Silnik i osprzęt - Spalone świece , śiwy dym i ostra jazda.
1wtf2 - 31 Sierpień 2012, 23:01 Temat postu: Spalone świece , śiwy dym i ostra jazda. Witam.
To mój pierwszy post na tym forum.
Moja pierwsza Corsa również.
Do rzeczy:
Wymiana świec żarowych (1.5 TD)
Filtr Oleju
Filtr Powietrza.
Filtr Paliwa.
Wymiana Bezpiecznika 80A.
To wszystko z powodu źle palącego samochodu. Problem dość szybki do wykrycia. Spalone świece przepalony bezpiecznik i dzieki temu strasznie długi i męczący rozrusznik start.
Po Całym przedsięwzięciu odkryłem , że sterownik który rozłącza podgrzewanie świec po odpaleniu samochodu z uporem maniaka załącza się znów i to na stałe i dąży do przepalenia żarników. Sterownik jak i przekaźnik znajdują się po stronie pasażerskiej pod plastikiem i idą wiązką do filtra paliwa, układu chłodzenia i silnika.
Moim pomysłem na to jest obejście przekaźnika na wyłacznik czasowy 12v
Moim podejrzeniem jest zła informacja podawana do sterownika z czujników.
Drodzy ludzie, jeśli macie jakieś doświadczenie w tym temacie serdecznie proszę o rady.
Jak sprawdzić czy czujnik działa prawidłowo? Czujnikiem rezystancji?
Na dziś dzień samochód odpalam grzejąc świece a po wystartowaniu odłączając przekaźnik.
Lecz nie dojeżdżam daleko, po wyżej 3 tyś nagle spadają mu obroty do zera.
Czy jest to możliwe , że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzyłem układ? Jeśli tak to jak to sprawdzić i usunąć. Pytam ponieważ dolałem ropy do filtra lecz do połowy i od tamtej pory utrzymuje sie na tamtym poziomie. Gdy odkręcam śrubę na górze filtra to paliwo nie wycieka.
Może powinienem zalać go do pełna?
Co myślicie?
|
|
|