To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Opel Corsa - Fan Klub
Opel Corsa - forum, dyskusje, porady, poradniki, modele Opla Corsy, wszystko co związane z Oplem Corsą

SWAP - zmiany i modyfikacje silników - [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP

gtszudi - 19 Lipiec 2009, 19:32

jesli chodzi o C20XE to taki generalny remont przekroczy 5 tysi.
Anonymous - 20 Lipiec 2009, 16:35

kto wie jakie wymiary ma piasta w corsie b
Gnejsik - 22 Lipiec 2009, 17:33

marces, oj marces ... wiesz na co TY sie porywasz...kapa czyli generalny remont - ok 5tysi... do tego silnik, swap, kupa osprzętu, gratów... to sie tak wydaje ... ale potem co chwile dochodza nowe drobiazgi... pamietaj też o zrobieniu wydechu (2cale), hamulców...

no i odpowiednim dotarciu silnika po remoncie ...

odnosnie piast - do c20xe najlepiej zastosowac z vectry A...

gtszudi - 22 Lipiec 2009, 20:25

piasty jak piasty : astra vectra calibra kadett jeden h.. , wazne zeby byly dobrze przetoczone , u mnie C20XE juz lezy w garazu i sie robi remoncik juz pelna geba :)

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Kolejny raz to samo -

Anonymous - 22 Lipiec 2009, 20:58

no to tam trzymaj dla mnie silniczek ja też już zbieram części i robimy swapa :) generalnego narazie nie robie tak że luzik ;)
Anonymous - 2 Sierpień 2009, 13:24

Witam mam pytanie ja może ktoś namiary do kogoś kto dorabia łapę do sinika 2.0 lub jakiś schemat jak to wygląda...
morhol - 17 Sierpień 2009, 16:32

Pany a 2.0 z Vectry A pasuje do corsy? Jakie ma oznaczenie?
gtszudi - 17 Sierpień 2009, 16:44

w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak. wiadomo żeby SWAP'a zrobić trzeba mieć najlepiej cały przód - silnik + skrzynia + półosie + wiązka + komp + osprzęt + troche kasy + zapał i chęci + xxx (zawsze się coś znajdzie) dla mnie taki SWAP na przygotowanych częściach to jest kwestia 2 dni.
Anonymous - 17 Sierpień 2009, 19:25

gtszudi napisał/a:
w Vectrze były 3 silniki 2.0 C20NE C20XE i 2.0 16v ale ecotec chyba X20XEV czy jakoś tak.


... i każdy z nich wejdzie (mieści się każdy z nich w CA to w CB tym bardziej wejdzie)

morhol - 18 Sierpień 2009, 08:49

Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta. No chyba że są jakieś znaczące różnice?
cwirus88 - 18 Sierpień 2009, 11:10

morhol napisał/a:
Więc chyba łatwiej będzie znaleźć jakąś vectrę a z c20ne za grosze z blachą ledwo trzymającą się kupy niż taką astrę gsi calibrę czy kadetta.


Cokolwiek z ww. pozycji nie kupisz silnik i tak będzie do remontu. Chyba, że trafisz na silnik trzymający kompresję, nie żrący oleju oraz nie plujący płynem z wydechu - a to oczywiście graniczy z cudem, takim ale na serio cudem.

gtszudi - 18 Sierpień 2009, 11:15

po czym tak sądzisz ? C20NE ciężko jest zajechać , C20XE może być prędzej zajechane , bo kto kupuje 150 KM żeby powoli jeździć ? ja kupiłem C20XE za 700 zł w super stanie i co ? wcześniej kupiłem 2 x C20NE i też były w super stanie mimo iż z ogłoszenia , kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?
cwirus88 - 18 Sierpień 2009, 11:32

gtszudi napisał/a:
kupiłes kiedyś 2.0 opla że tak uważasz ?


Nie kupiłem, ale tak się składa że w kwestii modzenia aut obracam się raczej w kręgach gdzie auta się robi na picuś glancuś. Chyba mi nie powiesz że c20xe albo c20ne będzie w idealnym stanie po 150 tys polskiego przegiegu (x3). Taki silnik napewno ma już różnice kompresji na cylindrach powyżej 10% normalnej kompresji, a to już kwalifikuje silnik do remontu. Po prostu wyznaję prostą zasadę - jak grzebiesz to bez kompromisów, na profi nowych częściach, tak by auto służyło długo i bezproblemowo.

gtszudi - 18 Sierpień 2009, 11:50

c20xe o którym marcesowi mowiłem ma po 14,5 na każdym garze , c20ne ma po 10 z minimalnymi odchyłkami , nie każdy silnik jest zajechany , a to że trafiasz na przebieg 150 tys km x3 to znaczy że nie miałeś nigdy okazji kupić dobrego engina :)
cwirus88 - 18 Sierpień 2009, 11:54

wiesz, nie wykluczam że są zadbane jednostki i da się na takie trafić i życzę każdemu by kupił nie zajechanego trupa. ale niestety realia są takie że zdecydowana większość tych silników to trupy... i tutaj chyba się zgodzisz :hyhy:
gtszudi - 18 Sierpień 2009, 12:11

zgodzę się ale to tak samo jakby mówić że wszyscy polacy to złodzieje. jeden ma szczęście drugi nie , ja mam , kto inny nie ma.
Anonymous - 18 Sierpień 2009, 12:14

i jak ładnie wszyscy doszli do porozumienia - dziękuje za kulturę bo już myślałem że zacznie się kolejny OT...

:nocoment:

cwirus88 - 18 Sierpień 2009, 12:21

nie taki cwirus straszny jak go malują :hyhy:
morhol - 18 Sierpień 2009, 15:24

Dlatego wspomniałem o vectrze A bo raczej mało który gość w średnim wieku używa ich do streetu więc myślałem że lepiej byłoby czegoś takiego szukać niż typowo przeznaczonego do katu, wiadomo chodzi o stan mechaniczny. A że helmuty nie potrafią zrobić mocnego i wytrzymałego silnika to już inna sprawa :rotfl:
gtszudi - 18 Sierpień 2009, 16:39

C20NE i C20XE to mocne i wytrzymałe silniki , aczkolwiek najwięcej młodziaków którzy je dostają to katują je na zimnym silniku , przez co w C20XE pękały głowice , a w C20NE robił sie muł.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group