Tuning optyczny i mechaniczny - Obicie skórzane na masce Corsy B
Anonymous - 5 Październik 2008, 14:42 Temat postu: Obicie skórzane na masce Corsy B Zastanawiałem się nad założeniem na masce Corsi skórzane obicie lub jak tam na to mówią :-P Spodobało mi się to gdyż widuje na innych furkach takie coś. Nie wiem co o tym sądzicie i jak to się w ogóle "fachowo" nazywa he. Pozdro.
Anonymous - 5 Październik 2008, 15:27
nie wiem jak to wogóle bedzie wyglądało na corsie...nie widzialam jeszcze corsinki z tym czyms :roll: przeważnie vw to moją i ogólnie mnie sie to nie podoba....ale to juz twoja decyzja
Anonymous - 5 Październik 2008, 15:45 Temat postu: Re: Obicie skórzane na masce Corsy:>
Robson7 napisał/a: | i jak to sie wogole "fachowo" nazywa he. |
z racji faktu że ja tego typu tuningiem sie nię interesuje to ci nie powiem.
Jak dla mnie będzie to wyglądać tragicznie, nawet pod wieś tuning się tego nie da podciągnąć.
A poza tym :
- skóra jest mało odporna na warunki atmosferyczne (kilka zdrowych ulew i masz po skórze - wiem bo kurtkę skórzaną tak sobie załatwiłem :lol: )
- skóra nie wytrzyma wachań temperatury wynikających z przewodności ciepła przez maskę, tj wyobraź sobie srogą zimę - - 10 stopni i podróż np. do pracy 20 KM to maska się nagrzeje i skóra znowuż się rozciągnie i tak kilka tysięcy razy w roku...
- skóra się strasznie ubrudzi po jednej podróży...
moim zdaniem taki motyw przechodzi tylko w autach na wystawy które nie służą W OGÓLE do jazdy. Po prostu stoją w hangarach / garażach firm wystawiających się na tuning show i nigdy na ulice nie wyjeżdżają.
Anonymous - 5 Październik 2008, 16:57
Aha dzieki za info Tez wsumie myslalem nad tym czy to maja na stale czy tylko rekreacyjnie ale tak jka mowisz cwirus szkoda kasy na takie cos :-/ Jka to nie jest trwale ale z wygladu jest fajne:) Kolejny raz sie potwierdzaja slowa Wyglad to jedno a Funkcjonalnosc to drugie :evil:
Dawwwidek - 29 Listopad 2009, 10:01
Robson7 napisał/a:
i jak to sie wogole "fachowo" nazywa he.
To "fachowo" nazywa się BRA
Wcale nie jest tak jak pisze cwirus88 Robson7 nie widziałeś CB z BRĄ ??
Dziwne, np kolega ma proszę : http://www.polskajazda.pl...ia/65031,553209
Porusza się z BRĄ normalnie po drogach nie po jakiś wystawach Kwestia gustu, mi osobiście się podoba, niestety mieszkam w bloku i nie mam garażu, a nie wiem jak "młodzież" w dresach na to zareaguję Nie będę co tydzień nowej szył czy kupował na allegro.pl
Draco - 3 Grudzień 2009, 12:58
Dokładnie - to jest BRA
założenie jej to kwestia gustu, mnie raczej nie odpowiada.
Jeśli już zdecydujesz się na zakup to kupuj taką z "uszami" bo bez nich to za dobrze nie wygląda.
Pamiętaj jednak, że na zimę albo deszczowe dni to nie za dobre rozwiązanie. Deszcz, śnieg + sól dostaną się pod bre i spowodują szybką korozję maski.
HaZeT - 4 Grudzień 2009, 17:17
moim zdaniem pasuje tylko do wieśwagenów
Dawwwidek - 5 Grudzień 2009, 14:50
O gustach się nie dyskutuję
Jednym się podoba innym nie
Rikku - 5 Grudzień 2009, 15:12
Dawwwidek, popieram Ciebie , bardzo ładnie to wygląda szczególnie jak ktoś ma np listwy w takim samym kolorze co bra a auto jest w innym kolorze
Jestem na tak
A gusta... cóż... :nocom:
Anonymous - 5 Grudzień 2009, 17:30
Mi tam się BRA jak najbardziej podoba
Anonymous - 6 Grudzień 2009, 13:25
Czy to czasami nie "Wieś Tuning" ?? :|
Anonymous - 6 Grudzień 2009, 13:45
1 JDM style. Japan Domestic Market. Delikatny tuning, najczęściej z jednolitym lakierem i chromowanymi felgami w umiarkowanych rozmiarach. Kluczem do stylu są smakowite dodatki kultowych japońskich producentów akcesoriów tuningowych. Siedzenia Bride, body kity Blitz, opony Falken, pasy bezpieczeństwa Takata i osprzęt HKS. W stylu tym ważne są osiągi i styl.
2 Nisko, szeroko, kubły, chrom klatka... German Style. Tuning z niemiecka finezja i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Charakterystyczne są „ boser-blick” znane jako „bad look”, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana („ordnung muss sein”) oraz polakierowana ( często polerowana ). We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze.
3 Rat style - przerabianie samochodów, aby przypominały szczury. Wydają się trochę zaniedbane jak by stały kilka lat nie ruszane. Charakterystyczne są matowe lakiery, brak body kitów i spoilerów, opony z białym paskiem, obniżenie, modne też są dodatki z epoki danego samochodu, środek także wygląda na stary i zniszczony, jest przeważnie pozbawiony tapicerki, ew. wyglądający na zamoknięty, przegnity.
4 VIP - Chromowane felgi o ektsremalnych wielkościach, ekstremalne wnętrza, daleko idące modyfikacje nadwozia w samochodach których w Europie się nie rusza ( BMW serii 7, Mercedes S-klasa ). Charakterystyczne jest ustawianie tylnych kół „w negatywie”.
5 Low Rider. Samochody bardzo silnie obniżone, posiadające pneumatyczne zawieszenie. Przeważnie są to samochody amerykańskie typu muscle car. Felgi średniej wielkości, chromowane, polerowne na szerokim rancie.
6 Hot Rod- czyli stare auta (tak z lat 20-30) z wielkim silnikiem na wierzchu i z wielkimi kołami z tyłu. Samochody te mają bardzo duże moce silników, dzięki czemu rozwijają duże prędkości.
7 DUB Samochody w stylu amerykańskich raperów i gwiazd NBA. Często typu SUV, lub terwnówki. Mocno zglebione, na olbrzymich polerowanych felach. Cena nie gra tu roli. chodzi tylko o wyróżnienie się w tłumie. Często przerabia sie również Rollsy, Cadillac'i.
8 JGTC to Japoński serial wyścigowy samochodów drogowych. Cechy charakterystyczne tego stylutuningu to extremalne poszerzenia, malutkie lusterka, aerodynamiczne BK i wielkie (ale nie ryżowe) spojlery. Bardzo ważne są szerokie opony.
9 DTM - niemiecki odpowiednik JGTC
10 Drift tylnonapędowe auta przeznaczona do jazdy bokami. Są odpowiednio obniżone. Ze względu na duże obciążenia i stosunkowo niewielkie prędkości konieczne są duże IC i chłodnice. Samochody są odchudzone, posiadają rozbudowane BK. Naklejki sponsorów i PJ obowiązkowe.
A teraz PRZYKłADOWE zdjęcia (numery odpowiadają stylom):
1 http://img225.imageshack.us/img225/5006/06tf8.jpg
2 http://img138.imageshack.us/img138/2497/d13ef7.jpg
3 http://images.thesamba.co.../pix/277888.jpg
4 http://www.clublexus.com/gallery/data/500/P1.jpg
5 http://hvtm.totalcar.hu/car/m/lincoln/306443.jpg
Eoon dridting to droga dyscyplina, więc potrzeba sponsorów, a skoro sponsorzy, to naklejki nie?? Nie trzeba być geniuszem, żeby to wywnioskować. Zdjęcia są tylko PRZYKŁADOWE jakbyś nie umiał czytać.
A co do chromowanych felg, to przecież są one również w JDM. A to że ktoś miał 23'' fele to nie znaczy że w każdym JDM muszą być.
cbr-corsa - 5 Luty 2010, 19:03
Mi osobiście podoba się BRA , i sam przymierzam się do zakupu. POZDRAWIAM
Blade1984 - 6 Luty 2010, 13:53
Wiocha... Lepiej maske z carbonem kupić :P
Anonymous - 6 Luty 2010, 13:59
hehe , 1500zl do CB
Anonymous - 12 Luty 2010, 21:56
witam wszystkich
A mi się bra podoba
Wygląda elegancko i chroni przed kamyczkami np.nasze kochane autka :krzyk:
Anonymous - 13 Luty 2010, 12:05
Chroni tyle co nic ale za to wygląda fajnie. BRA jak najbardziej. Nie jest tak jak Cwirus88 tu pisze ze po kilku deszczach się rozleci, kumpel w Golfie ma juz chyba z 3 lata i jest ok nic się z tym nie dzieje . Jak jest odpowiednia skórka do tego to musi być dobrze
Anonymous - 13 Luty 2010, 12:32
Zgadzam się z przed mówcą. Kolega w golfie mk2 też ma jedyne co to na zime ściąga... a ma to już ho ho lat
mds - 18 Luty 2010, 11:37
Blade1984 napisał/a: | Wiocha... Lepiej maske z carbonem kupić :P |
chyba carbon to wiocha, bra, jeśli nie jest jedynym elementem dodanym, prezentuje się całkiem całkiem
Anonymous - 18 Luty 2010, 13:58
zależy jak patrzeć na używanie karbonu czy to ma być tylko element estetyczny w seryjnym aucie też uważam że to wiocha ale gdy autku ten karbon ma się przydać to jest ok.
|
|
|