Silnik i osprzęt - Pytanie o element układu zasilania
LukaszS84 - 15 Lipiec 2012, 20:25 Temat postu: Pytanie o element układu zasilania witam super mechanik grzebał w moim silniku i wykrył usterkę której nie potrafił usunąć,
podobno cześć zaznaczona na zdjęciu jest uszkodzona silnik ma bardzo niskie obroty
i potrafi zgasnąć. Mam w związku z tym pytanie jak się nazywa cześć zaznaczona na zdjęciu.
z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam
http://img221.imageshack....corsaawaria.jpg
yosh - 15 Lipiec 2012, 23:22
Jest to zawór recyrkulacji spalin, inaczej ( EGR ).
Jeśli chcesz wykluczyć ewentualną usterkę EGRu to odkręć go a następnie dorób pod jego powierzchnię przylegania podkładkę z cienkiej blaszki, doskonale nadaje się do tego np. puszka od napoju chłodzącego.
Pozdrawiam.
spidan - 17 Lipiec 2012, 14:59
yosh napisał/a: |
Jeśli chcesz wykluczyć ewentualną usterkę EGRu to odkręć go a następnie dorób pod jego powierzchnię przylegania podkładkę z cienkiej blaszki, doskonale nadaje się do tego np. puszka od napoju chłodzącego.
Pozdrawiam. |
Jak coś jest zepsute to się to wymienia na sprawne, bez zabawy w druciarstwo.
yosh - 18 Lipiec 2012, 00:00
spidan napisał/a: |
Jak coś jest zepsute to się to wymienia na sprawne, bez zabawy w druciarstwo. |
Nie namawiam tu nikogo do druciarstwa a jedynie do upewnienia się,
cytuję: Jeśli chcesz " wykluczyć " ewentualną usterkę EGRu........
Pieniążki zawsze można szybko wydać a niepotrzebną część zawsze można odłożyć na półkę, tyle że chyba nie oto chodzi.
LukaszS84 - 21 Lipiec 2012, 15:20
witam. Normalnie masakra wymieniłem egr, wyczyściłem wtrysk, kupiłem nowe świece, kable, oczywiście krokowy tez został wymieniony i silnik przestało trzepać lecz pojawił się nowy problem autko zaczęło robić żabki tzn. naciskam na gaz tak 3/4 i czuje ze się na chwile krztusi a później już jedzie normalnie aha komputer został zresetowany. Mam już jej powoli dość
yosh - 21 Lipiec 2012, 21:14
Sprawdź map sensor i jego przewód podciśnieniowy, ( czarna kostka na grodzi koło zbiorniczka płynu) wężyk mapa czasem pęka przy kolektorze. Warto zweryfikować jeszcze czujnik temperatury silnika, może ma niewłaściwe wskazania, w tej sytuacji warto było by podłączyć pod kompa i porównać temperaturę z wskaźnikiem na zegarach.
LukaszS84 - 6 Wrzesień 2012, 21:34
chciałem odkopać temat wina stała po obluzowanym gwincie świecy w głowicy.
Teraz w końcu mogę się cieszyć tymi 45 kucami nic nie przerywa i ciągnie
do odcinki. Z góry dziękuje za pomoc.
Chciałem dodać ze 3/4 warsztatów w Polsce to normalni zdziercy,
wymienili by prawie wszystko zamiast skupić się na usterce, prawie
miałbym już 3 silnik, sam do wszystkiego doszedłem i bardzo mnie to cieszy
przynajmniej znam budowę całego układu zasilania i rożnych innych
przydatnych rzeczy.
Pozdrawiam
Milion - 7 Wrzesień 2012, 18:16
LukaszS84 napisał/a: |
Chciałem dodać ze 3/4 warsztatów w Polsce to normalni zdziercy,
wymienili by prawie wszystko zamiast skupić się na usterce, |
jak jeszcze coś wymieniają to nie jest tragedia... tragedia to jest jak jedziesz do typa taką corsa na kompa, tam odczytuje błąd czujnika położenia wału i co robi? klika 'kasuj błąd' - a że uszkodzenie cały czas jest w aucie, to po pół sekundy znowu ma ten sam błąd - więc co robi? znowu klika 'kasuj błąd' - i tak 24 razy! (przykład z życia) byle by błąd skasować, kase wziąć i won, następny! To dopiero są zdziercy...
|
|
|