To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

Prezentacja naszych pojazdów - Srebrno-czarne wozidełko, czyli Corszak by Kaszubski

Kaszubski - 30 Maj 2014, 21:12

Raf02 napisał/a:
Zdjęcia już mi nie wystarczają, kiedy będzie można obejrzeć na żywca? ^^
No ale do pełni szczęścia i efektu brakuje kilkanaście mm w dół, najlepiej -30 :00:
Ahh i te koła, są ładniejsze irmschera :bry:


Hehe, na oględziny zapraszam do siebie ;p
Chyba, że wyskoczyłby jakiś zlocik ogólnopolski w lipcu, czy sierpniu to kto wie, może i tam była by okazja, aby obejrzeć furki Klubowiczów, aaale to pewnie ciężka sprawa do zorganizowania :)

Obniżyłbym ją, wiem że wyglądała by lepiej... ale powiem szczerze, że nieco boje się żeby nie orał przednim zderzakiem o krawężniki, w tej chwili jak dojadę do krawężnika to zostaje mi ok. 1.5cm zapasu :wstyd:
Jeszcze trzeba będzie pogłówkować, mam na oku sprężynki Eibacha- ponoć fura schodzi na nich o 25mm (nie dużo, ale zawsze coś).
Na razie nieco inne plany w głowie :)


DAMIAN1991 napisał/a:
Czarne Akcent pasują Idealnie. Ale a pro kierunkowskazów wolał bym zamontować od Corsy C ( merivy) srebrne ryflowane. Bo te "clear" są śmieszne. Co do Corsy D i B nie kojarzę jak to tam z Pasowaniem było. Ale chyba nie bardzo bo Corsa D ma sporo Ostrych Krawędzi a CB już nie bardzo.


Mówisz, że cleary lipne? Te o których mówisz z Corsy C srebrne ryflowane nawet ciekawe, szczerze powiem, że mi się spodobały- sęk w tym, że chciałem wrzucić coś ciemnego, żeby komponowało się z listwami bocznymi. Namierzyłem na niemieckim ebayu czarne migacze do Signumki/Vectry C - fajnie wyglądają, wymiarowo chyba też nie są bycze i co najważniejsze mocowania wydają się podobne do tych, które są w Corsie B.
Porozglądam się na mieście i zobaczę jak wyglądają te migacze na Corsach C/Merivach- może przymknę oko na to, że są srebrne a nie ciemne :okk:

Wczoraj dojechały do mnie skrzela OPC z Astry H razem z migaczami (dzień po tym jak zacząłem się nad nimi zastanawiać dorwałem je na allegro :D ):

Wyglądają super, ale CB jest na nie za mała- nie ma szans żeby je w jakikolwiek sposób zamontować (szczerze powiedziawszy spodziewałem się tego).
Myślałem jeszcze nad migaczami od Astry H, ale te niestety nie podejdą a wielka szkoda :(


Dzisiaj w Corsie został wymieniony olej i wpadło kilka wcześniej zakupionych gratów- mowa tutaj o srebrnych klameczkach z Viki B i nakładce na ręczny z Aśki G :)





A tutaj jeszcze fotki nakładek aluminiowych Irmschera z Corsy C, dorwałem się dzisiaj do normalnego aparatu więc postanowiłem pokazać jak leżą na aucie:


Kierownica już kompletna z naklejeczką:


I tak teraz prezentuje się wnętrze:



No i od kwietnia w Corsie nie jest tak cicho (pomijając dźwięk ISUZU'owskiego traktora)- radyjko już pięknie gra, sterowanie z kierownicy działa, radyjko zostało przeprogramowane tak aby TID nie stracił żadnych danych- wszystko wyświetla się tak jak w seryjnym radiu :)
I co najfajniejsze odtwarza normalne pliki MP3, więc wszystko co chce mieści się na jednej płytce CD :okk:

I na dzień dzisiejszy to wszystko :)

DAMIAN1991 - 1 Czerwiec 2014, 16:18

Powiem Ci że Magik z Ciebie naprawdę świetnie składasz tego Twojego Corsolota :) Wszystkie drobiazgi ze smakiem- "jaram się" straszliwe Twoim Wozikiem ;)

Co do Tematu Kierunków Wyglądają tak samo jak Corsie B Tyle ze są srebrne. Pasują P&P a Ciemno można je spróbować zrobić folią. Chwila Pracy i trochę foli- powinienem mieć to ew mogę Ci przesłać na 2 kierunki starczy.


No i na Koniec Kwestia obniżenia. Nie dojeżdżać do Krawężników i Można Obniżać :P Jak Ci wspominałem już kiedyś priv Mam Serię omegę a Tarzam wiec Nie dojeżdżam mimo ponad 5 metrów blachy :nc:

Tomasz45 - 1 Czerwiec 2014, 20:07

Bartku śliczna ta Twoja Corsunia aż miło się patrzy te wnętrze to jak w domu pozdrawiam.
Kaszubski - 15 Lipiec 2014, 19:20

Temat nieco umarł, ale plany są nadal i powolutku będą realizowane :)

Wczoraj dojechał do mnie fajny rarytasik, a mianowicie sprężyny wyprodukowane na zlecenie ZENDER'a przez firmę Eibach (z tego co się orientowałem). Obniżenie autka można powiedzieć minimalne, ok. 30-35mm. Zastanawiam się tylko czy aby na pewno dobrze zrobiłem, czy na pewno chcę je pakować do autka... ;p


Kolejny mod nad którym będę się głowił prawdopodobnie za 2-3 tygodnie to poprawa mocy silnika- do obecnego 1.7D ISUZU zostanie dołożona turbina z 1.5TD ISUZU i pompa, oraz zawór MBC. Dzięki temu Corsa powinna być zrywniejsza (podobno tym zabiegiem da się uzyskać ok. 100KM). Co z tego wyjdzie zobaczymy, jak tylko coś ruszy będę o wszystkim pisał :okk:

Tomasz45 - 15 Lipiec 2014, 22:00

Żebyś potem nie haczył o asfalt po tym obniżeniu , bo słyszałem że już niejeden wymieniał miskę olejową po takich obniżeniach.Ale życzę Ci jak najlepiej :powodzenia:
DAMIAN1991 - 16 Lipiec 2014, 20:53

"gool" :brawo1: Wreszcie Będzie Poprawa Najważniejszego :D

Czekam na Montaż :D

Ponadto Widzę że będzie przyrost Mocy wiec Dobre prowadzonko i lekkie Obniżenie się przydadzą :) Nie pamiętam czy masz Rozpórkę przodu ale jeśli nie proponuje za nabyć :)

Tomasz45, Takie obniżenie to poprawa Fabryki faktycznie trzeba będzie zwracać baczniejszą uwagę na pewne wyboje ale misek tak szybko się nie na trzaska :)

Chłopak Jeżdżąc na Tym Obniżeniu stracił Miskę raz A pod Maską było Ciężkie jak Cholera 3.0 Wiec Nie tragizujmy :)

Maćko - 17 Lipiec 2014, 22:12

Przy obniżeniu o nawet 40-50mm nie ma mowy o haczeniu, chyba, że się bez głowy ktoś pakuje przez wysokie krawężniki. Mam -40 i normalnie jeżdżę, parkuję na chodnikach, podjeżdżam pod krawężniki itp. ;)
Raf02 - 17 Lipiec 2014, 23:02

Springi pierwsza klasa :respect: Wsadzaj je, nawet się nie zastanawiaj.
Auto zyska na wyglądzie i prowadzeniu a i dalej powinno się jeździć komfortowo. No i w końcu coś z silnikiem będzie się działo, czas najwyższy :)

Kaszubski - 12 Sierpień 2014, 17:52

Plany trochę stanęły w miejscu, czekam aż zaprzyjaźniony mechanik będzie miał chwilę wolnego czasu, aby nieco zmodyfikować dieselka... jeszcze w tym miesiącu powinno już coś ruszyć, a nawet zakończyć się :okk:

Zastanawiałem się nad zmianą felg, uznałem że czas najwyższy poszukać czegoś nowego, a przede wszystkim większego. Miały być 15'' Steinmetza ST1, ale coś nie mam szczęścia i nie mogę ich trafić (wcześniej jak nie potrzebowałem to było od diabła w dobrych cenach ;p ).

Okazyjnie trafiła się felga, która od dawien dawna baaardzo mi się podobała- problemem była tylko cena i rozmiar... no i właśnie przez rozmiar felgi być może nadal będę musiał "męczyć się" na obecnych Softstar'ach...
A oto nowy zakup- alusy Irmschera, model Sport Star 17'':




Felgi delikatnie mówiąc wymęczone, widać że poprzedni właściciel mocno lubił krawężniki.
Na dniach pojadą do roboty, a kolor będzie dokładnie taki sam jak na Softstarach :okk:

PS: Sorry za jakość zdjęć, ale aparat pojechał "się naprawiać" :yye:

DAMIAN1991 - 20 Sierpień 2014, 01:55

Zakup kozak z Reszta generalnie jak każdy Twój - podziwiam za te Walke z Serwisami aukcyjnymi. Co do Kółek Odważnie ale Myślę że dobrą opcją będzie znaleźienie 2 opon i testy czy spasują bo wszystkich nie koniecznie. Choć jak Ci gadałem Ogarniesz to z Oponkami lepiej się Handluje takimi (ewentualnie oczywiście :) )
Kaszubski - 20 Sierpień 2014, 19:28

DAMIAN1991 napisał/a:
Co do Kółek Odważnie ale Myślę że dobrą opcją będzie znaleźienie 2 opon i testy czy spasują bo wszystkich nie koniecznie.


Za późno- dziś dojechał do mnie komplet oponek ;p
Dunlop Sport SP 9000 205/40/17 - troszkę mięcha mają, na jakiś czas wystarczą :)
Kurier złapał się za głowę jak wskazałem mu auto na którym mają śmigać (wcale mu się nie dziwię) :D


DAMIAN1991 napisał/a:
Choć jak Ci gadałem Ogarniesz to z Oponkami lepiej się Handluje takimi (ewentualnie oczywiście :) )

Mam nadzieje, że nie będę musiał się z nimi rozstawać haha

Przymierzałem je tak "na oko" do obecnych 14'' na oponie 165/65 - o te 3cm to spokojnie są wyższe... ale wydaje mi się, że nie powinno być problemu :okk:
Wystawać za bardzo chyba nie powinny, choć tutaj mam ET38, a nie jak na Softstars ET49... poskładam wszystko do kupy i się zobaczy, na razie nie ma co gdybać :okk:


I powoli zaczynam zbierać części na podniesienie mocy silnika- dziś dojechał Manual Boost Control:


Prawdopodobnie w weekend będę miał wycieczkę do Płocka po pompę wtryskową i turbinę z kolektorem :)
Zobaczymy czy coś dobrego z tego wszystkiego wyjdzie :okk:

Raf02 - 20 Sierpień 2014, 21:02

Ostro pojechałeś z tymi kołami :respect: myślałem że nie będziesz ich pchał do corsy, a jednak :)
Kiedy będą już będą na aucie? Ale będzie kosa ^^

DAMIAN1991 - 22 Sierpień 2014, 00:18

Myślę że mogłeś się jednak pokusić o Coś węższego :) Ale Powiem Ci Zap...sz z tematem Nie przeciętnie :) Naprawdę Zazdroszczę :)
Kaszubski - 26 Sierpień 2014, 20:35

Raf02 napisał/a:
Kiedy będą już będą na aucie? Ale będzie kosa ^^

Planuję w tym tygodniu pozbierać wszystko do kupy i zrobić przymiarkę :)
W sobotę miałem chwilę wolnego i powalczyłem z felgami- Zmatowiłem zewnętrzna część felg. Dzisiaj posiedziałem 6 godzin nad nimi, dokładnie wyczyściłem od wewnątrz, przejechałem jeszcze całości papierem P240 i wszystkie są już w podkładzie:


Nawet ładnie zeszły rysy, myślałem że będzie dużo gorzej :okk:

A przedwczoraj udałem się do Płocka na "mały shopping"- efektem tego jest zakup turbiny z kolektorem, pompy wtryskowej i rury dolotowej z 1.5TD.


Zegar boost jest już w drodze, pozostaje jeszcze zakup uszczelek i... no właśnie, tutaj jest mały problem z dostępnością tej części na pobliskich szrotach: muszę dokupić żeliwny element łączący turbinę z rurą wydechową (4 śruby przykręcane do turbiny, dwie szpilki wystają z łącznika do montażu do pierwszej rury wydechowej):

Mam jeszcze 2 szroty do obskoczenia- mam nadzieje, że tam uda się coś znaleźć :yye:

I to by było na tyle :)

Raf02 - 26 Sierpień 2014, 21:10

Dobra robota!
A co do turbiny to nie myślałeś by ją może wymienić na jakąś inną by było więcej mocy? :00:
Jeśli tego brakującego elementu nie uda ci się znaleźć to zawsze można podjechać do firm które zajmują się takimi rzeczami np. Inochi czy ZTR Tuning, obydwie z Łodzi :pis:

Kaszubski - 26 Sierpień 2014, 21:53

Raf02 napisał/a:
Dobra robota!
A co do turbiny to nie myślałeś by ją może wymienić na jakąś inną by było więcej mocy? :00:

Tyle co będzie w zupełności mi wystarczy. Kolega z forum Tigry przeprowadził taką modyfikację w swoim autku (to właśnie dzięki niemu podjąłem się modyfikacji, z tego miejsca dzięki wielkie za wszelką pomoc i bezcenne porady :okk: ). Moc wzrosła z 60KM do ok. 100-110KM- tyle na pewno mi wystarczy :)

Raf02 napisał/a:
Jeśli tego brakującego elementu nie uda ci się znaleźć to zawsze można podjechać do firm które zajmują się takimi rzeczami np. Inochi czy ZTR Tuning, obydwie z Łodzi :pis:

Dobrze wiedzieć, w razie co będę musiał poszukać namiarów na te firmy :)


A z takich małych pierdółek dorwałem znaczek Holdena na obudowę tylnego zamka:

DAMIAN1991 - 27 Sierpień 2014, 10:28

Bartku jak się wkrecisz to Potem mocy już będzie wiecznie mało :) wiec Pewnie jak nadaży się okazja to i Wieksze turbiny będą wskakiwać :P

Choć 110 Koni z Tego traktora Przypuszczam będzie Odpychać obiecująco :)

Kaszubski - 29 Sierpień 2014, 10:04

DAMIAN1991 napisał/a:
Bartku jak się wkrecisz to Potem mocy już będzie wiecznie mało :)


Hehe, oby nie- mam nadzieje, że nie będę narzekał :D
A dziś odebrałem kolejny element, mianowicie wskaźnik doładowania turbo firmy BLITZ. Chciałem wskaźnik VDO, ale niestety nie udało się znaleźć w powiedzmy sobie "normalnej cenie". Zastanawiałem się na tym z allegro "VDO lookiem", ale stwierdziłem że lepiej troszkę dołożyć, kupić firmową używkę i być pewnym z dokładnego pomiaru :okk:


Do czasu póki nie znajdę przedłużki obudowy licznika Steinmetza/Opel-Projekt będzie musiał być zamontowany na plastusiu przy lewej stronie kierownicy nad nawiewami (żeby nie kleić do floku i go nie niszczyć) :)

[ Dodano: 12 Wrzesień 2014, 16:50 ]
Cześć wszystkim! Dawno się nie odzywałem, więc postanowiłem delikatnie dać znać o tym, że projekt nadal żyje :)

Plany z modami silnika nieco się opóźniają ze względu na brak kolanka turbiny (na żadnym z pobliskich szrotów nie ma 1.5TD, 1.7TD od zatrzęsienia... ale kolanko z tej turbiny nie podejdzie), ale mam nadzieje że w następnym tygodniu, max. za 1,5 tygodnia już zacznie się dziać.

Nowe fele śmigają już na Corsie od ponad tygodnia. Jest naprawdę super, bardzo mi się podoba jazda, no i rzecz jasna wygląd- troszkę autko na nich zyskało :)
Kolor miał być taki jak na poprzednich, ale wyszedł jasny grafit (choć może to i lepiej, nie wydają się takie duuuże).

Fotki na razie "testowe", brudne auto na seryjnych sprężynach- taki mały JEEP :D



I to na tyle :okk:

Raf02 - 12 Wrzesień 2014, 21:27

Holy shit! :dp1: Myślałem że będzie dziwacznie wyglądać, ale powiem ci całkiem przyjemnie się widzi :ok:
Nic ci jeszcze nie ociera? Bo jak ją obniżysz to będzie chyba tarło w każdym możliwym miejscu ;p

Kaszubski - 16 Wrzesień 2014, 08:34

Raf02 napisał/a:
Nic ci jeszcze nie ociera? Bo jak ją obniżysz to będzie chyba tarło w każdym możliwym miejscu ;p


Pojawił się mały problem jak w aucie jechały 4 osoby i wpadłem w dziurę- przytarło delikatnie lewy tył, ale nie dużo. Obniżenie na pewno pójdzie na przód, a tył...
Zobaczymy, tak jak napisałem przytarło minimalnie :)
Może samo delikatne odgięcie listwy błotnika załatwiłoby sprawę? Zastanawiam się też nad jakimiś amorami sportowymi na tył, żeby go troszkę usztywnić :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group