi powiedział że przy 1,8 jest większa komora i będę musiał przespawać kielichy... a wtedy się już nie będzie opłacać bo nie ustawie prawidłowo geometrii ;/



a kto był by chętny mi pomóc ?
z okolic PIŁY ? dokładnie Chodzież'a żeby mógł podjechać zobaczyć tą corse i powiedzieć że opłaca się jechać po to ? bym był bardzo wdzięczny

i z okolic Warka-Białobrzegi-Grójec mechaniko-waty i mi pomógł (oczywiście za opłatą) w swapie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group