Tuning optyczny i mechaniczny - Corsa C 1.7 DI Tłumik sportowy
georgeby - 4 Wrzesień 2012, 19:46
:gutpost:
Jesteś zbanowany , masz silnik benzynowy , widać że się nie znasz , i do tego udzielasz sie jakbyś wszystko wiedział , tu sie rozmawia o Dieslu nie o benzynie. Do tego masz corse B nie C i nie wiem czemu się tu udzielasz !! :ban:
spidan - 5 Wrzesień 2012, 09:46
georgeby napisał/a: | :
Jesteś zbanowany |
Gdyby był zbanowany to czy mógłby wejść na forum i pisać?
georgeby napisał/a: | :
masz silnik benzynowy |
No ma i to nawet z lpg :uuu:
georgeby napisał/a: | :
widać że się nie znasz |
A po czym to kolego wnosisz?
georgeby napisał/a: | :
i do tego udzielasz sie jakbyś wszystko wiedział |
No akurat to Coś on wie. Poczytaj trochę forum a wycofasz to co napisałeś
georgeby napisał/a: | :
tu sie rozmawia o Dieslu nie o benzynie |
Pisze
georgeby napisał/a: | :
Do tego masz corse B nie C |
A jakie ma to znaczenie? Czy jeśli mam inny pojazd to nie mogę pisać, udzielać rad i zadawać pytań, szukać pomocy?
Wybacz ale to jakieś pokręcone myślenie :cham:
georgeby napisał/a: | :
i nie wiem czemu się tu udzielasz !! |
Bo ma do tego prawo tak jak każdy.
Jeśli dobrze zrozumiałem to szukasz porady. Dostałeś kilka odpowiedzi a to że nie są one po Twojej myśli to już jest niczyja wina. Pozbądź się tej arogancji a uzyskasz więcej pomocy.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem :cmok:
west - 5 Wrzesień 2012, 11:22
Traktor sobie kup, będzie bardziej kopcił i buczał . Napisałem całą prawdę o ropniaku, ludzie też potwierdzają że z g**na bata nie ukręcisz. Masz 18 lat jesteś Świerzy w temacie, motoryzacji. Niestety życie jest takie że niektóre pomysły jakie mamy nie są doskonałe i musimy się z tym pogodzić.... :złyy:
Chcesz robić super tjuning buczących śmierdzących kopcących Diesli kliknij tutaj Sorry, prawda w oczy kole.
Do Tomasza. nie on pierwszy i nie ostatni, który jest mądrzejszy od Polskiego Radia. :zamykam:
georgeby - 5 Wrzesień 2012, 16:50
To dlaczego ma range zbanowany ?
:nocom:
[ Dodano: 5 Wrzesień 2012, 17:30 ]
Wnoszę to po tym ze kolega wyżej napisał : Blow to inaczej próba uzyskania dźwięku z zaworu spustowego
Wcale tak nie jest bo powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach), wylatuje przez zawór upustowy. Zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ na układ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.Dzięki temu również turbina nie traci obrotów, możemy włączyć następny bieg i sprężarka od razu zacznie pompować powietrze, ciśnienie między przepustnicą, a komorą spalania i między przepustnicą, a turbosprężarką jest takie samo, przy czym silnik reaguje na otwieranie i zamykanie przepustnicy inaczej. a Syczenie to efekt uboczny , przy czym fajnie brzmi.
Poza tym denerwujące jest to ze wtrąca się w środku rozmowy z emotikoną ''zamykam'' , każdy normalny by się wkurzył.
Segu - 5 Wrzesień 2012, 20:26
Doba, dajcie już spokój.
Nie ma o co się kłócić.
Tak jak napisałem, to co mi napisali goście z Ulter'a, nie warto bo nie będzie efektu... Przychylę się do rady profesjonalistów.
West - z tym forum Golfa toś Pan pojechał
http://demotywatory.pl/22...tam-czym-jezdzi
west - 6 Wrzesień 2012, 13:42
georgeby napisał/a: | To dlaczego ma range zbanowany ? |
bo mam do tego prawo.
wejdz na strukturę forum poszukaj coś o West`cie to zrozumiesz.
georgeby napisał/a: | Blow to inaczej próba uzyskania dźwięku z zaworu spustowego
Wcale tak nie jest bo powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach), wylatuje przez zawór upustowy. |
czyli tak jak napisałem - czytaj ze zrozumieniem. a teraz ci temat zamykam pyk nima więcej OT
:zamykam: :nocom2: :fkc:
|
|
|