To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Silnik i osprzęt - Corsa D 1.22008

relom - 15 Listopad 2011, 08:38
Temat postu: Corsa D 1.22008
W ciepłe dni było idealnie, teraz po zimnych nocach. Przekręcam kluczyk odpala dodam gazu muli go, dodam lekko gazu muli go ale jedzie, dodam mocniej gazu zgaśnie, odpalam jeszcze raz i jedzie a po pół minuty idealnie już. Ktoś mądry powiedział mi, że to może od gazu, dlatego kilka razy po jeździe przełączyłem na benzynę pochodził na biegu jałowym i wyłączałem z nadzieją na lepsze jutro i do kogo się udać z problemem. Okazało się, że to nie od gazu, bo rano identyczne objawy. Instalacje mam BRC Sequent 24 na oryginalnych wtryskach BRC, filtr powietrza zmieniany był miesiąc temu, świece tak samo. Czy ktoś ma jakiś pomysł? PS. Auto mam od nowości bardzo mały przebieg 28 tys km. Gaz założony od 16 tys km.
spidan - 15 Listopad 2011, 14:52
Temat postu: Re: Corsa D 1.22008
relom napisał/a:
Czy ktoś ma jakiś pomysł?


Nie wiem ile razy już to pisałem, ale powtórzę PODEPNIJ AUTO POD KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY. To nie jest polonez :uuu:
Jelśi auto masz z tak małym przebieg to chyba masz jeszcze gwarancję?

pokemon - 15 Listopad 2011, 16:49

relom,

Fakt spidan ma trochę racji. Masz dość nowe i zaawansowane auto. Możliwe że uszkodziła się jakaś pierdoła bo jednak Corsa D ma dużo elektroniki i stąd masz takie problemy. Jak dasz radę podpiąć pod komputer to daj tutaj na forum znać jakie masz błędy aby innym też w razie czego pomóc :) .

relom - 16 Listopad 2011, 13:41

pokemon napisał/a:
relom,

Fakt spidan ma trochę racji. Masz dość nowe i zaawansowane auto. Możliwe że uszkodziła się jakaś pierdoła bo jednak Corsa D ma dużo elektroniki i stąd masz takie problemy. Jak dasz radę podpiąć pod komputer to daj tutaj na forum znać jakie masz błędy aby innym też w razie czego pomóc :) .

Corsa jest grudzien 2008 i juz nie ma gwarancjii

west - 16 Listopad 2011, 20:59

spidan napisał/a:
PODEPNIJ AUTO POD KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY


:gutpost:

----------------------

relom napisał/a:
Corsa jest grudzien 2008 i juz nie ma gwarancjii


odpowiedź:

spidan napisał/a:
PODEPNIJ AUTO POD KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY. To nie jest polonez


:kijek:

relom - 13 Grudzień 2011, 12:51
Temat postu: Byłem na kompie...
west napisał/a:
spidan napisał/a:
PODEPNIJ AUTO POD KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY


:gutpost:

----------------------

relom napisał/a:
Corsa jest grudzien 2008 i juz nie ma gwarancjii


odpowiedź:

spidan napisał/a:
PODEPNIJ AUTO POD KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY. To nie jest polonez


:kijek:


Nic nie wyszło, mechanik mówi, że wszystki czujniki wporządku, żadnych błędów nie mam, rozkładam ręce...

Pytał tylko, czy świece zmieniałem a ja z 3 tys km temu zmieniałem.

Jakieś pomysły ktoś ma?

paddy - 13 Grudzień 2011, 20:05

a mnie się wydaje ze to przez gaz
nie wiem czy już tak próbowaleś, jak masz możliwość spróbuj kilka dni na samej benzynie,
u kumpla (nie corsa) zawsze cos nie halo z parownikiem, ale jak smigal na paliwie to luzno było

pzdr`

xxyy777e - 13 Grudzień 2011, 20:36

Paddy, nie żartuj. Nie po to zakłada się "tani" gaz aby jeździć na benzynie.
Dużo tego LPG pali ?

paddy - 14 Grudzień 2011, 22:58

aha czyli autor ma szukać rozwiązania wszędzie tylko nie w gazie bo po to założył gazy bo jest tani ...... :uuu:
xxyy777e - 14 Grudzień 2011, 23:10

Mała dygresja. Trochę przypomina mi to sytuację z gazem którą miałem jakieś 10 lat temu.
Miało być tanio i dobrze... Specjalista od gazu twierdził że u niego jest OK i odsyłał do mechanika od silnika, spec od silnika twierdził że u niego również jest OK i powinienem temat skonsultować z gaziarzem. Głupie kółko, traciłem czas i kasę bo wymieniłem niepotrzebnie kupę części... bo może pomoże.
Od tego czasu wyleczyłem się z LPG, mimo wysokich cen ON, jazda starym dieslem jest tańsza od jazdy na Pb95+LPG

jacmaz - 15 Grudzień 2011, 01:17

Mam to szczęście jeżdżąc czwartym samochodem na gaz,że nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów i nigdy nie zamieniłbym autka z gazem na diesla.
xxyy777e - 15 Grudzień 2011, 20:20

Bo chyba nie jeździłeś dieslem. Wysoki moment obrotowy, nie trzeba kręcić, małe spalanie. Zimą są zalety potrafi się sam otrząść ze śniegu.
Masz LPG i brak problemów ? Nie wierzę, ta zabawa w regulacje gazu na wiosnę/zimę (nawet częściej) gdy spadnie temperatura czy pada bardziej deszcz ?

jacmaz - 15 Grudzień 2011, 21:55

Dość często zmieniamy samochody i tak się składa, że diesle też mieliśmy.Osobiście nigdy już nie kupię samochodu z tym silnikiem z wielu powodów o których nie chce mi się pisać,bo każdy doskonale zdaje sobie z nich sprawę.Jeśli chodzi o gaz,to dawno chyba nic o instalacjach LPG nie czytałeś.Mam instalację,której nie trzeba regulować,ponieważ sama automatycznie się dostosowuje.
Pozdrawiam i życzę jak najlepszych wrażeń z jazdy dieslem.

xxyy777e - 16 Grudzień 2011, 14:02

Szkoda, że autorowi wątku samo się nie ustawiło.
LPG to dodatkowy układ w samochodzie. Więcej dodatkowych części i tym samym więcej możliwości uszkodzenia.

przeemmek - 16 Grudzień 2011, 14:55

Kolego miałem podobnie w innym aucie bo vectrze b i z inna instalacją ale u mnie przyczyną był reduktor od gazu.

Dlatego popieram kolegę xxyy777e i wole diesla, nawet mimo to iż mam w swojej corsie filtr dpf:)

Ale powodzenia w naprawie i nie daj się gaziarzom odsyłać do mechanika i odwrotnie bo w taki sposób możesz pól auta wymienić nie naprawić a zbankrutować !

relom - 21 Grudzień 2011, 08:36

przeemmek napisał/a:
Kolego miałem podobnie w innym aucie bo vectrze b i z inna instalacją ale u mnie przyczyną był reduktor od gazu.

Dlatego popieram kolegę xxyy777e i wole diesla, nawet mimo to iż mam w swojej corsie filtr dpf:)

Ale powodzenia w naprawie i nie daj się gaziarzom odsyłać do mechanika i odwrotnie bo w taki sposób możesz pól auta wymienić nie naprawić a zbankrutować !


Specjalnie nie założyłem syfa instalacji tylko markową BRC 24 na oryginalnych wtryskach BRC. Próbowałem jeździć na Benzynie 2 dni i to samo... w zimniejsze dni. Więc nie psioczyć tu na gaz!!!!

[ Dodano: 21 Grudzień 2011, 08:38 ]
xxyy777e napisał/a:
Szkoda, że autorowi wątku samo się nie ustawiło.
LPG to dodatkowy układ w samochodzie. Więcej dodatkowych części i tym samym więcej możliwości uszkodzenia.

Specjalnie nie założyłem syfa instalacji tylko markową BRC 24 na oryginalnych wtryskach BRC. Próbowałem jeździć na Benzynie 2 dni i to samo... w zimniejsze dni. Więc nie psioczyć tu na gaz!!!!

przeemmek - 21 Grudzień 2011, 15:16

Ja w swojej vectrze tez miałem instalacje BRC a się zepsuła! I ja bym stawiał na gaz a to że jeździłeś na benzynie nie znaczy że przyczyna nie leży w gazie. U mnie parownik przepuszczał gaz i zalewał silnik mimo iż tez jakiś czas jeździłem na benzynie.
relom - 22 Grudzień 2011, 14:08

przeemmek napisał/a:
Ja w swojej vectrze tez miałem instalacje BRC a się zepsuła! I ja bym stawiał na gaz a to że jeździłeś na benzynie nie znaczy że przyczyna nie leży w gazie. U mnie parownik przepuszczał gaz i zalewał silnik mimo iż tez jakiś czas jeździłem na benzynie.

z tego co wiem jak auto chodzi na benzynie to elektrozawór odcina na butli dostęp gazu, to jakim cudem zalewa przez parownik jak jeżdzę na benzynie? chyba, że się mylę???

przeemmek - 22 Grudzień 2011, 15:13

u mnie dopiero jak magiki od gazu odłączyli jakiś wąż od gazu padła diagnoza na parownik. Tak mimo jazdy na benzynie był problem. Masz też inna instalację brc więc może też być różnica. Najlepiej znaleźć magików co robią i gaz i benzynę.
relom - 15 Styczeń 2012, 20:19
Temat postu: Odkopuję temat
przeemmek napisał/a:
u mnie dopiero jak magiki od gazu odłączyli jakiś wąż od gazu padła diagnoza na parownik. Tak mimo jazdy na benzynie był problem. Masz też inna instalację brc więc może też być różnica. Najlepiej znaleźć magików co robią i gaz i benzynę.



Dziwne rzeczy się dzieją, auto po 3 dniach stania i minusowych temperaturach ze śniegiem od kopyta odpaliło i nawet nie zająknęło się, teraz sobie uświadomiłem, że jak auto gasło, to zawsze była wilgoć i pada deszcz. Czyli wychodzi na to, że szkodzi mu WILGOĆ a nie temperatura niska. Teraz pytanie, gdzie ta wilgoć się dostaje? co jest wrażliwe na wilgoć?


PS. Dopisuje dziś, żeby was upewnić dziś jest 16 styczeń 3ci dzień z rzędu przy mrozach (a nie przy wilgoci) idealnie pali i odrazu jedzie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group